62 van de 62
« Eerste  < Vorige 60 61 62
   
DSuper ‘72 van SalsaChris - Carrosserie herstellen
SalsaChris
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 857
Geregistreerd: 22-07-2011

- ID/DS Dsuper
Gepost: 08 augustus 2018 09:57 PM
  [ # 916 ]

Brun, je kaapt helemaal niets, hoor. Ik lees/leer graag mee very good
Ik heb er wel al eens aan gedacht om een elektrische ventilator in de koeltunnel te plaatsen. Samen met een aan/uit knopje in het dashboard en eventueel een timer zodat ie nog even na draait wanneer de motor is stil gelegd.

CITROEN DS If I have to explain you wouldn’t understand

http://www.SalsaChris.mijnalbums.nl

Profiel  
 
H@ns
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4689
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 09 augustus 2018 08:01 PM
  [ # 917 ]

Mooie plaatjes bij no 911 !
Hoe kom je aan die meters?
En de constructie met de slang vóór de radiateur heeft iets van een olifant Wink
Heeft misschien toch wel een voordeel, want als je in de file staat bij warm weer heeft mijn auto nog wel eens de neiging tot vapour lock.
Koelere lucht kan dan wel helpen.
De wat luxere versies hebben trouwens wel een winterstand op het luchtfilter…

Profiel  
 
Brun
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 159
Geregistreerd: 08-10-2014

- ID/DS DS 23 Pallas
Gepost: 09 augustus 2018 10:06 PM
  [ # 918 ]

De meters staan op het beeldscherm van de laptop.
Laptop aan motormanagementsysteem.
motormanagementsysteem voor LPG injectie, closed-loop lambda geregeld.
Als aanvulling op de carburateur, die blijft gewoon.

Ga ik zeker over berichten, maar eerst de RDW-keuring, tot dan hou ik me mond….Rolling Eyes


De slang zit natuurlijk even tijdelijk tussen de rits.
Dat is niet zo prettig.  Voor de reserveband.

Kan iets korter en aan de zijkant van de hoes geplaatst worden.
Wel een gat in de hoes maken, is misschien weer beetje jammer.

Koelt zeker wel iets, niet echt lang uitgetest.
Voor extremen, de bekende berg-op Franse Alp met sleurhut, te overwegen.

Bij filerijden zeker weten ook een voordeel.
Zonder rijwind wordt het plotseling erg heet in de motorruimte, dan lijkt het me beter om koelere buitenlucht te gebruiken.


DS23 Pallas, C5 Exclusive, Jumpy, BX19 GTi 16v, Acadiane, Saxo

“Zonder smering gaat alles naar de ter**g”

Profiel  
 
Brun
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 159
Geregistreerd: 08-10-2014

- ID/DS DS 23 Pallas
Gepost: 09 augustus 2018 10:43 PM
  [ # 919 ]

en voor LPG-rijders misschien ook wel,
als compensatie voor het hetere LPG stoken.

DS23 Pallas, C5 Exclusive, Jumpy, BX19 GTi 16v, Acadiane, Saxo

“Zonder smering gaat alles naar de ter**g”

Profiel  
 
 
62 van de 62
« Eerste  < Vorige 60 61 62
 
© Citroën-Forum 2003 - 2018 | adverteren
Facebook