2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Voorremmen Xantia muurvast
Dutch Classic Exhausts
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 30
Geregistreerd: 05-06-2021

Gepost: 03 augustus 2021 08:14 PM
  [ # 16 ]

Ik had hetzelfde probleem: beide remslangen volledig verstopt, geen olie of lucht doorheen te krijgen. Een jaar oud, gekocht bij de dealer.

Dutch Classic Exhausts, iedere mooie auto verdient een RVS uitlaat!

Profiel  
 
bibberkip
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 384
Geregistreerd: 10-09-2021

Gepost: 22 september 2021 03:29 PM
  [ # 17 ]

en nu heb ik hetzelfde met hitec slangen. 2 maanden mee gereden, links voor hele klauw/schijf/blokken bloedheet geworden, gemeten ca 200gr  
rechts was ca 70gr, ik merkte het met trekken naar rechts. omdat links helemaal verglaasd was, en minder mee remde.

nu nieuwe slangen gemonteerd van ate, daar staat duidelijk MINERAL op, dus ws zijn de hitec slangen; of niet geschikt, of mindere kwaliteit.

onze test was; remmen, dan bleef de zuiger vaststaan, en als we de ontluchtnippel losdraaiden was de klauw meteen los, toen was het duidelijk, de slang is de boosdoener, dus de nieuw bestelde remklauwen gaan retour afz, dat scheelt weer.

de slang heeft een verstopping, we konden met perslucht niks doorblazen, maar dat is natuurlijk maar 6-8 bar.

we gaan de slang opensnijden, en hopen iets te vinden.

Profiel  
 
Gepost: 24 september 2021 06:47 AM
  [ # 18 ]

Opmerkelijk!
Ik ben benieuwd naar wat je vind als je een slang open snijdt, kan je dan een foto plaatsen?

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
bibberkip
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 384
Geregistreerd: 10-09-2021

Gepost: 24 september 2021 05:30 PM
  [ # 19 ]

er wordt een onderzoekje verricht, we maken foto’s, ook wij zijn benieuwd.

Profiel  
 
bibberkip
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 384
Geregistreerd: 10-09-2021

Gepost: 25 september 2021 03:12 PM
  [ # 20 ]

nou de foto’s zijn gemaakt, het onderzoek vordert en geeft interessante info, maar hoe krijg ik de foto’s geplaatst?

Profiel  
 
Gepost: 25 september 2021 05:42 PM
  [ # 21 ]

Ik doe het altijd zo:
-foto’s uploaden naar bv myalbum.com
-daar de [img] link copieren en hier in je post plaatsen.

Er is ook een mogelijkheid om de foto’s rechtstreeks als bijlage te plaatsen in je bericht (maar daar zijn beperkingen qa grote)

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
bibberkip
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 384
Geregistreerd: 10-09-2021

Gepost: 27 september 2021 06:36 AM
  [ # 22 ]

nou, er zijn hele leuke foto’s gemaakt, maar uploaden homaar. ik zie bij anderen prachtige foto’s staan, maar als ik bijlagen aanklik, dan de aangegeven procedure volg, gebeurt er…..niks dus. ligt vast aan mij, maar ik laat het even voor wat het is, jammer maar helaas. overigens werken de remmen weer goed, das ook alles waard natuurlijk. we hadden gebeld voor een gebruikte remklauw, die was wel her en der te krijgen, maar wat een verschil in prijs die daar voor wordt gevraagd zeg.  de ene vraagt 75 voor 2 stuks als set, de ander vraagt 65 per stuk. dat zijn verschillen die tegenvallen. maar goed, het probleem is opgelost zonder de klauw te vervangen, wel is alles zeer goed gangbaar gemaakt, en nagezien, zodat het er weer tegen kan voor de winter. nu dan binnenkort maar meteen de achterkant controleren en in het vet zetten dan kan de winter komen.

Profiel  
 
Gepost: 27 september 2021 07:51 AM
  [ # 23 ]

Om eerlijk te zijn gebruik ik nog steeds de “ouderwetse” manier om foto’s te plaatsen dwz uploaden naar een fotoalbum en dan de link plaatsen.

Maar je mag de foto’s gerust naar mij mailen, dan zal ik ze hier wel plaatsen.
Ik stuur je nog een pb.

Voor gebruikte remklauwen word idd soms wel geld gevraagd , dat heb ik zelf enige tijd terug ook ervaren…

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
bibberkip
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 384
Geregistreerd: 10-09-2021

Gepost: 27 september 2021 08:02 AM
  [ # 24 ]

uuh ik heb via een externe site een adv. geplaatst , gezocht remslangen, daar staan de foto’s bij. als je op mrktplts zoekt op adv nr m1754266905, dan vind je ze vanzelf, en heb je een idee wat er gaande is . als je de foto dan aanklikt, en daarna rechter muisknop openen in nieuw tabblad, dan krijg je een mooie grote foto, kun je zelf kijken. de linker slang is verstopt, de rechter is ook vernieuwd, heb geen risico willen nemen. kijk zelf maar, dit is nu voor mij de kortste weg ( als dit verboden is bij cifo, dan hoor ik het vanzelf…...)

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook