adresboek myway
bambam
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 33
Geregistreerd: 31-07-2009

Gepost: 09 augustus 2009 04:37 PM

gisteren de GC4P opgehaald, wat een heerlijke auto! je wil er wel in blijven rijden!

op de aux-in in het handschoenenvakje de ipod aangesloten met een gewoon verloopstekkertje, jack 3,5 geloof ik, je kunt ‘m niet bedienen vanaf het stuur, maar verder storingsloos, en als je iets in het bijzonder wilt horen kun je natuurlijk gewoon een afspeellijst maken of de genius aanzetten

de parkeersensoren die ik in de voorbumper heb laten monteren doen het helaas alleen bij achteruitrijden, maar daar gaat de garage iets aan veranderen zodat ze het ook doen als ik vooruit inparkeer, da’s nog even afwachten

het enige dat me niet lukt is het beheren van mijn adresboek in de myway navigatie.
1. ik kan mijn thuisadres niet invoeren en ik kan ook een ingeoverd adres niet al ‘thuis’ bestempelen
2. ik kan eenmaal ingevoerde adressen in het adresboek niet meer verwijderen of wijzigen

op dit forum las ik al dat er op de C5-club een draadje over was met een tutorial, echter die link naar de tutorial werkt niet en het is me dus nog steeds niet gelukt, wie kan me helpen?

C4 Grand Picasso 1.6 THP EB6V - augustus 2009

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 09 augustus 2009 04:42 PM
  [ # 1 ]

Re: adresboek myway

voor sommige zaken zul je aangemeld moeten zijn op de C5club..

en voor downloads etc moet je lid van de downloadgroep zijn…


Wink  Wink


ken je deze wel??

http://citrotemp.cricou.net/myway/10412228496523255.pdf

Profiel  
 
Sultankat
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 04-08-2009

Gepost: 09 augustus 2009 09:28 PM
  [ # 2 ]

Re: adresboek myway

bambam schreef:

gisteren de GC4P opgehaald, wat een heerlijke auto! je wil er wel in blijven rijden!

Beetje off-topic: gefeliciteerd: ik ben nu in afwachting van mijn bestelling. Kun je me zeggen hoe lang je hebt moeten wachten?

Groet

Ach jee, zie net in een ander topic dat het 11 weken was. Da’s niet niks.

3 x XM 2.0
1 x DS 20 Pallas
2 x C5 Break 2.0
1 x Grand C4 Picasso Exclusive 1.6i THP EBV6 Nocciola

Profiel  
 
bambam
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 33
Geregistreerd: 31-07-2009

Gepost: 10 augustus 2009 02:17 AM
  [ # 3 ]

Re: adresboek myway

ronama schreef:

ken je deze wel??

http://citrotemp.cricou.net/myway/10412228496523255.pdf

ja, dank je wel, die kende ik al, maar geeft geen antwoord op mijn vragen, helaas.  Crying or Very sad

C4 Grand Picasso 1.6 THP EB6V - augustus 2009

Profiel  
 
bambam
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 33
Geregistreerd: 31-07-2009

Gepost: 10 augustus 2009 02:20 AM
  [ # 4 ]

Re: adresboek myway

Sultankat schreef:

Ach jee, zie net in een ander topic dat het 11 weken was. Da’s niet niks.

ik wilde het net antwoorden, kijk ook in:  

trouwens, heb jij misschien antwoord op mijn vragen?

C4 Grand Picasso 1.6 THP EB6V - augustus 2009

Profiel  
 
Sultankat
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 04-08-2009

Gepost: 10 augustus 2009 10:05 AM
  [ # 5 ]

Re: adresboek myway

bambam schreef:

trouwens, heb jij misschien antwoord op mijn vragen?

Nee, ik kan je niet helpen. Ben nog niet bekend met de praktijk van de My Way.

3 x XM 2.0
1 x DS 20 Pallas
2 x C5 Break 2.0
1 x Grand C4 Picasso Exclusive 1.6i THP EBV6 Nocciola

Profiel  
 
bambam
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 33
Geregistreerd: 31-07-2009

Gepost: 26 augustus 2009 03:19 AM
  [ # 6 ]

vandaag bij de dealer geweest, adresboek is volgens hem niet te beheren, het enige dat je kunt doen is je hele adresboek wissen

door in de menuoptie ‘adresboek’ naar het adresboek toe te gaan, vervolgens omhoog scrollen tot de selectiebalk het woord adresboek selecteert, dan kort op de middelste draaiknop op de myway zelf en dan kom je in een menu waarin wordt gevraagd of je het adresboek wilt wissen

helaas het instellen van het thuisadres nog niet gelukt, dealer gaat erop studeren en hoopt er zo achter te komen, ben ik nou echt de enige bij wie dat niet werkt???

C4 Grand Picasso 1.6 THP EB6V - augustus 2009

Profiel  
 
mech
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 40
Geregistreerd: 10-07-2009

Gepost: 26 augustus 2009 11:12 PM
  [ # 7 ]

ik ben er uit bam bam,

thuis adres instellen.

sla eerts het adres onder de naam op in het adresboek, dan open je het adresboek en klik je niet op het adres maar op menu adresboek, dan krijg je een paar opties en dan moet je aanklikken ” wijzigen gecompl…. en nog wat” volgens mij is het de eerste optie uit mijn hoofd. dan kun je weer kiezen uit de adressen je klikt het adres/naam aan die je wilt instellen als thuis adres en dan kan je kiezen daar staat bij instellen als thuis adres daarna wijzigingen opslaan klaar is kees, ik doe het nu even uit mijn hoofd maar je moet er zeker uit kunnen komen nu, omslachtig systeem is het ik ben er niet kapot van.

succes ermee

Profiel  
 
bambam
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 33
Geregistreerd: 31-07-2009

Gepost: 27 augustus 2009 01:32 AM
  [ # 8 ]
mech schreef:

sla eerts het adres onder de naam op in het adresboek, dan open je het adresboek en klik je niet op het adres maar op menu adresboek, dan krijg je een paar opties en dan moet je aanklikken ” wijzigen gecompl…. en nog wat” volgens mij is het de eerste optie uit mijn hoofd. dan kun je weer kiezen uit de adressen je klikt het adres/naam aan die je wilt instellen als thuis adres en dan kan je kiezen daar staat bij instellen als thuis adres daarna wijzigingen opslaan klaar is kees, ik doe het nu even uit mijn hoofd maar je moet er zeker uit kunnen komen nu, omslachtig systeem is het ik ben er niet kapot van.

DIT IS HET! Very Happy
Ben meteen naar buiten gegaan, heb gedaan wat je hierboven beschrijft, helemaal top!!!! Het is gelukt. Dank je wel!

PS: kan ik je ergens nomineren voor ‘de tip van de dag’??  dan bij deze

C4 Grand Picasso 1.6 THP EB6V - augustus 2009

Profiel  
 
mech
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 40
Geregistreerd: 10-07-2009

Gepost: 27 augustus 2009 09:49 PM
  [ # 9 ]

you’re welcome Very Happy

Profiel  
 
Sultankat
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 04-08-2009

Gepost: 06 december 2009 03:18 PM
  [ # 10 ]

Inmiddels de gelukkige bezitter van een C4 Grand Picasso. My Way blijft me bezighouden vanwege de belabberde manual.
Ik heb nu inmicddels de nodige bestemmingen ingevoerd. Sommige daarvan wil ik nu definitief opslaan in mijn adresboek.

Vraag: hoe breng ik de inmiddels ingevoerde adressen over naar mijn adresboek om ze daar definitief op te slaan? Of moet ik die bestemmingen één voor één helemaal opnieuw gaan invoeren in het adresboek?

3 x XM 2.0
1 x DS 20 Pallas
2 x C5 Break 2.0
1 x Grand C4 Picasso Exclusive 1.6i THP EBV6 Nocciola

Profiel  
 
Yabbadabbadoo
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 15-07-2009

Gepost: 07 december 2009 09:52 PM
  [ # 11 ]

Tip: zet nooit je eigen adres in je adresboek. Als men inbreekt in je auto buiten de stad, weet men precies waar je woont en dat je niet thuis bent. Kan beter een adres een straatje verderop erin zetten.

Profiel  
 
Sultankat
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 04-08-2009

Gepost: 07 december 2009 09:59 PM
  [ # 12 ]

ja die ken ik al van het forum, maar nu gaat het me om het omzetten van al die andere adressen naar het adresboek.

3 x XM 2.0
1 x DS 20 Pallas
2 x C5 Break 2.0
1 x Grand C4 Picasso Exclusive 1.6i THP EBV6 Nocciola

Profiel  
 
jaba
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 05-12-2009

Gepost: 08 december 2009 01:40 PM
  [ # 13 ]

Ik heb ook net een nieuwe C4P-LB en ook ik heb behoorlijk zitten knoeien met de MyWay in ‘t adressenbestand. Ik hoop met deze aanwijzingen eruit te komen. Mijn vraag is nu, hoe kun je bestemmingen in de lijst “laatste bestemmingen” verwijderen ? Kunnen de “experts” hier ook een tip geven ?

C4 Picasso Ligne Business - 1,6THP - EB6V

Profiel  
 
SjaakD
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 01-12-2009

Gepost: 12 december 2009 05:03 PM
  [ # 14 ]

Adres wissen in My way navigatie is wel degelijk mogelijk zonder het gehele adresboek te wissen. Het gaat als volgt:
1. Toets/klik op NAV
2. Klik op MENU NAVIGATIE
3. Klik op BESTEMMING INVOEREN
4. Klik op UIT ADRESBOEK KIEZEN
5. Klik op MENU ADRESBOEK
6. Klik op VERMELDING ZOEKEN
7. Klik op de te verwijderen/wijzigen vermelding
8. Klik op VERMELDING BEWERKEN
9. Maak een keuze uit de voorgeschotelde bewerkingen, waaronder ook VERMELDING WISSEn.

Veel succes.

Profiel  
 
MartyKee
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 24-07-2010

- DS 3 1.6 HDiF 66kW Airdream So Chic
Gepost: 27 juli 2010 02:31 PM
  [ # 15 ]
SjaakD schreef:

Adres wissen in My way navigatie is wel degelijk mogelijk zonder het gehele adresboek te wissen. Het gaat als volgt:
1. Toets/klik op NAV
2. Klik op MENU NAVIGATIE
3. Klik op BESTEMMING INVOEREN
4. Klik op UIT ADRESBOEK KIEZEN
5. Klik op MENU ADRESBOEK
6. Klik op VERMELDING ZOEKEN
7. Klik op de te verwijderen/wijzigen vermelding
8. Klik op VERMELDING BEWERKEN
9. Maak een keuze uit de voorgeschotelde bewerkingen, waaronder ook VERMELDING WISSEn.

Veel succes.

In mijn DS3 heb ik ook een MyWay navigatie. Als ik de bovenstaande stappen volg kom ik na stap 7 Klik op de te verwijderen/wijzigen vermelding, direct bij de keuze kortste route enz. daarna gaat hij naar het navigatiescherm. Ik krijg dus geen keuze VERMELDING BEWERKEN.

Iemand een idee?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook