autoverzekering gezocht voor import
f.rockefeller
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 376
Geregistreerd: 14-12-2006

Gepost: 13 januari 2007 02:06 AM

jaren geleden heb ik enkele malen autos uit frankrijk gereden, die je op chassis kon verzekeren en langzaam rdw-proof kon maken en er ondertussen gewoon mee rijden, ik wilde weer een oude citroen gaan kopen, maar navraag bij mijn verzekeraar leverde op dat dat nu niet meer kan. weet iemand misschien nog een andere mogelijkheid om als nederlander een auto met frans kenteken en ct. te verzekeren zodat hij al rijdend keuringsklaar gemaakt kan worden.

Profiel  
 
GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1656
Geregistreerd: 10-01-2006

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 13 januari 2007 02:17 AM
  [ # 1 ]

Re: autoverzekering gezocht voor import

f.rockefeller schreef:

jaren geleden heb ik enkele malen autos uit frankrijk gereden, die je op chassis kon verzekeren en langzaam rdw-proof kon maken en er ondertussen gewoon mee rijden, ik wilde weer een oude citroen gaan kopen, maar navraag bij mijn verzekeraar leverde op dat dat nu niet meer kan. weet iemand misschien nog een andere mogelijkheid om als nederlander een auto met frans kenteken en ct. te verzekeren zodat hij al rijdend keuringsklaar gemaakt kan worden.

Ik meende dat je in land van herkomst een export verszekering kan afsluiten. Contant aan de balie te betalen en meende ook voor max 30 dagen.

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  
 
f.rockefeller
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 376
Geregistreerd: 14-12-2006

Gepost: 13 januari 2007 02:32 AM
  [ # 2 ]

autoverzekering gezocht voor import

dank je wel voor de tip ik zal eens gaan snuffelen op internet welke franse verzekeringen daar in mee gaan of weet iemand dat misschien uit ervaring, vooral die dertig dagen is erg handig.

Profiel  
 
visapowerrr
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 515
Geregistreerd: 18-11-2005

- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Gepost: 14 januari 2007 01:02 AM
  [ # 3 ]

Wij hebben via citroklassiek telefonisch een 7-daagse verzekering afgesloten. We hebben daar al wel auto’s verzekerd. Dat is meer om je auto al rijdend vanuit het buitenland thuis te brengen. En van de RDW krijg je voor de keuringsdag een ééndags kenteken.

Profiel  
 
f.rockefeller
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 376
Geregistreerd: 14-12-2006

Gepost: 14 januari 2007 03:28 AM
  [ # 4 ]

export verzekering

ook bedankt, ik zal eens informeren hoewel ik meer gecharmeerd ben om dertig dagen te kunnen rijden is zo,n week ook al heel wat maar ik denk dat de aanvraag bij rdw langer zal duren en dan staat hij dus onverzekerd op straat.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook