10 van de 11
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 Volgende > 
   
Centraal navigatietopic Citroën/DS Connect Nav
Willy Billy
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 11-08-2018

Gepost: 13 september 2018 11:48 AM
  [ # 136 ]

Ja hoort ook zo maar was niet gebeurt.
Toen heb ik het zelf maar gedaan want 35 minuten heen 2 uur daar en dan weer 35 minuten terug. Vond ik te veel.

Citroën C3 1.2 Turbo 110 PK Shine S&S Pack Driver - Pack Relax - Pack Smile - Pack Visebilité

Profiel  
 
andreeer
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 27-06-2018

Gepost: 08 oktober 2018 10:53 AM
  [ # 137 ]

De portal op de website van citroen NL is verdwenen. voor updates moet je nu je VIN nummer steeds los invoeren.
Wat zijn ze aan het doen daar? Is toch heel onhandig? Er wordt ook naar de app verwezen maar daar zie ik niets over updaten / downloaden van nieuwe firmware.
Beetje raar allemaal, zijn er andere methodes? Zie ik iets over het hoofd?

Profiel  
 
Willy Billy
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 11-08-2018

Gepost: 08 oktober 2018 11:20 AM
  [ # 138 ]

Klopt inderdaad.
En de app is ook al geen oplossing.
Nu steeds vin nummer invoeren.
Ik heb al contact gehad gehad via de chat en daar is verteld dat de app ook niet goed is en dat ze daar mee bezig zijn.
Dus afwachten of er iets beters komt.

Citroën C3 1.2 Turbo 110 PK Shine S&S Pack Driver - Pack Relax - Pack Smile - Pack Visebilité

Profiel  
 
Pkessen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 09-10-2018

Gepost: 09 oktober 2018 12:19 PM
  [ # 139 ]

Ben al een maand of wat met ze bezig , de update V10xxxx kaarten en 2106xxxx firmware kon ik downen maar bij de installatiepoging kwam een melding dat de update geweigerd werd. Contact met de live schat en later mail leverde een dealerbezoek op. Ook de dealer kon er niets mee die zag dat mijn auto “niet compatibel” zou zijn;-(.
Vandaag toch de klantenservice gebeld , ik de reacties die ik kreeg klonk duidelijk door dat ik niet de enige ben.
Ondertussen zie ik op de portal ook dat mijn VIN niet “compatibel” is.
Nu draait dat systeem gewoon op Android en is er niets geheimzinnig aan het schieten van een paar updates , de typisch Franse knulligheid straalt er weer eens vanaf. Ze maken per abuis een mooi product , maar berg je als er iets mis mee is. Want snappen doen ze er niets van. Gelukkig is er google maps en heb ik een mobiel.. Tegenwoordig maken overigens steeds meer autofabrikanten gebruik van google maps. Dat nare gedoe met TomTom als bron moet maar eens afgelopen zijn..
Vaag hoop ik nog dat iemand met een goede hack van het systeem komt zodat je makkelijker en ook mogelijk “open street maps” kan gebruiken. Ik wacht af.

M vr gr, P Kessen.

Profiel  
 
Willy Billy
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 11-08-2018

Gepost: 09 oktober 2018 12:45 PM
  [ # 140 ]

Dus bij de dealer is er ook geen oplossing aangedragen dat vind ik echt minder want hun moeten het systeem compleet kunnen wissen en voorzien van nieuwste software en maps.
En inderdaad het systeem werkt niet goed op hun site.
Heb ook contact gehad op de chat omdat mijn systeem niet compatibel was, en de andere dag weer wel.
En kon je ook het extra bestandje downloaden wat je nodig hebt om te installeen.

Citroën C3 1.2 Turbo 110 PK Shine S&S Pack Driver - Pack Relax - Pack Smile - Pack Visebilité

Profiel  
 
Pkessen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 09-10-2018

Gepost: 10 oktober 2018 11:00 AM
  [ # 141 ]
Willy Billy schreef:

Dus bij de dealer is er ook geen oplossing aangedragen dat vind ik echt minder want hun moeten het systeem compleet kunnen wissen en voorzien van nieuwste software en maps.
En inderdaad het systeem werkt niet goed op hun site.
Heb ook contact gehad op de chat omdat mijn systeem niet compatibel was, en de andere dag weer wel.
En kon je ook het extra bestandje downloaden wat je nodig hebt om te installeen.


Vandaag gebeld door de dealer , het is ze gelukt de update te downloaden en ook de portal van mycitroen is weer in de lucht. Ben nu de bestanden aan het ophalen en ga tegen de middag proberen ze er in te schieten. Fingers crossed;-)

M vr gr, P Kessen.

Profiel  
 
Willy Billy
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 11-08-2018

Gepost: 10 oktober 2018 11:19 AM
  [ # 142 ]

Perfect ik hoop dat het lukt.
En fijn my-citroen weer in de lucht.
Ik hoor het wel.

Citroën C3 1.2 Turbo 110 PK Shine S&S Pack Driver - Pack Relax - Pack Smile - Pack Visebilité

Profiel  
 
Willy Billy
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 11-08-2018

Gepost: 10 oktober 2018 03:36 PM
  [ # 143 ]

Moet nog steeds vin nummer invullen op my citroen.

Citroën C3 1.2 Turbo 110 PK Shine S&S Pack Driver - Pack Relax - Pack Smile - Pack Visebilité

Profiel  
 
eDsuB
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 174
Geregistreerd: 28-10-2006

Gepost: 10 oktober 2018 09:53 PM
  [ # 144 ]

Een paar maanden terug zonder problemen via mycitroen.fr mijn DS7 Connect Nav kaart kunnen updaten.
Maar nu (ook na ingave VIN) helemaal niks te downloaden….
Waar downloaden jullie de kaartupdates nu??
Ik probeer nu http://download.tomtom.com/OEM/PSA/MAP/PSA_map-eur_10.0.0-r0-NAC_EUR_WAVE2.tar , maar vraag me af of die ook wel voor mijn DS7 is….

eDsuB
Reed vanaf 1992 Peugeot 309, 405, 306 Roland Garros, 406, 806, 806, 807, Citroen Grande C4 Picasso, Volvo V70, BMW 5 en Volvo V60. Sinds 15/6/2018 DS7 Crossback SoChic Rivoli met veel toeters en bellen

Profiel  
 
Willy Billy
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 11-08-2018

Gepost: 10 oktober 2018 10:05 PM
  [ # 145 ]

Hallo,

U moet voortaan op een andere site kijken want Citroën en DS zijn uit elkaar gehaald.
Hebt U daar geen bericht van gehad ???????
Maar zie hier https://www.dsautomobiles.nl/home.html#

En zie hier voor de MyDS app https://www.dsautomobiles.nl/ds-services/ds-connect/myds-app.html#


Gr Wil.

Citroën C3 1.2 Turbo 110 PK Shine S&S Pack Driver - Pack Relax - Pack Smile - Pack Visebilité

Profiel  
 
eDsuB
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 174
Geregistreerd: 28-10-2006

Gepost: 10 oktober 2018 10:57 PM
  [ # 146 ]

Een update gekregen van DS ? Nee toch niet…..

Op de NL en BE DS site wordt je alleen naar de DS App (waar je ook niks mee kan) of naar de dealer verwezen.
Ik dacht dat het niet slechter kon, maar DS overtreft me weer….

Op de FR mycitroen site kan ik nog gewoon inloggen en wordt mijn DS7 ook getoond, incl VIN.
Maar de kaartupdate pagina geeft (na invoeren van de VIN) alleen een leeg scherm…

 

Afbeelding Bijlagen
Capture.PNG
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

eDsuB
Reed vanaf 1992 Peugeot 309, 405, 306 Roland Garros, 406, 806, 806, 807, Citroen Grande C4 Picasso, Volvo V70, BMW 5 en Volvo V60. Sinds 15/6/2018 DS7 Crossback SoChic Rivoli met veel toeters en bellen

Profiel  
 
Willy Billy
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 11-08-2018

Gepost: 10 oktober 2018 11:30 PM
  [ # 147 ]

Volgens mij staat daar dat uw systeem al update is.
Kun je de versie is opzoeken die er al op staat.
Van de software en de kaarten.

Gr Wil.

Citroën C3 1.2 Turbo 110 PK Shine S&S Pack Driver - Pack Relax - Pack Smile - Pack Visebilité

Profiel  
 
Pkessen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 09-10-2018

Gepost: 11 oktober 2018 09:34 AM
  [ # 148 ]
Willy Billy schreef:

Volgens mij staat daar dat uw systeem al update is.
Kun je de versie is opzoeken die er al op staat.
Van de software en de kaarten.

Gr Wil.

Zit nu in de auto , kaartupdate loopt nu. De firmware update die je wel kan ophalen kun je niet installeren. Die geeft een foutmelding “hardware incompatibel”. Waarschijnlijk wijkt de nieuwste hardware versie af en heb je met de “oude” geen firmware updates meer? Ga dit nog navragen bij de dealer. Hoop dat nu ook de “rotonde” bij Joure is aangepast

M vr gr, P Kessen.

Profiel  
 
eDsuB
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 174
Geregistreerd: 28-10-2006

Gepost: 11 oktober 2018 11:53 AM
  [ # 149 ]

Net contact gehad met de chat op https://dsautomobiles-be-nl.custhelp.com/app/chat/chat_landing
Eindelijk iemand die ging zoeken zonder me alleen naar een dealer te willen doorverwijzen.

1. Er zijn veranderingen gaande mbt TomTom
2. Daarom kun je nu zelf geen updates doen
3. Ik heb de laatste kaartupdate (gecheckt door de chat operator obv VIN)

Voor mij nu dus even geen actie.

Wel jammer dat ze dat niet melden op die site (En Willy: “MISE À JOUR DU SYSTÈME MULTIMÉDIA DU VÉHICULE” betekent zoveel als “bijwerken multimedia systeem voertuig”, niet dat het al bijgewerkt is!)

eDsuB
Reed vanaf 1992 Peugeot 309, 405, 306 Roland Garros, 406, 806, 806, 807, Citroen Grande C4 Picasso, Volvo V70, BMW 5 en Volvo V60. Sinds 15/6/2018 DS7 Crossback SoChic Rivoli met veel toeters en bellen

Profiel  
 
Willy Billy
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 11-08-2018

Gepost: 11 oktober 2018 02:13 PM
  [ # 150 ]

Dan heb ik dus geluk gehad vorige maand toen kon alles nog binnengehaald worden en geinstalleerd worden.
Dus er komt alweer verandering aan.
Maar ik hoop wel dat ze de site in ere herstellen want op gsm een melding gaat niet echt werken je moet dan toch op je computer downloaden.
En sorry als ik beetje slecht vertaald heb eDsuB.

Citroën C3 1.2 Turbo 110 PK Shine S&S Pack Driver - Pack Relax - Pack Smile - Pack Visebilité

Profiel  
 
 
10 van de 11
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2018 | adverteren
Facebook