2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Sleutel behuizing
humphreyk
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 23-04-2010

Gepost: 28 augustus 2010 02:55 PM
  [ # 16 ]

Ik had een nieuwe sleutel behuizing nodig voor C4 Coupe 2005 ,bij de dealer 135 eur, op marktplaats
kwam ik advertentie tegen bij auto onderdelen , klapsleutels van ene
wouter uit Epe kosten franko huis 24.75 met blanco baard incl.nieuwe batterij,de handleiding
via e-mailgekregen.
Na betaling binnen 2 dagen thuis ontvangen.
Het was de bedoeling de blanco baard dmv een klein pinnetje
te verwijderen, los te halen dit is mij niet gelukt.
Ik heb daarom de hele sleutel vervangen , even moeilijk geweest ivm het veer mechanisme.
electronica er in dichtklappen klaar , zo’n 100 Eur. bespaart.

Profiel  
 
veertien E-tje
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 649
Geregistreerd: 22-12-2007

- BX 16 TGI
Gepost: 01 juli 2011 12:35 PM
  [ # 17 ]

Heb er een gekocht bij dit bedrijf Link lag met 1 dag in de brievenbus, werkt perfect.

BX, gewoon daarom

BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij

Profiel  
 
sennah
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 62
Geregistreerd: 17-08-2008

Gepost: 04 juli 2011 08:55 PM
  [ # 18 ]

kijk op marktplaats en type citroen ( bij onderdelen ) in.
daar zijn diverse die je het kastje kunnen leveren voor rond de 25 euro dacht ik.
je moet dan het binnenwerk en de sleutel ( metalen deel ) zelf omzetten begreep ik.
maar ik heb het zelf nog niet gedaan, heb de sleutel nog eningzins kunnen repareren.

Profiel  
 
MartyMouse
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 176
Geregistreerd: 21-08-2007

- C4 (2004-heden) coupe 1.6 vtr+
Gepost: 02 augustus 2011 04:53 PM
  [ # 19 ]

Ik heb vorig jaar ook via Ebay een nieuwe behuizing gekocht..

Was ff zoeken naar een goede, had er al een keer eerder eentje gekocht met het logo van een kofferklep op de middelste toets.. Zou voor de C4 Triomph zijn.. Deze was de verkeerde maat en daar paste het binnenwerk dus niet goed in..

Vervolgens weer een gokje gewaagd en een andere gekocht, hierop staat wel netjes het verlichtingssymbool op de middelste toets. Het binnenwerk paste redelijk goed, ik moest wel het e.e.a. bij snijden/vijlen in de behuizing.. En het was redelijk wat gedoe om de sleutelbaard uit de originele sleutel los te krijgen. Hiervoor moet je een heel klein pinnetje uit de sleutelbaard tikken, maar dat ging verdomde lastig..

Maar uiteindelijk helemaal gelukt en de nieuwe behuizing is nog beter ook! De toetsen zijn niet van rubber zoals de originele behuizing maar van kunststof, voelt net ff wat degelijker aan..!

Zeker de moeite waard omdat ik de behuizing voor nog geen € 20,- gekocht heb (en dan eerder nog de verkeerde voor € 9,- maar ook € 30,- is altijd nog heel wat goedkoper dan wat de dealer er voor vraagt!

Wink

Profiel  
 
groenendaal
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 12-09-2010

Gepost: 06 augustus 2011 04:00 PM
  [ # 20 ]

Waarom lezen jullie niet eens de gehele pagina!!!!Bovenaan staan altijd reclames en één ervan verwijst naar sleutelbehuizingen.Afgelopen donderdagavond verstuurd en zaterdag morgen in huis.Omwisselen geen enkel probleem kosten 21,50 incl verzendkosten en batterij !!!!!!!!!!

Citroen C5 2.0 aut exclusive

Profiel  
 
groenendaal
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 12-09-2010

Gepost: 06 augustus 2011 04:02 PM
  [ # 21 ]

Je moet wel die hebben van “sleutelbehuizingen” vergeten te vermelden bij de vorige reactie…...

Citroen C5 2.0 aut exclusive

Profiel  
 
sennah
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 62
Geregistreerd: 17-08-2008

Gepost: 19 augustus 2011 11:29 AM
  [ # 22 ]

bij mij is er bij de originel sleutel een switch afgebroken o.i.d.( viel een stukje metaal uit bij de gescheurde rubber op de AB.
dus kan de auto niet meer sluiten met de AB, alleen nog openen.
maar de C4 coupe heeft alleen een slot aan de bestuurderszijde en is me dat ff onhandig…..pfffff.
dus na beraad met de vrouw besloten maar een nieuwe te kopen en gebeld naar 3 dealers, één vroeg 150 euro, de ander zelfs 170 euro en mijn eigen dealer 140 euro.
sleutel dus bij de goedkoopste ( wat heet goedkoop hè ) besteld en volgende week dinsdag kan ik hem gaan halen, beide sleutels meenemen en opnieuw laten inlezen begreep ik.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook