1 van de 34
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
Gert z’n Xsara coupé VTR 1.6 16V:  Einde van een geweldige reis!
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 11 augustus 2007 08:50 PM

Met deze topic wil ik jullie op de hoogte laten blijven, van mijn wagen.

Begin meteen met een vraag?

Als ik in deze topic weer een update plaats. Hoe kan ik meteen in de kopje van de onderwerp de datum van de update plaatsen?

Voorbeeld: (ouwe onderwerp) Gert z`n Xsara coupe VTR 1.6 16V . Dat word na een geplaatste update: Gert z`n Xsara coupe 1.6 16V (update 11/8).

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mzzll Gert Cool  Cool  Cool

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 11 augustus 2007 08:54 PM
  [ # 1 ]

als je terug gaat naar het alleeerste bericht kan je de kop weer veanderen Wink

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27805
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 11 augustus 2007 09:08 PM
  [ # 2 ]

Als je naar je startpost gaat dan zit daarboven een knop: “wijzig”
Dan kom je in het berichtscherm je tekst erin, hier kan je dus de titel of het bericht wijzigen.

Dit kan overigens met elk bericht dat je post, dus ook als je iets fout het getypt of nog iets wil toevoegen.

Werkt prima, van mijn topic heb ik ook net de titel gewijzigd Wink

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 11 augustus 2007 09:38 PM
  [ # 3 ]

Mooie kar, veel plezier ermee Cool

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 28 augustus 2007 12:12 AM
  [ # 4 ]

Rij ik vanmiddag het dorp in gaat het signaal lampje van de remvloeistof branden en piepen.

Go…............me. Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil

Heb je net 2 maanden een nieuwe auto, gebeurt er dit!!
Maar goed, dus waarschijnlijk te weinig remvloeistof in de opslagvat.                                             

Niet dussssss! Hij is vol! Shocked  Shocked

Dus een afspraak gemaakt bij de dealer, waar ik hem gekocht hebt.
Dus morgenavond weet ik wat er mis is! (ik denk een elektrische stoornis)

De mzzll Gert Sad  Sad  Sad

Profiel  
 
Dutch Steph
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 316
Geregistreerd: 11-07-2005

Gepost: 28 augustus 2007 05:14 PM
  [ # 5 ]

Re: Gert z´n Xsara coupe VTR 1.6 16V (update 27-8 )

GWHENDRIKS2 schreef:

Met deze topic wil ik jullie op de hoogte laten blijven, van mijn wagen.

Begin meteen met een vraag?

Als ik in deze topic weer een update plaats. Hoe kan ik meteen in de kopje van de onderwerp de datum van de update plaatsen?

Voorbeeld: (ouwe onderwerp) Gert z`n Xsara coupe VTR 1.6 16V . Dat word na een geplaatste update: Gert z`n Xsara coupe 1.6 16V (update 11/8).

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mzzll Gert Cool  Cool  Cool

Hey Gert, rijdt lekker he, zo’n coupé‘tje? Heb zelf ook een 1.6 16v VTR.

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 28 augustus 2007 09:17 PM
  [ # 6 ]

Dutch Steph schreef:

Rijdt lekker zo’n coupe’tje!

Hij rijdt zeker relaxt!

 


Zo vanmiddag effe naar de dealer geweest, omdat de zoemer van remreservoir brandde.

de oorzaak was een kapote sensor ( vlotter). Deze wordt binnenkort kostteloos vergoed! Dit valt in de garantie Very Happy Very Happy

Omdat de wagen toch bij de dealer op de brug stond, kon ik mooi effe onder de wagen kijken.

Wat me op viel, is dat op sommige plaatsen oppervlakkig (?) roest zit. Vooral boven de reservewiel.
Valt me voor een bijna 7 jarige wagen tegen!  Confused  Want (begint weer over zijn ouwe wagen Evil or Very Mad ) bij mijn eerste wagen was dit dus niet het geval! en die was 21 jaar oud!

Dus vraag ik me af: Moet ik zelf met texteal aan de slag gaan. Of effe infomeeren bij de Citroën-dealer of dat zo hoort! (foto’s plaats ik zodra de auto, door de poort kan!  Confused: )

Of zijn er meerdere rijders die der van af weten?

Natuurlijk kan dat beetje roest geen kwaad, maar ik wil de auto gewoon in orde hebben (100% dat kan nooit)! Niet dat het irriteerd, maar toch….....

Mzzll Gert Cool  Cool  Cool

Profiel  
 
Dutch Steph
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 316
Geregistreerd: 11-07-2005

Gepost: 28 augustus 2007 09:33 PM
  [ # 7 ]
GWHENDRIKS2 schreef:

Zo vanmiddag effe naar de dealer geweest, omdat de zoemer van remreservoir brandde.

de oorzaak was een kapote sensor ( vlotter). Deze wordt binnenkort kostteloos vergoed! Dit valt in de garantie Very Happy Very Happy

Omdat de wagen toch bij de dealer op de brug stond, kon ik mooi effe onder de wagen kijken.

Wat me op viel, is dat op sommige plaatsen oppervlakkig (?) roest zit. Vooral boven de reservewiel.
Valt me voor een bijna 7 jarige wagen tegen!  Confused  Want (begint weer over zijn ouwe wagen Evil or Very Mad ) bij mijn eerste wagen was dit dus niet het geval! en die was 21 jaar oud!

Dus vraag ik me af: Moet ik zelf met texteal aan de slag gaan. Of effe infomeeren bij de Citroën-dealer of dat zo hoort! (foto’s plaats ik zodra de auto, door de poort kan!  Confused: )

Of zijn er meerdere rijders die der van af weten?

Natuurlijk kan dat beetje roest geen kwaad, maar ik wil de auto gewoon in orde hebben (100% dat kan nooit)! Niet dat het irriteerd, maar toch….....

Mzzll Gert Cool  Cool  Cool

Laatst had ik met Wupke mijn Xsara ook op de brug staan. Toen zag ik ook oppervlakkige roest op de desbetreffende plaats achteraan. Ook ik sta er van te kijken. Mijn Xsara is pas uit 2002 (net 5 jaar oud). We hebben er wat superwax op gespoten. Wellicht een Xsara-kwaal???

Ben benieuwd naar de foto’s!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27805
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 28 augustus 2007 10:25 PM
  [ # 8 ]

Je bedoeld toch niet die balk onderin waar die torsiestaaf in zit?

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 29 augustus 2007 12:35 AM
  [ # 9 ]

Arjan schreef : Toch niet die balk onderin waar die torsiesstaaf in zit?


eeeeeeeeh nou moet ik bekennen dat, ik technische nog niet veel weet van een torsiesbalk?  Confused

Maar er loopt een balk onder de auto van de linkerachterwiel naar de rechterachterwiel dussss. Dat zal wel deze balk zijn ( Hij is geelachtig?).

Zover ik weet\zag ( niet opgelet eerlijk gezegd) heeft deze geen roest.

Als dat wel zo is kan dat dan wat kwaad?

Mzzll gert Cool  Cool  Cool

Profiel  
 
Dutch Steph
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 316
Geregistreerd: 11-07-2005

Gepost: 29 augustus 2007 12:38 AM
  [ # 10 ]

Nou, bij mij was vooral het plaatwerk dat licht aan het roesten was.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27805
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 29 augustus 2007 01:07 AM
  [ # 11 ]
GWHENDRIKS2 schreef:

Arjan schreef : Toch niet die balk onderin waar die torsiesstaaf in zit?


eeeeeeeeh nou moet ik bekennen dat, ik technische nog niet veel weet van een torsiesbalk?  Confused

Maar er loopt een balk onder de auto van de linkerachterwiel naar de rechterachterwiel dussss. Dat zal wel deze balk zijn ( Hij is geelachtig?).

Zover ik weet\zag ( niet opgelet eerlijk gezegd) heeft deze geen roest.

Als dat wel zo is kan dat dan wat kwaad?

Mzzll gert Cool  Cool  Cool

Ja die bedoelde ik Wink
Ik dacht dat die bij mij geel was omdat mijn auto geel is, maar dat is dus altijd zo Razz

Daar zit bij mij wat roest op, maar de monteur zei dat dat geen probleem was.
De balk is zo dik dat je wel 50 jaar nodig had voordat dat problemen ging geven Wink

Roest op het plaatwerk heb ik nog niet gezien.
Behalve de steenslag op me motorkap Sad

Profiel  
 
nitRon
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 02-07-2007

Gepost: 29 augustus 2007 01:46 AM
  [ # 12 ]
Dutch Steph schreef:

Nou, bij mij was vooral het plaatwerk dat licht aan het roesten was.

van de mijne is dat ook zo, gewoon mooi afkrassen en opspuiten en het is weer goed, de mijne is zelfs van 2003!

Profiel  
 
nitRon
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 02-07-2007

Gepost: 29 augustus 2007 04:15 AM
  [ # 13 ]
Jaeger schreef:

Het gerucht zal dus toch waar zijn. Dat Franse auto’s wegroesten terwijl je erop staat te kijken.

Mijn vader zei dat de oude citroens en renaults er vroeger wel bekend om stonden

vroeger ja, nu niet meer, het is niet omdat je beetje roest ziet onderaan dat het daarvoor erg is? zet iedere auto op de brug van ieder merk en je zal wer ergens een plaatsje vinden waar een beetje roest hangt, al is het de uitlaatbeugel Very Happy

Profiel  
 
Dutch Steph
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 316
Geregistreerd: 11-07-2005

Gepost: 29 augustus 2007 06:35 PM
  [ # 14 ]
nitRon schreef:
Jaeger schreef:

Het gerucht zal dus toch waar zijn. Dat Franse auto’s wegroesten terwijl je erop staat te kijken.

Mijn vader zei dat de oude citroens en renaults er vroeger wel bekend om stonden

vroeger ja, nu niet meer, het is niet omdat je beetje roest ziet onderaan dat het daarvoor erg is? zet iedere auto op de brug van ieder merk en je zal wer ergens een plaatsje vinden waar een beetje roest hangt, al is het de uitlaatbeugel Very Happy

Ik heb vroeger twee Opels (aaah, da’s vloeken in de kerk!) gehad. Die begonnen al na een paar jaar kompleet door te rotten bij de achterschermen. Mijn eerste Citroën was een BX uit 1986. Die was toen 8 jaar oud en had, ondanks alle pekel e.d., geen enkel spatje roest (op een klein lakfoutje na in een van de portieren).

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27805
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 29 augustus 2007 08:55 PM
  [ # 15 ]

Citroën van na 95 hebben niet echt roestproblemen meer.

Een merk wat dat wel kent is Opel.
Kijk maar eens naar al die (witte) Combo’tjes van rond 99. De achterdeuren roesten heel vaak.
Ook dat deel boven de cabine zie ik vaak roest.

Dat zal je bij een Berlingo (vergelijkbare auto) niet zien Smile

Profiel  
 
 
1 van de 34
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook