Problemen met de C5 navigatie
Ben Bogaerts
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 02-07-2015

Gepost: 02 juli 2015 11:03 AM

Ik heb een C 5 Exclusive van 4,5 jaar oud. Overigens naar volle tevredenheid. Maar sinds een paar maanden stopt het navigatie systeem er te pas en te onpas mee. Na enige tijd gaat het systeem weer werken maar moet wel het adres weer opnieuw ingegeven worden. Het probleem raakt nu ook de radio die ook zo af en toe uitvalt. Nou heb ik bij aanschaf van de wagen er een verlengde garantie bij gekocht voor 5 jaar. Echter, volgens mijn dealer, Blekking in Aalten, vindt Citroen Nederland het een te dure reparatie en dien ten gevolge zit ik nu al weken te wachten op een oplossing. Voor mijn gevoel ben ik belazerd met de bijgekochte garantie en blijft Citroen Nederland in gebreke.Wat moet ik hier nou verder aan doen?

Profiel  
 
Hansjanssen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 23-11-2013

Gepost: 03 juli 2015 05:20 PM
  [ # 1 ]

Ik denk dat het probleem zit in het veel te heet worden van de middenconsole. De navigatie valt uit en daarna de radio. Dit is een heel erg moeilijk op te lossen probleem. Een goede Isolatie en wat ventilatortjes zullen een hoop oplossen, groet van Hans

Profiel  
 
Gepost: 03 juli 2015 09:40 PM
  [ # 2 ]

Ik neem dus aan dat je een MyWay navigatie systeem hebt met een geheugenkaartje. Ik zou dat eens vervangen misschien maakt hij read errors waardoor het NAVI system hapert.

Profiel  
 
JanSr
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3420
Geregistreerd: 23-06-2006

- ID/DS DSpécial Derde neus
- C5 2.0i 16V automaat
Gepost: 06 juli 2015 10:06 AM
  [ # 3 ]

Even de garantievoorwaarden doorlezen. . Dan weet je wat je gekocht hebt. Vervolgens een briefje aan de dealer geven met daarop ern verwijzing naar de voorwaarden en de eis daar binnen redelijke termijn aan te voldoen. 2 Weken of zo.
Als er niets gebeurt ern ingebrekestelling er achteraan.
Misschien heb je een rechtsbijstand verzekering. Alleen al dreigen daarmee doet wonderen bij dit soort ladelichters

Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop

Profiel  
 
Christian3471
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 27
Geregistreerd: 06-11-2010

- C3 1.4HDi
Gepost: 25 juli 2015 09:28 PM
  [ # 4 ]

Die van mij is 2,5 jaar (130.000km) en vorige week heeft het stuurhuis het begeven (lekt veel olie) en sinds deze week start het navigatiesysteem niet meer op. Het enige wat ik hoor is elke 30 seconden een zoemend geluid, net of een CD geladen wordt. Weet iemand raad? Ik heb de batterij al 5 minuten afgekoppeld, maar zonder resultaat. Zou een reset kunnen helpen, en zo ja, hoe doe je dat?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook