2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Prijzen tweedehands C6
Citrof
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 86
Geregistreerd: 28-10-2012

Gepost: 30 augustus 2015 03:53 PM
  [ # 16 ]

Er zal zeker wel een verschillende prijsontwikkeling zijn per type: 2.2d, 2.7d, 3.0d en 3.0 benzine, exclusive, non-exclusive. Heeft iemand daar een beeld of een verwachting van?

Profiel  
 
Rene Dubois
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 124
Geregistreerd: 01-04-2015

- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Lineage
Gepost: 31 augustus 2015 09:36 AM
  [ # 17 ]

Ik denk algehele staat van de automobiel, de km-stand en het interieur de belangrijkste pijlers zullen zijn.

voor een leren interieur dat goed is onderhouden vraagt men meer dan dat van een velours. Ik heb zelf bewust voor de laatste gekozen en had daarom een wat gunstigere aankoopprijs. Ben niet zo van de leren stoelen.

Citroën BX 19 TRI (1989),
Citroën Xantia 1.8X (1993),
Citroën C6 2,7 HDiF (2006)
nu: Citroën DS5 1.6 e-HDI (2012)

Profiel  
 
Klaverblaadje
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 68
Geregistreerd: 30-11-2006

Gepost: 31 augustus 2015 09:58 AM
  [ # 18 ]

Nou, mijn C5 had de Alcantara stoelen en de C6 heeft mooi gaaf leer.

Ik had echt geen moeite om aan dat leer te wennen, het zit wel lekker.

Dat Alcantara (kunstofvezel) is niet zo slijtvast, ik heb diverse C5 gezien met >200k waar het wel leek of de hond er altijd op sliep.

C6-1 2.7 Hdif Gris Fer sinds 7-7-2015
C5-2 2.0 Hdif Gris Aluminium tot 7-7-2015  
C5-II 2.2 Hdif LP Rouge Profond 21-03-2007
C5-II 1.6 Hdif 12-2005 ingeruild 21-03-2007
C3-1924

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43019
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 31 augustus 2015 11:36 AM
  [ # 19 ]
Klaverblaadje schreef:

Dat Alcantara (kunstofvezel) is niet zo slijtvast, ik heb diverse C5 gezien met >200k waar het wel leek of de hond er altijd op sliep.

Klopt. Het alcantara wat men in de XM gebruikte was ook van chinees plastic gemaakt. Na een paar jaar was het niet meer om aan te zien. Het leer wat Citroën nu gebruikt is echt van goede kwaliteit. Beter dan het stof, wat in de C6 trouwens het zelfde spul is als in moeders d’r c4..

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Klaverblaadje
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 68
Geregistreerd: 30-11-2006

Gepost: 31 augustus 2015 11:39 AM
  [ # 20 ]

Als het goed is komt alle Alcantara uit Italie, er is maar 1 fabriek die het maakt.

Ik heb Stressles stoelen met Alcantara en die hebben ze uit productie genomen omdat de fabriek niet voldoende stof kon leveren.

C6-1 2.7 Hdif Gris Fer sinds 7-7-2015
C5-2 2.0 Hdif Gris Aluminium tot 7-7-2015  
C5-II 2.2 Hdif LP Rouge Profond 21-03-2007
C5-II 1.6 Hdif 12-2005 ingeruild 21-03-2007
C3-1924

Profiel  
 
Citroënnetje01
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 21-10-2013

- C5 2.2 HDi Break Exclusive automaat
- C6 (2005-2012) 2,7 HDIF V6 EXCLUSIEF
Gepost: 01 september 2015 01:06 PM
  [ # 21 ]

Stressless stoel met alcantara in je citroen?.....Dat moet heel rustgevend rijden..😄

Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos.

Profiel  
 
Klaverblaadje
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 68
Geregistreerd: 30-11-2006

Gepost: 01 september 2015 01:23 PM
  [ # 22 ]

Hahaha.
Nee, maar als ik voor de TV zit heb ik hetzelfde comfort als in de C5, exact dezelfde kleur bekleding ook.

C6-1 2.7 Hdif Gris Fer sinds 7-7-2015
C5-2 2.0 Hdif Gris Aluminium tot 7-7-2015  
C5-II 2.2 Hdif LP Rouge Profond 21-03-2007
C5-II 1.6 Hdif 12-2005 ingeruild 21-03-2007
C3-1924

Profiel  
 
jance
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22
Geregistreerd: 28-08-2013

- C5 THP 155
Gepost: 03 mei 2016 12:19 PM
  [ # 23 ]

Klopt dat een C6 gebruikt in het buitenland goedkoper is maar daar lag de nieuwprijs ook lager. Wel is een C6 met 3.0 benzine motor duurder dan zijn diesel genoten zie ik op internet. Ik geloof ook dat de meerwaarde groter wordt zeker nu er van de ruim 24000 gemaakte exemplaren er inmiddels verschillende op de sloop (Bart Ebben en Vos in Beneden Leeuwen) liggen. Deze slopers vragen gouden prijzen voor C6 onderdelen.

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3223
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 03 mei 2016 06:13 PM
  [ # 24 ]

Tja, veel C6’en zijn er niet gemaakt, dus zijn er niet veel slooponderdelen. Als er dan vraag naar is dan drijft dat de prijs op.
En laten we niet vergeten dat de C6 gericht was op het hogere, duurdere marktsegment. Dat bepaalt natuurlijk ook de prijs.

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 03 mei 2016 11:59 PM
  [ # 25 ]

Kan ook de andere kant opgaan als ze overdrijven met de prijzen, kijk eens naar de Avantime, de mensen kopen die veel te dure spullen niet en weg is de waarde van heel de Avantime.

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook