











Totaal aantal Berichten: 1123
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
Helemaal niet.




























Totaal aantal Berichten: 9316
Geregistreerd: 21-04-2006
- C4 (2004-heden) 1.6 16v
Het kan niets met de bollenwissel te maken hebben. Ook al omdat die een week eerder was.
Test even een paar zaken: doet de stuurbekrachtiging het?
Is er ook een rtourstroom het vat in?
Als dat allebei ja is denk ik dat de veiligheidsklep, vanne de priorité, blijft hangen.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive.












Totaal aantal Berichten: 1123
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
Ik zal morgen even checken wat er gebeurt met de dirvai. Wordt vervolgd












Totaal aantal Berichten: 1123
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
Hij doet t weer!
Had ook geen SB. Vervolgens gekeken of er überhaupt een stroom was richting vat met ontlast schroef open. Zag helemaal niks bewegen. Vervolgens met meer toeren gekeken of er iets veranderde. Vervolgens kwam er wel een stroom op gang, dus de ontlast schroef weer dicht gezet. Daarna kwam de wagen vlot omhoog.




























Totaal aantal Berichten: 9316
Geregistreerd: 21-04-2006
- C4 (2004-heden) 1.6 16v
Mooi dat het opgelost is en ook nog eens zonder sleutelen!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive.