Citroen nieuws per model
- Citroen (Grand) C4 Picasso (16)
- Citroen 2CV (38)
- Citroen Adverteerders (2)
- Citroen Ami (7)
- Citroen Autosport (27)
- Citroen AX (7)
- Citroen Axel (4)
- Citroen Berlingo (11)
- Citroen Bevriende organisaties (3)
- Citroen BX (10)
- Citroen C-Elysée (2)
- Citroen C-Zero (9)
- Citroen C1 (5)
- Citroen C2 (3)
- Citroen C3 (18)
- Citroen C3 Picasso (5)
- Citroen C3 Pluriel (6)
- Citroen C35 (2)
- Citroen C4 (1928-1932) (1)
- Citroen C4 (2004-heden) (33)
- Citroen C5 (21)
- Citroen C6 (1928-1932) (3)
- Citroen C6 (2005-2012) (8)
- Citroen Citroën-organisatie (1)
- Citroen Concept Cars (32)
- Citroen CX (31)
- Citroen DS 3 (35)
- Citroen DS 4 (11)
- Citroen DS 5 (14)
- Citroen DS 7 (4)
- Citroen DS-nieuws (5)
- Citroen Dyane (2)
- Citroen Evasion (2)
- Citroen Evenementen (351)
- Citroen Forum (58)
- Citroen Garages (14)
- Citroen GS/GSA (10)
- Citroen HY (2)
- Citroen ID/DS (40)
- Citroen Jumper (2)
- Citroen Jumpy (16)
- Citroen Nederlandse clubs (1)
- Citroen Overig (271)
- Citroen Panhard (2)
- Citroen Saxo (1)
- Citroen SM (16)
- Citroen Traction Avant (14)
- Citroen Visa (8)
- Citroen Xantia (6)
- Citroen XM (11)
- Citroen Xsara (2)
- Citroen Xsara Picasso (1)
Nog zes nachtjes slapen!
We tellen af naar de Harzrun door deelnemers en organisatie in de spotlights te zetten. Aftrappen doen we met de Axel, die sinds 2015 bij de huidige eigenaar verblijft, aangeschaft ter gelegenheid van de Alpenrun.
En dat bleek nogal een succes, al zeg ik het zelf (uw redacteur en tevens eigenaar van de Axel in kwestie). Niet dat zulk succes vanzelfsprekend is, want er waren de nodige uitdagingen in de aanloop naar de Alpenrun. Toch hoort dat ook in het proces van je auto leren kennen en er een band mee opbouwen. Natuurlijk is de Axel een bekende hier op de voorpagina, maar ook buiten dit forum stond de Axel zijn mannetje door de rollenbank bij Beek Autoracing in Den Haag te tergen (en onder de olie te lekken). Voor degenen die dat niet gezien hebben: de Axel perst er zomaar 71 pk uit, en dat zijn er tien meer dan in het boekje staat!
Echt veel heb ik verder niet gedaan met de Axel, op een enkele toerrit na. En dat werkt toch wel een beetje schuldgevoel in de hand. Daarom kan ik niet wachten weer een flinke trip te maken met dit lor. Veel is daar op dit moment niet voor nodig: een oliewissel staat ingepland en ik moet nog even een dimlichtschakelaar werkend krijgen. En dan lekker in de veren door Duitsland.