109 van de 110
« Eerste  < Vorige 107 108 109 110 Volgende > 
   
Een CX Break. Of… een CX Break! Hot fun in the sun
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6194
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Business
- CX Evasion TGD Turbo
Gepost: 05 juli 2019 07:48 PM
  [ # 1621 ]

Dat valt mee. Het middagje beunen is waar ik nog het meest tegenop zie… Wink

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
EL Robino
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 120
Geregistreerd: 04-06-2004

- C4 (2004-heden) Cactus 110pk Shine
- 2CV 6 Spécial
- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 05 juli 2019 07:54 PM
  [ # 1622 ]

zag ik ook tegenop, maar met de oude condensor als mal viel het mee. (vond ook mijn schoonvader die het beunwerk heeft gedaan voor de beugeltjes Wink ).
Nog veel vervelender is dat ik alles netjes had aangesloten met nieuwe hnbr ringen, alles keurig lekdicht was en klaar om te vullen. Maar dat na vullen bij Airco Bolt nu ook de compressor stuk blijkt… is weer een duur grapje..


ik heb in de vorige post nu ook even een foto geplaatst

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6194
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Business
- CX Evasion TGD Turbo
Gepost: 06 juli 2019 03:52 PM
  [ # 1623 ]

Merci.
De twee rechte strips heb je er zelf aan geklust om het pas te krijgen?

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6194
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Business
- CX Evasion TGD Turbo
Gepost: 11 juli 2019 04:16 PM
  [ # 1624 ]

Van de week even bij Aircontrol langs geweest. Fijne tent, ze herinnerden zich de andere CX nog en waren blij verrast dat iemand ze had aanbevolen. Daar ga ik wel slagen en voor beduidend minder geld dan bij pak em beet CX Basis. Maar wel pas na de vakantie. Die natte rug overleven we wel.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
break23m
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6555
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
- CX 25 Prestige
Gepost: 11 juli 2019 04:48 PM
  [ # 1625 ]

Dan wens ik jullie een lichtbewolke heen en terugreis toe. Fijne vakantie.doei

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6194
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Business
- CX Evasion TGD Turbo
Gepost: 23 augustus 2019 11:08 AM
  [ # 1626 ]

Het was bloedheet onderweg… Toch was de airco het minste probleem. In de ochtendspits bij Lille zei de drukgroep “vaarwel” en daar stonden we. De CX paste net op de wagen van de depanneur… In Roubaix bleek er een wat viezige Express’Auto die de koppeling kon en wilde vervangen, zodat we met een dag vertraging (en wat minder vakantiegeld) de reis konden vervolgen…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Gepost: 23 augustus 2019 11:13 AM
  [ # 1627 ]

Was dit een onverwachte actie van de drukgroep of had deze het op handen zijnde overlijden al eerder aangekondigd? Smile

Profiel  
 
stienstra
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 154
Geregistreerd: 10-11-2018

Gepost: 23 augustus 2019 11:17 AM
  [ # 1628 ]

Pech kan altijd, wij hebben de luxe wagen(passat 2009) meegenomen voor de caravan, 600 km vanaf huis, op een helling van 14% compleet koppeling kwijt. Na 8 dagen en 1525 euro betalen konden we verder…...........(koppelingsplaten en vliegwiel bij kilometerstand 174000)

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6194
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Business
- CX Evasion TGD Turbo
Gepost: 23 augustus 2019 12:12 PM
  [ # 1629 ]

Iets anders. Al geruime tijd hoor ik rechtsvoor een vervelende “knok!” tijdens bochten. Hele ophanging is inmiddels nagelopen, fusees vervangen, stabilisatorstang vervangen, nergens speling, maar het geluid blijft. Uiteindelijk maar eens af gaan pellen waar allemaal speling op kon zitten en de bevestigingspunten tussen carrosserie en chassis eens nagelopen. De bouten aan e linkerzijde van de auto zitten allemaal muurvast, prima. Aan de rechterzijde is dat anders. De bout op de wielkast lijkt dol, deze kan ik (met enige weerstand, maar niet zodanig dat die toeneemt met het aandraaien) blijven ronddraaien. Lijkt me niet de bedoeling. Hetzelfde geldt voor de bevestigingsbout achter het voorwiel en de twee in de longeron daarachter. Die kunnen wel wat strakker. Mijn vraag is nu hoeveel strakker ‘kan’. Er zit immers nog een rubber silentbloc tussen. Draai ik die kapot als ik doorga tot het niet verder kan?

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6194
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Business
- CX Evasion TGD Turbo
Gepost: 23 augustus 2019 12:13 PM
  [ # 1630 ]
René Jongejan schreef:

Was dit een onverwachte actie van de drukgroep of had deze het op handen zijnde overlijden al eerder aangekondigd? Smile

Volgens mijn vrouw was het inderdaad een aangekondigde dood. Overigens na 10 jaar en 130.000 km. En gelukkig beduidend sneller en met minder financieel leed dan bij die Passat…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Gepost: 23 augustus 2019 12:14 PM
  [ # 1631 ]

Heeft zij een beter gehoor? Wink

Drukgroep was bij vertrek dus al in de terminale fase.

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3350
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
Gepost: 23 augustus 2019 12:36 PM
  [ # 1632 ]

Wat een avontuur.. Gelukkig snel gemaakt.
Staan de aanhaalmomenten voor de bouten niet in de vraagbaak?

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6194
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Business
- CX Evasion TGD Turbo
Gepost: 23 augustus 2019 05:59 PM
  [ # 1633 ]

Nee…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
waterman
> 30000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 39898
Geregistreerd: 26-02-2005

- C4 (2004-heden) C4 PureTech 110
- C4 (2004-heden) 1.6 16v ambiance bva
Gepost: 23 augustus 2019 06:26 PM
  [ # 1634 ]
Mulder schreef:

...met minder financieel leed dan bij die Passat…

Dat is helemaal niet gek want in NL ben je zomaar 1500 kwijt voor een koppelingetje in je cx…

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6194
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Business
- CX Evasion TGD Turbo
Gepost: 23 augustus 2019 07:14 PM
  [ # 1635 ]

In Frankrijk de helft. En in NL kan het ook echt voor minder.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
 
109 van de 110
« Eerste  < Vorige 107 108 109 110 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2019 | adverteren
Facebook