schade aan Citroën C2
another_mistery
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 02-05-2011

Gepost: 21 mei 2012 09:21 PM

ik heb met mijn c2 tegen 70 per uur over een middenberm gereden.

ze zijn hem moeten komen takelen en eind deze week zou de expert komen kijken.

ik ben benieuwd hoe erg deze schade eigenlijk is .

ik had een klapband + velg kapot

en op de foto de bout waar een rode pijl aan staat die bout is langs de 1 kant 2 cm omhoog gekomen.
(foto is van internet informatief)

Ik heb totaal geen verstand van auto’s en ben benieuwd of dit een erg grote kost gaat zijn.
mensen die hier meer verstand van hebben gelieve mij iets te laten weten.

dank bij voorbaat.

Profiel  
 
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 22 mei 2012 12:57 AM
  [ # 1 ]

Tjongejonge, dat is s h i t! Als die bout omhoog is gekomen heeft je voorwielophanging een beste optater gehad. Met die bout zit namelijk je schokbreker vast…. Houd dus rekening met vervelend, duur nieuws.  long face

Profiel  
 
Autofan1985
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 11-11-2009

- C2 1.4 VTR
Gepost: 22 mei 2012 09:47 AM
  [ # 2 ]

Die wielophanging heeft een goede tik gehad idd! gulp  Over het algemeen niet bepaald signalen voor goed nieuws kwa kosten. Succes ermee!

Profiel  
 
another_mistery
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 02-05-2011

Gepost: 22 mei 2012 08:16 PM
  [ # 3 ]
Willibrord schreef:

Tjongejonge, dat is s h i t! Als die bout omhoog is gekomen heeft je voorwielophanging een beste optater gehad. Met die bout zit namelijk je schokbreker vast…. Houd dus rekening met vervelend, duur nieuws.  long face

bedankt voor de reactie.

spijtig genoeg met slecht nieuws maar daar had ik mij al aan verwacht.