Beste allemaal,
Ik heb een ZX break. Leuke auto, maar man, wat krijg ik een rugpijn van de stoelen.
Ik zoek een goede set sportieve stoelen met lendensteun om de standaard Reflex stoelen te vervangen. Speld in een hooiberg natuurlijk.
Maar als je een setje voorstoelen hebt of weet van een ZX (bv uit een Volcane), een Xsara (bijvoorbeeld een VTS) of een Peugeot 306 (bijvoorbeeld een Gti) hou ik me aanbevolen.
De stoelen uit de auto’s die ik hierboven noem zijn (als het internet gelijk heeft) 1 op 1 over te zetten, mits ze uit een vijfdeurs of een break komen.
Ook als je een ander model weet waarvan de auto’s passen of zonder lassen te monteren zijn: let me know!
Bekijk hier de advertentie in de markt
Bekend verhaal, een fijne Citroën met hele beroerde stoelen ( xantia) , zoek eens rond naar een c6 stoel? Die liggen er zat .
meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.
Hoi Bibberkip, had al wel wat gekeken naar bv. XM of Xantia stoelen (maar als ik jou goed begrijp is een Xantia stoel niet echt een vooruitgang?) maar van wat ik er over kan vinden passen die niet 1 op 1. En ook moeilijk te vinden, zeker de XM stoelen.
C6 had ik nog niet aan gedacht, ze lijken me vrij fors voor zo’n klein autootje als de ZX. En zal denk ik wel aardig wat aanpassing vergen toch?

Totaal aantal Berichten: 7867
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik zou eens op een grote sloop gaan kijken, liefst eentje met een goede website met daarop de voorraad. Dan heb je de grootste kans om wat te scoren.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!