Ik ben rinse-jan
Rinse
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15
Geregistreerd: 01-01-2016

- Xantia 1.8 16v
Gepost: 06 februari 2016 03:35 PM

Hoi ik ben nieuw hier daarom wel zo leuk even voor te stellen. Ik heb sinds half jaartje een mooie xantia 1.8 16v plus uit 2001. Hiervoor had ik een audi die van mijn ouders was maar omdat mijn vader niet meer mocht rijden en ik hem niet lekker vond rijden en hij veel benzine nam die goed kunnen verkopen. Mijn eerste auto was een citroen dyana 6 Wink omdat toen ik net mijn rijbewijs had gehaald van me ouders geen auto mocht hebben en kopen. Zag ik een citroen dyana staan in dorp te koop een blauwe ik dacht dit is gewoon een luxe bromfiets met dak die mag ik vast wel hebben? Ik kwam thuis me vader zei net als toen met brommer thuiskwam die wil ik niet hebben die bring je terug. Maar omdat ik toen 18 was konden ze dat niet meer doen. Heb hier veel in gereden op tankje 25 liter kon ik wel 2 weken rijden. Alleen daarna heeft hij tijd stil gestaan in garage en later bleek gat in de bodum en raam voor kwam steeds roest onder en de schrokbreker bevestiging brak af en lekte voor. Had hem gekocht voor 1000 gulden en verkocht voor 1200 euro heb 5 jaar niet duur gereden. Deze xantia rijd fantastisch mooi mis beetje boxermotor geluid van de dyana. Omdat ik zelf vrij handig ben heb ik zelf nieuw luchtfilter bougies equim interieurfilter en lampjes van kachel vervangen en originele luidsprekers erin gezet en philips autoradio met cassette jaja ik speel nog altijd graag bandjes heb ook sony dd walkman.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook