2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Henri Julien 1927-2013, (Panhard-)racewagenconstructeur
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5902
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 05 oktober 2015 10:15 PM
  [ # 16 ]

KO

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3189
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 05 oktober 2015 10:31 PM
  [ # 17 ]
Visa GTI 115 schreef:

Zo kijken ‘jij’ en ‘ik’ waarschijnlijk ook als we 83 zijn.

Wen er maar vast aan.

Prachtige reactie Laughing

spijtig dat die garage wat ver weg is , juist wat ik zoek !

Walter nice day

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 07 oktober 2015 03:28 PM
  [ # 18 ]

Ik weet niets van F1 of de hier beschreven hoofdpersoon waar het om begonnen was. Maar desondanks een leuk verhaal om te lezen. Verhalen over de mensen achter al dat blik en wat hen beweegt zijn eigenlijk veel boeiender dan verhalen over dat blik zelf. De zoektocht is erg herkenbaar, ben zo zelf eens in Frankrijk op zoek gegaan naar de eerste eigenaar van mijn CX. Die leefde alleen nog wel, was een leuke dag.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 07 oktober 2015 08:29 PM
  [ # 19 ]

Hoi Walter,

De garage zelf is best nog wel in goede staat.

Dat blauw geschilderde gebouw ervoor, doet daar echt afbreuk aan.

Maar kan mogelijk de prijs drukken.

Ik heb nog meer foto’s van de garage.

Wel wat uit de buurt, maar een perfectie Omgeving.

Mijn Email vind je in de Avatar.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3189
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 07 oktober 2015 09:47 PM
  [ # 20 ]

Dat zal dan toch moeten wachten tot de Belgische regering mij toelaat op pensieon te gaan grrr

Dank voor het aanbod ;

Walter nice day

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 19 augustus 2016 12:28 PM
  [ # 21 ]

1960, Henri Julien in zijn Julien-Panhard JH4 uit datzelfde jaar:

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 06 oktober 2016 11:20 AM
  [ # 22 ]

Uit de oude doos van Kees “Visa GTI 115”:

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 06 oktober 2016 11:24 AM
  [ # 23 ]

Op https://en.wikipedia.org/wiki/Henri_Julien_(motor_sports) staat:

In 1950, Julien designed his first single seater racing car based on Simca components for junior teams up to 500 cc and drove this competitively. A second car was built in 1952, which had a BMW engine. In 1957, he built his JH3, also known as the Julien-Panhard. This car had an 850 cc two-cylinder Panhard engine and front wheel drive as well as several Panhard production components.

Als die informatie klopt, zou de auto op bovenstaande foto’s de JH3 uit 1957 moeten zijn.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook