2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
Citroën C-Elysée
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43024
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 24 april 2016 01:57 PM
  [ # 16 ]

Een gs was overigens volgens het zelfde concept ontwikkeld, net als de bx:  veel auto voor weinig geld. Laten we eerlijk zijn: de bx was jarenlang de grootste auto die je voor minder dan 25000 gulden kon kopen.

Citroën is groot geworden met het ontwikkelen van kleine, betaalbare, auto’s voor de grote massa. Dat zijn ook de modellen waar men het geld mee wist te verdienen.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
XMine
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 844
Geregistreerd: 05-12-2006

Gepost: 24 april 2016 07:43 PM
  [ # 17 ]

Daar hebben jullie helemaal gelijk in.

Maar met een auto in de categorie ‘Dacia-achtigen’ zul je nooit van het imago ‘stoffig’ afkomen, iets dat veel mensen nog altijd associëren met Citroën. Dat men de DS dan als premiummerk in de markt zet is wel te verklaren.

Modellen als de Cactus (relatief goedkoop, maar wél typisch Citroën want gedurfd en uniek in zijn soort) zorgen toch voor populariteit bij een breed publiek, terwijl de C-Elysée best wel een grijze muis is, naar mijn idee. Voor wat betreft de BX destijds; misschien wel de goedkoopste ruime middenklasser in zijn tijd waarmee Citroën scoorde, maar ik kan me de meewarige blikken van diverse buren ook nog wel herinneren toen een buurman zijn NV-20-SG kocht, een WC-pot-witte 1400 Wink

Citroënloos

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3223
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 24 april 2016 09:26 PM
  [ # 18 ]

Sorry hoor, maar je bent me volledig kwijt met je associatie van stoffig met Dacia en Citroën. Rolling Eyes
In mijn omgeving (jong en oud, wel en niet een zwak voor het Franse) wordt Citroën vooral geassocieerd met eigenzinnig. En Dacia met ‘more bang for the buck’.

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 24 april 2016 10:09 PM
  [ # 19 ]

Heb dit ook al elders gepost
In belgie komt ie sowieso
En de vanaf prijs is 12000 euro

Profiel  
 
XMine
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 844
Geregistreerd: 05-12-2006

Gepost: 24 april 2016 10:13 PM
  [ # 20 ]

Zo zie je maar Wim, hoe divers de gedachten over Citroën soms kunnen zijn Wink

Citroënloos

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 25 april 2016 11:27 AM
  [ # 21 ]
ronama schreef:

Heb dit ook al elders gepost
In belgie komt ie sowieso
En de vanaf prijs is 12000 euro

In de maand mei zelfs…

Profiel  
 
MWH.C
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1789
Geregistreerd: 25-06-2007

- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 25 april 2016 07:17 PM
  [ # 23 ]

China is tegenwoordig de markt, Peugeot brengt er nu de 308 sedan op de markt.
Toch raar dat PSA begrepen heeft dat er ginder geld te rapen valt en dat ze datzelfde in Europa niet zo zien, in China moet een auto gewoon een sedan zijn anders willen die Chinezen hem niet, maar wie zegt dat wij altijd een break nodig hebben?
In China willen ze hem elektrisch, groot potentieel…. Willen wij dat niet?

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 25 april 2016 08:06 PM
  [ # 24 ]

Psa weet dat wel..
Een c4 break zou welkom zijn..
Maar die heeft peugeot al, 308 sw

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 27 april 2016 10:25 PM
  [ # 25 ]

Hier gisteren in Griekenland heb ik er al diverse taxis mee zien rijden.

Maar in 2013 werden ze in Portugal ook al te koop aangeboden

en wel in de hal van de supermarkt. Leuke Citroen, meer niet.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 03 mei 2016 06:32 AM
  [ # 26 ]

C-Elysée nu in België vanaf 11.800 euro: http://www.citroen.be/nl/promoties/citroen.html

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 03 mei 2016 12:17 PM
  [ # 27 ]

Dat is met eco premie er reeds af.

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
Rougefurio
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2462
Geregistreerd: 03-07-2007

Gepost: 03 mei 2016 12:33 PM
  [ # 28 ]

Hoe meer ik ernaar kijk, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat de C-Elysée ook in Nederland wel eens een grote hit zou kunnen worden: niet extravagant, maar wel een mooi uitgebalanceerd ontwerp, en goedkoop. Jammer dat hij geen bollen heeft…

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 03 mei 2016 02:56 PM
  [ # 29 ]

De Belgische configurator geeft op dit moment nog een foutmelding.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Bart CSD
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 124
Geregistreerd: 27-04-2010

- BX 16 TRS
- C5 Exclusive plus 2.0 HDI 160
- BX SPORT
- Visa GT TONIC
Gepost: 08 juni 2016 03:45 PM
  [ # 30 ]

De eerste C-elysee staat hier bij m’n buur klaar om verkocht te worden. Op het eerste zicht valt de wagen wel mee, niks echt mis met het interieur maar éénmaal de kofferbak geopend wordt en vooral gesloten wordt dan valt hij voor mij tegen. Je kijkt tegen een totaal onafgewerkte kofferklep aan, niks van binnenbekleding, zelfs geen lapje anti-dreunmat tegen het deksel wat resulteert in een blikken rammel geluid als je de koffer dicht gooit. Dit hadden ze zelfs iets miniem van ontdreuning en bekleding kunnen geven, zonder dat dit veel geld zou moeten kosten. Voor de rest is het een correct ogend wagentje, dat vooral de minder veeleisende klant zou kunnen aanspreken. Je gaat dit soort auto niet kopen omwille van de gebruikte technologie, voor de hoge standaard van afwerking of voor het oogstrelende design maar puur functioneel als vervoermiddel.Afwachten wat de klant ervan gaat denken, momenteel is er nog weinig animo rond de wagen. Klanten lopen hem gewoon voorbij zonder er aandacht aan te schenken,zal puur op z’n lage prijs verkocht worden denk ik.

BX? Omdat ie lekker fout is….

Profiel  
 
 
2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook