1 van de 4
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
Bossie’s AX GT
Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 470
Geregistreerd: 24-01-2006

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 30 juni 2011 03:53 PM

Vorige week ontdekte ik dat ik hier op het Citroën-Forum geen voorsteltopic heb en dat terwijl ik toch al geruime tijd lid ben. Ik ben Jan Bos, 34 jaar en ik schat toch al ruim 30 jaar Citrofiel. Ik woon samen met mijn vriendin Hester in Harderwijk en samen hebben we 2 kinderen, Thomas en Daniël. Een aantal van jullie zal ons waarschijnlijk kennen van de AX-Club (http://www.axclub.net) en/of van Le Citron Pressé 2011 waaraan wij met de AX hebben meegedaan.

Momenteel hebben wij een Citroën AX GT en een Citroën Saxo 1.4i in het bezit en rijdt ik dagelijks een Citroën C4 die geleased wordt. Voor de C4 heb ik nog meer lease Citroëns gehad, te weten: Xsara Coupé, C3 Exclusive, C4 Coupé VTS en een C4 Picasso Exclusive. Tevens heb ik enige tijd een AX GTI gehad. Aangezien de AX de hobbyauto is zal ik daar het nodige over gaan schijven.

Maar, allereerst even een paar foto’s van het huidige wagenpark en de voorbije leasemobielen.

Citroën Xsara Coupé, VTR uitvoering met 2.0 HDI

Citroën C3 Exclusive, 1.6 16v, lederen bekleding en 16” lichtmetaal (205/50-16)

Citroën C4 Coupé VTS, 1.6 16v, met RT3 navigatie

Citroën C4 Picasso Exclusive, 2.0 16v met EB6V

Citroën C4 Ligne Business, 1.6 Hdi 90pk

Citroën AX GTI

Citroën Saxo 1.4i

En tot slot de auto waar het hier allemaal om gaat

De AX heb ik in mei 2006 aangeschaft. Ik had een tijdje in het buitenland gewerkt en toen ik terug kwam, vond mijn vriendin, die in de tussentijd de leaseauto ter beschikking had, het wel handig om er een auto bij te hebben. Uiteraard moest dat een Citroën zijn, je bent tenslotte Citrofiel Wink Een Saxo vonden we toen nog wat te duur en dan kom je snel bij een AX uit. Druk aan het zoeken geweest op internet, de nodige auto’s bekeken. Uiteindelijk, nadat al die anderen niets waren, bij deze rode GT uitgekomen. Een originele auto, waar een 4-gaats onderstel onder was gezet en die een stukje was verlaagd en voorzien van 15 inch wielen.

Door de jaren heen is de AX al aardig aangepakt, maar nog altijd geschikt voor dagelijks gebruik. Eén van de grotere projecten was toch wel de ombouw van monopoint injectie naar 2-traps carburateur. Ik wilde altijd wat meer vermogen en de GT Carburateurs die voor de monopointjes geleverd werd, heeft standaard 10 pk meer. Daarnaast wilde ik ook een andere nokkenas en had geen zin in een remap van de ECU. Uiteindelijk is er toen een geflowde kop op gekomen, met een Kentcams PT02 nokkenas (284 graden), 2-traps Solex 32/34 Z2 carburateur met grotere sproeier in de 2e trap en een K&N luchtfilter. Om dit geheel compleet te maken is het blok voorzien van een programmeerbare ontsteking van Megajolt. Deze ontsteking maakt gebruik van standaard Edis-4 ontsteking van Ford, waarbij de aansturing die normaal door de ECU gedaan wordt, nu wordt gedaan door de Megajolt Jr. computer. Deze setup zorgt voor een vermogen van 98,5 pk bij 6.000 rpm en een koppel van 132,6 nm bij 4.250 rpm.

Toen vorig jaar onze 2e zoon werd geboren, wilde Hester toch liever een 4-5 deurs auto hebben. Dat is een stuk handiger met het in- en uitladen van de kinderen. We hebben daarom een Saxo aangeschaft. Maar, de AX blijft gewoon. Het is nu mijn hobby auto en mag wat extremer worden aangepakt omdat deze toch niet meer dagelijks wordt gebruikt.Dit jaar is de AX voorzien van een rolkooi, kuipstoelen en 4-puntsgordels.

Momenteel zijn de volgende wijzigingen aan de AX doorgevoerd:

Motorisch
- injectie vervangen door Solex 32/34 Z2 Carburateur (2-traps)
- K&N Filter met grotere sproeier voor de carburateur
- Geflowde cilinderkop van AX GT Carburateur
- Kentcams PT02 nokkenas (284 graden)
- Megajolt Jr. Programmeerbare ontsteking
- JAW Wideband Lambda controller (monitoring, incl. logging op de Megajolt)
- Peugeot Sport/Powerflex/BakerBM motorsteun combinatie
- Raceland spaghetti spruitstuk
- Middenpijp met demper ipv. katalysator
- Scorpion RVS einddemper
- Compbrake Quick Shift

Onderstel
- Koni Geel Cup dempers (van bovenaf instelbaar)
- Fintech verlagingsveren (-40mm)
- Powerflex Paars voorste draagarmrubbers
- Spoox aluminium draagarm blokken
- AX GTI remklauwen (voor)
- Goodridge remslangen (voor)
- Brakemax gegroefde geventileerde remschijven (voor)
- AX GTI achteras
- Powerflex paars rubbers (achteras)
- Veerpootbrug
- OMP Draagarmbrug
- Toulouse velgen 14 inch (oa. bekend van de Saxo VTS)
- Yokohama S-Drive 185/55-14

Interieur
- 2x QSP Drift kuipstoelen (schaal)
- 2x QSP 4-punts gordels (met FIA Keur)
- Devil rolkooi Saxo/106 aangepast voor de AX
- Terratrip 202 met eigenbouw afstandsbediening

In de komende periode zal ik van de verschillende aanpassingen nog een stukje hier neerzetten, uiteraard voorzien van de nodige foto’s.

Profiel  
 
Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 01 juli 2011 02:27 AM
  [ # 1 ]

Wat een gaaf AX’je zeg! Very Happy

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  
 
Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 470
Geregistreerd: 24-01-2006

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 01 juli 2011 02:44 PM
  [ # 2 ]

Net even snel de Auto Review gehaald. Hier staat een verslag in van Le Citron Pressé met o.a. een mooie foto van de AX Smile

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 01 juli 2011 11:21 PM
  [ # 3 ]

De lijst van huidige en voormalige Citroëns is heel indrukwekkend. De prominente aanwezigheid van de AX in de Auto Review is ook leuk. Hoe is dat artikel geschreven? Een beetje positief?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 470
Geregistreerd: 24-01-2006

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 01 juli 2011 11:45 PM
  [ # 4 ]

12 jaar lease auto rijden en Citrofilie helpen wel mee om zo’n lijstje bij elkaar te krijgen. Daar komt bij dat mijn opdrachten vaak uit de buurt liggen en ik jaarlijks 40.000 - 50.000 km met de lease auto rij, dus de meesten zijn al voor de einddatum van het contract ingeleverd omdat ze aan hun kilometers zaten. Behalve de C4 Coupé, die heb ik maar een half jaar gereden. Ik kreeg toen voor langere tijd een opdracht in het buitenland en mocht hem toen inleveren.

Het is een leuk en positief artikel geworden over LCP. Leuk geschreven en bij het lezen kreeg ik direct weer zin om te gaan Smile

Profiel  
 
BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4323
Geregistreerd: 17-10-2007

Gepost: 02 juli 2011 12:05 AM
  [ # 5 ]

Ik heb de AX al een paar keer irl gezien, en ik vind het een gaaf ding!  very good

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27806
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 02 juli 2011 11:42 AM
  [ # 6 ]

Gaaf ding hoor. Er komt ook zo’n lekker geluid uit!

Jammer dat ik je met de LCP niet zoveel heb zien rijden onderweg Wink
Die krappe bochtjes liggen de AX vast wel.

Profiel  
 
Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 470
Geregistreerd: 24-01-2006

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 04 augustus 2011 11:10 AM
  [ # 7 ]

Tijdens de LCP hebben wij ons super vermaakt met de AX. Volgens mij is hij voor zulke ritten ontworpen. Vooral al die colletjes waren een genot om te rijden. De AX heeft ook lekker veel koppel, dat is heerlijk met het omhoog rijden.

Vorige week de AX weer opgehaald van zijn logeerpartijtje. Er zijn 2 mooie stukjes ingelast, hopelijk ben ik nu de roest kwijt. Er is een stukje in de bodem gelast bij de voeten van de passagier (of moet ik tegenwoordig navigator zeggen?) en een stuk in het linker achterscherm.

Verder momenteel weinig nieuws. Hopelijk heb ik binnenkort weer wat tijd om aan de AX te besteden. Nieuwe draagarmbrug monteren, wat stickers plakken en het interieur weer terugbouwen, dat moest er uit voor het laswerk.

De kans is wel groot dat ik op zoek ga naar een 2e AX. Een 5-deurs voor Hester ter vervanging van de Saxo. Ze mist de AX toch wel, de Saxo is toch veel minder spannend. Maar dat is iets waar we geen haast mee hebben, maar je weet maar nooit wat er op je pad komt.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27806
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 04 augustus 2011 07:33 PM
  [ # 8 ]
Profiel  
 
Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 470
Geregistreerd: 24-01-2006

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 21 augustus 2011 12:37 PM
  [ # 9 ]

Gisteren het interieur vd AX weer wat afgewerkt en uitgezogen. Voor het laswerk had ik de rechterstoel eruit gehaald en de mat losgemaakt. Ook de speakerhouder links achterin was eruit. Dat allemaal terug geplaatst en de auto goed uitgezogen. Daarnaast de gordelpads om de gordels gedaan en de rugkussentjes in de stoelen gezet. Dat ziet er zo weer netjes uit. Als finishing touch nog even een paar van mijn verjaardagscadeautjes gemonteerd. Nu nog op zoek naar een geschikte plek voor de hond Laughing

‘s Avonds in record tijd de nieuwe draagarmbrug er onder gezet, kunnen we die op de volgende LCP weer krom rijden Wink

Daarnaast zal een aantal van jullie het misschien al opgevallen zijn, maar de Saxo gaat er binnenkort uit. Hester mist toch het rijden in de AX. We hebben de AX van Punaxio gekocht, welke momenteel nog met motorschade in Emmen staat. Aankomende week ga ik die ophalen en hoop deze snel weer op de weg te hebben. Het is een donkergroene 1.1 First 5-deurs uit 1994, met o.a. een origineel dakraam en met stoelverwarming.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 21 augustus 2011 01:54 PM
  [ # 10 ]

van de voorpagina

Citroën, maar dan anders: Bossies lekker giftige AX

Citroëns die niet meer origineel zijn, maar door hun eigenaars radicaal aan hun persoonlijke wensen zijn aangepast. Wat zijn dat voor auto’s en wat is er allemaal aan veranderd? Wie zijn hun eigenwijze eigenaars? Hoe reageert de Citroën-gemeenschap? In deze vijfde aflevering: Bossie en zijn lekker giftige AX.

Originaliteit of persoonlijkheid
Op de diverse subfora van historische Citroëns wordt veel gediscussieerd over originaliteit. Zelfs discussies over detailvragen, bijvoorbeeld of een buitenspiegel voor een bepaalde combinatie van modeljaar en uitvoering nu verchroomd moet zijn of gematteerd, worden met religieus vuur gevoerd. Er zijn echter ook Citroën-rijders die zich van deze religieuze originaliteit niets aantrekken en hun auto’s radicaal aan hun eigen wensen aanpassen. Sommigen zullen het ‘fout’ vinden, anderen ‘moedig’. De redactie van het Citroën-Forum heeft enkele van deze ‘foutmoedige’ forumleden aan de tand gevoeld.

Bossie
“Bossie” blijkt buiten het forum Jan Bos te heten, 35 jaar oud te zijn en naar eigen zeggen “toch al ruim 30 jaar Citrofiel”. Hij is IT consultant, woont samen met Hester en heeft twee kinderen. Jan Bos is geen onbekende binnen de AX Club. Veel forummers hebben Jan en Hester leren kennen tijdens Le Citron Pressé 2011, waar de sympathieke Jan en Hester samen met hun compacte snelheidsduiveltje een opmerkelijke équipe vormden.

Een AX GT in goed gezelschap
Jan en Hester hebben al heel wat Citroëns in bezit en in geleased gebruik gehad: AX GTi, Xsara Coupé, C3 en meerdere C4. Momenteel rijdt Jan opnieuw in een geleasde C4 en Hester in een Saxo. De rode AX GT die in mei 2006 gekocht werd voor dagelijks gebruik door Hester geldt nu als hobby-auto. Bij aankoop was de auto nog bijna origineel, slechts enigszins verlaagd en voorzien van een 4-gaats onderstel met 15 inch lichtmetalen velgen. Onder de kap was alles nog standaard: daar leverde het 1.4 liter GT-blokje met zijn monopoint-injectie 75 pk bij 6.200 toeren en 104 Nm bij 4.000 toeren. “Uiteraard wil je altijd wat meer”, zegt Jan en inmiddels is het zelfs al heel wat meer geworden.

Een lekker giftig AX’je
De vervanging van de monopoint-injectie door een tweetraps Solex-carburateur heeft 9 pk en 11 Nm opgeleverd. Maar daar is het niet bij gebleven. De AX haalt ook meer vermogen uit wijzigingen aan kop, nokkenas, luchtfilter, spruitstuk en uitlaat. Een ontsteking van Ford werkt samen met een programmeerbare aansturing van Megajolt. In zijn huidige configuratie levert de AX ruim 98 pk bij 6.000 toeren en 132 Nm bij 4.250 toeren. “Het onderstel is in de afgelopen jaren ook onder handen genomen door plaatsing van Spoox draagarmblokken, Powerflex rubbers en gele Koni dempers rondom. Om het af te maken een setje Toulouse velgen met Yokohama S-Drive banden. Het is ondertussen dus een lekker giftig AX’je geworden. Lekker snel en door de aanpassingen aan het onderstel stuurt het erg strak.”, zo oordeelt Jan zelf. Zolang Hester de auto dagelijks gebruikte, is de auto wel aangepast, maar niet te extreem: “Hij moest immers wel fatsoenlijk rijdbaar zijn en de kinderen moesten er in mee kunnen.” Sinds begin dit jaar rijdt Hester in een Saxo en geldt de AX als pure hobby-auto. Jan: “Aangezien de auto niet meer als dagelijkse auto gebruikt hoeft te worden, is dit jaar het interieur aangepast. Voorstoelen en achterbank eruit, kuipstoelen erin, samen met 4-puntsgordels en een rolkooi. Tijdens Le Citron Pressé hebben we in 4 dagen zo’n 2.500 km afgelegd en het comfort van de stoelen is ons reuze meegevallen. De auto maakt wel wat meer geluid dan standaard en is ook strakker afgeveerd, maar dit hebben we zeker niet als hinderlijk ervaren.”

Van Citroën AX naar Bossies AX
Zoals we dat inmiddels kennen van de zoekers naar meer vermogen en zoals Jan zelf ook al opmerkte: “Uiteraard wil je altijd wat meer.” Jan denkt al langere tijd na over een nog sneller blok: “Wat het precies gaat worden, weet ik nog niet, de bedoeling is een aluminium onderblok, waar wat meer inhoud uitgehaald gaat worden, met een cilinderkop van de Peugeot 106 1.6 Rallye. Deze heeft grotere kleppen en grotere inlaatkanalen. Hier komen waarschijnlijk 4 enkele carburateurs van een motorfiets op en een 300 graden nokkenas.” Je kunt de voortgang volgen in Bossies AX GT topic. Daar kun je ook op dit artikel reageren.

Citroën, maar dan anders
In de serie “Citroën, maar dan anders” hebben wij eerder Ree’s trax, japv’s Xantia Exclusiver, sans-pareils CX 25 Turbo VEMS en Egberts vierdeurs DS décapotable behandeld. In de toekomst komen o.a. een sportieve Visa en een “groene” e-CX aan bod. Heb je zelf een Citroën die vergaand gemodificeerd is, of ken je iemand anders met zo’n Citroën die wel wat aandacht verdient? Dan stellen we je mailtje aan .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) zeer op prijs.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Henk Bats
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 89
Geregistreerd: 20-12-2005

- CX 25 RI
- AX 11 E S6
- C5 Tourer III X7
Gepost: 21 augustus 2011 11:02 PM
  [ # 11 ]

Leuk stuk over de GT, het is ondertussen ook echt een bijzondere auto geworden Jan.

Groetjes, Henk

Al ruim 30 jaar dezelfde AX 1.1E S6 als 2e auto in gebruik en als hobby een AX 1.4GT S6, sinds 2012 voor erbij een CX 25 RI en als dagelijkse auto een C5 Tourer.

Profiel  
 
Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 470
Geregistreerd: 24-01-2006

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 23 augustus 2011 12:02 AM
  [ # 12 ]

Het is zeker een leuk artikel geworden. De andere artikelen trouwens ook, erg leuk om te lezen wat er voor bijzondere aanpassingen gedaan worden aan de verschillende auto’s.

Vanmiddag was even rennen en vliegen. Verzekeringetje regelen voor de nieuwe aanwinst, snel voor half 6 een autoambulance ophalen en voor 6-en nog even de auto overschrijven. Snel eten en daarna met pa Bos (ik moet toch m’n E achter B maar eens gaan halen) op pad naar Emmen om de nieuwe aanwinst op te halen.

De nieuwe aanwinst is de oude AX van Punaxio. Met motorschade teruggekomen uit Luxemburg. Hij staat nu op de oprit en ik hoop de aankomende week te achterhalen wat er loos is. Daarna de problemen verhelpen zodat Hester er mee kan gaan rijden. O ja, binnenkort, te koop: Saxo Wink

Profiel  
 
Henk Bats
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 89
Geregistreerd: 20-12-2005

- CX 25 RI
- AX 11 E S6
- C5 Tourer III X7
Gepost: 23 augustus 2011 12:26 AM
  [ # 13 ]

Jan, gefeliciteerd met de aanwinst, een AX met stoelverwarming straks in de winter lekker comfortabel.

Groetjes, Henk

Al ruim 30 jaar dezelfde AX 1.1E S6 als 2e auto in gebruik en als hobby een AX 1.4GT S6, sinds 2012 voor erbij een CX 25 RI en als dagelijkse auto een C5 Tourer.

Profiel  
 
Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 470
Geregistreerd: 24-01-2006

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 24 augustus 2011 10:36 PM
  [ # 14 ]

Zo, vanavond even verder gegaan met het lichten van de kop van de 1.1. Het meeste was al los, dus het was niet veel werk meer.

Daar ligt ie dan


Dat ken zat rotter


Zo slecht ziet de koppakking er ook niet uit


Ok, er zit wel een gaatje in, maar de ringen zijn nog intakt


en het onderblok. Ligt wel wat olie op, maar dat kwam uit de kop toen ik die er af haalde


hmmmm, daar staan toch wel de nodige verticale slijtsporen in, da’s niet helemaal lekker


maar dat is niet zo erg. Er mist hier wat, da’s veul erger


Kortom, tijd voor een nieuw blok. Dus, gezocht: 1.1 blok, of een 1.4 compleet met kabelboom, liefst zo geschikt mogelijk zodat er niet teveel aangepast hoeft te worden.

Profiel  
 
Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 470
Geregistreerd: 24-01-2006

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 01 september 2011 11:00 AM
  [ # 15 ]

Al enige tijd lag in de planning dat de AX van wat nieuwe bestickering en striping voorzien moest worden. Gisteren een vrije dag genomen en richting Wemeldinge gereden. Na een bakje koffie maar eens een begin gemaakt.

Als eerste het dak, daar moest witte carbon folie op, met het Citroën logo in rood carbon.


Ondertussen is Bas nuttig bezig, hij verwijderd de oude striping


Het Citroen logo wordt uitgesneden


En het resultaat met rood carbon er in


Wat striping voor de zijkant


Ziet er goed uit (Y)


Gelukkig lag er nog een spuitbus rood op voorraad


Het resultaat (incl. mooie raamband)

Profiel  
 
 
1 van de 4
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook