Gezocht - C3 Pluriel - Raammechanisme rechts achter (passagierskant)
jbiggel
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 124

Gepost: 13 juni 2019 09:53 AM

Heeft iemand een raammechanisme liggen voor een C3 uit 2005?

De garage heeft het over +/- 300 euro maar dat lijkt me nogal veel. Mocht iemand iets hebben liggen dan hoor ik het graag!

Bekijk hier de advertentie in de markt

Profiel  

Gepost: 13 juni 2019 10:32 AM
  [ # 1 ]
Profiel  

jbiggel
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 124

Gepost: 13 juni 2019 12:31 PM
  [ # 2 ]

Bart had er inderdaad nog een liggen. Nieuw voor een stuk minder dan die € 286,75. Dus daar ben ik net geweest.

Waarom nieuw? Simpel: de vorige heeft het 14 jaar volgehouden dus ik kan er nu weer een jaar of 14 tegen. Een gebruikte kan altijd maar dan heb je twee uitdagingen: 1) vind er maar een (ze zijn er wel dus dat is wat minder zwaarwegend) en 2) vind dat ook maar eens een goede die niet al onzichtbaar versleten is. Punt is dat juist bij een Pluriel dat soort raampjes niet zo vaak open gaat volgens mij, rust roest en dat is denk ik ook wat het mechaniek uit de Pluriellebel van mijn moeder heeft gesloopt.

Verder ben ik van “doe het in 1 keer goed” of in ieder geval zo goed mogelijk. Gebruikt kan natuurlijk altijd maar als je de boel toch open hebt liggen waarom zou je dan voor 100 euro gaan lopen klooien met iets wat al 10, 15 jaar oud is?

Als ik de andere unit in handen heb ga ik wel eens kijken wat er mee aan de hand is. Misschien kan ik er iemand anders tzt mee helpen.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2019 | adverteren
Facebook