12 van de 40
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »
   
Centraal navigatietopic MyWay RNEG
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 04 november 2011 05:19 PM
  [ # 166 ]

Met een 3GS?

Volgens mij is bij de 3GS alleen voice-transfer mogelijk met BT en geen data-transfer.

Profiel  
 
Visb
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 12-09-2011

Gepost: 08 november 2011 01:02 PM
  [ # 167 ]

Hallo, ik heb een Berlingo besteld met My Way en USB-Box (+ accessoire ventilatorsteun voor smartphone).

Mijn smartphone is een Iphone 4S.

Nu volgende vraagjes:

1. Gaat de muziek van de iphone naar de My Way via bluetooth of via het USB kabeltje?
2. Werkt de stuurbediening, of moet ik de bediening doen via het scherm van de iphone?
3. Als ik de Iphone koppel aan de USB box, laadt de Iphone dan op? of moet dit via sigarettenaansteker?
4. weet iemand of de citroen ventilatorsteun compatibel is met een Brodit-houder voor een smartphone?


Alvast veel dank!

Profiel  
 
Mr. Wolf
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 08-11-2011

Gepost: 08 november 2011 04:51 PM
  [ # 168 ]

Ik heb in mijn DS3 nu de flitspalen geladen en zichtbaar, maar ik zou ook graag de mobiele flitslocaties willen toevoegen. Hiervoor zou ik het ‘hazardareas.lwd’ bestand moeten bewerken, maar in een normale editor is dit geen leesbaar formaat. Weet iemand hier of het kan, en zo ja, hoe?

Profiel  
 
Toontje35
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 33
Geregistreerd: 01-05-2011

- C4 (2004-heden) Cactus Shine ETG
Gepost: 08 november 2011 11:00 PM
  [ # 169 ]

Vraag:
vorige week na de overgang naar wintertijd moest ik mijn systeemtijd manueel aanpassen van mijn DS3 MYWay. Ik heb dit nog even nagekeken in de instellingen: Time via GPS staat aangevinkt.
Na starten heb ik nog even gewacht. Wellicht zit er een vertraging in? Maar nee. Toen dus manueel aangepast.
Maar dat zou toch niet nodig moeten zijn? Mijn vorige auto (Nissan) update de tijd automatisch.
Iemand hetzelfde probleem. Of nog beter: Iemand een oplossing?
Bvd

Profiel  
 
Visb
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 12-09-2011

Gepost: 10 november 2011 05:22 PM
  [ # 170 ]
Visb schreef:

Hallo, ik heb een Berlingo besteld met My Way en USB-Box (+ accessoire ventilatorsteun voor smartphone).

Mijn smartphone is een Iphone 4S.

Nu volgende vraagjes:

1. Gaat de muziek van de iphone naar de My Way via bluetooth of via het USB kabeltje?
2. Werkt de stuurbediening, of moet ik de bediening doen via het scherm van de iphone?
3. Als ik de Iphone koppel aan de USB box, laadt de Iphone dan op? of moet dit via sigarettenaansteker?
4. weet iemand of de citroen ventilatorsteun compatibel is met een Brodit-houder voor een smartphone?


Alvast veel dank!

Niemand die mij kan verderhelpen met (één van) deze vragen?

Profiel  
 
DS3Breda
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 209
Geregistreerd: 03-03-2011

- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Gepost: 15 november 2011 12:58 PM
  [ # 171 ]
Marijnrab schreef:

Hoi Allemaal,

Mijn Buurman heeft sinds vorige week een gloed nieuwe Citroen C5. Nu heeft hij zijn Iphone 3gs al via Bluetooth verbonden. Maar is het ook mogelijk om muziek van de iphone via de Bluetooth af te spelen? In mijn eigen auto van een ander merk Wink kan dit namelijk wel.

Lees de openingspost, Bluetooth streaming (muziek) verlies je met de myway optie, maakt niet uit welke telefoon.

Visb schreef:

Hallo, ik heb een Berlingo besteld met My Way en USB-Box (+ accessoire ventilatorsteun voor smartphone).

Mijn smartphone is een Iphone 4S.

Nu volgende vraagjes:

1. Gaat de muziek van de iphone naar de My Way via bluetooth of via het USB kabeltje?
2. Werkt de stuurbediening, of moet ik de bediening doen via het scherm van de iphone?
3. Als ik de Iphone koppel aan de USB box, laadt de Iphone dan op? of moet dit via sigarettenaansteker?
4. weet iemand of de citroen ventilatorsteun compatibel is met een Brodit-houder voor een smartphone?


Alvast veel dank!

Allemaal vragen die de dealer perfect kan beantwoorden Smile

1: USB kabeltje, met MyWay verlies je de Bluetooth streaming voor muziek
2: Van wat ik opgevangen heb werk je met playlisten (6 playlisten om 6 cd’s te simuleren, hierdoor skip je als soort van cd)
3: iphone heeft toch maar 1 aansluiting? lijkt me wel dat die ook oplaadt. (weet het niet zeker)
4: Geen idee, misschien het beste dit na te vragen bij de dealer.

Mr. Wolf schreef:

Ik heb in mijn DS3 nu de flitspalen geladen en zichtbaar, maar ik zou ook graag de mobiele flitslocaties willen toevoegen. Hiervoor zou ik het ‘hazardareas.lwd’ bestand moeten bewerken, maar in een normale editor is dit geen leesbaar formaat. Weet iemand hier of het kan, en zo ja, hoe?

Voor mobiele flitsers is nog geen oplossing gevonden

Toontje35 schreef:

Vraag:
vorige week na de overgang naar wintertijd moest ik mijn systeemtijd manueel aanpassen van mijn DS3 MYWay. Ik heb dit nog even nagekeken in de instellingen: Time via GPS staat aangevinkt.
Na starten heb ik nog even gewacht. Wellicht zit er een vertraging in? Maar nee. Toen dus manueel aangepast.
Maar dat zou toch niet nodig moeten zijn? Mijn vorige auto (Nissan) update de tijd automatisch.
Iemand hetzelfde probleem. Of nog beter: Iemand een oplossing?
Bvd

In al mijn auto’s heb ik dit tot nu toe nog handmatig aan moeten passen. Is het geen optie om rekening te houden met zomer/wintertijd?

DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway

18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.

Profiel  
 
blue dolphin
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 369
Geregistreerd: 09-01-2011

- ZX 2.0i 16v
- DS 3 1.6 THP 207pk Racing
- AX 1.1 axion
- C3 1.6 16v Sensodrive Exclusive
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
Gepost: 16 november 2011 12:14 AM
  [ # 172 ]

Ik heb even een vraagje omtrend mijn TA (traffic informatie)
die komt overal tussendoor kletsen.

kan die uitgezet worden en zo ja hoe???

ik heb zelf al zitten kijken en alle optie’s die ik gezien heb geprobeerd maar dan blijft hij maar kletsen.
die 18,8km die ik rij voor woon/werk kom ik geen file’s tegen.


en dan nog ff de vraag of iemand weet of de affabriek versterker een protect stand heeft als hij te warm word???
de hoogste temp die ik tot nu toe gehaald heb is vandaag 65 gragen celsius.
en hoeveel Watt levert hij??

Profiel  
 
Visb
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 12-09-2011

Gepost: 16 november 2011 12:19 PM
  [ # 173 ]
DS3Breda schreef:

Allemaal vragen die de dealer perfect kan beantwoorden Smile

1: USB kabeltje, met MyWay verlies je de Bluetooth streaming voor muziek
2: Van wat ik opgevangen heb werk je met playlisten (6 playlisten om 6 cd’s te simuleren, hierdoor skip je als soort van cd)
3: iphone heeft toch maar 1 aansluiting? lijkt me wel dat die ook oplaadt. (weet het niet zeker)
4: Geen idee, misschien het beste dit na te vragen bij de dealer.

Bedankt voor je antwoorden. De dealer (een man reeds over pensioenleeftijd die in de streek bekend staat als de beste mechanieker uit de buurt) heeft mij van in den beginne duidelijk gemaakt dat hij me niet kon helpen met dit soort vragen omdat hij daar gewoon niet in mee is. Hij kan naar eigen zeggen nog geen sms versturen met zijn gsm. Anderzijds weet ik wel dat hij elk mechanisch probleem opgelost krijgt en mijn buurman heeft een Berlingo van bij hem die inmiddels 600.000 km op de teller staan heeft. Persoonlijk vind ik het dan ook geen schande dat de brave man niet mee is met begrippen als bluetooth, straming edm Smile

Profiel  
 
DS3Breda
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 209
Geregistreerd: 03-03-2011

- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Gepost: 16 november 2011 01:10 PM
  [ # 174 ]
blue dolphin schreef:

Ik heb even een vraagje omtrend mijn TA (traffic informatie)
die komt overal tussendoor kletsen.

kan die uitgezet worden en zo ja hoe???

ik heb zelf al zitten kijken en alle optie’s die ik gezien heb geprobeerd maar dan blijft hij maar kletsen.
die 18,8km die ik rij voor woon/werk kom ik geen file’s tegen.


en dan nog ff de vraag of iemand weet of de affabriek versterker een protect stand heeft als hij te warm word???
de hoogste temp die ik tot nu toe gehaald heb is vandaag 65 gragen celsius.
en hoeveel Watt levert hij??

Je myway scherm in radio modus zetten (zodat de RDS e.d. voorbij komen) dan op de ronde knop drukken, hierin kan je dit uitzetten. Ik heb hier helaas geen foto’s van beschikbaar Razz kan ze wel vanmiddag even maken denk ik)

@visb een andere dealer bellen? Smile

DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway

18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.

Profiel  
 
mhulstein
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 10-10-2011

- (Grand) C4 Picasso Selection
Gepost: 21 november 2011 10:24 PM
  [ # 175 ]

Hallo,

Weet iemand of de navigatiekaarten voor 2011/2012 al uit zijn.
Ik heb net een nieuwe citroen C4 Picasso, maar die heeft nog de kaarten van 2010/2011.
Ik zie alleen op de site van citroen.navigation, als ik een auto van 2009 invoer er kaarten staan van 2011/2012, maar niet als ik mijn auto van 2011 invoer.

Groeten,
Marco

Profiel  
 
DS3Breda
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 209
Geregistreerd: 03-03-2011

- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Gepost: 22 november 2011 09:53 AM
  [ # 176 ]

als het goed is komen de nieuwe kaarten deze maand, komende maand uit. (Volgens de dealer in Breda.)

DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway

18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.

Profiel  
 
Visb
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 12-09-2011

Gepost: 22 november 2011 12:20 PM
  [ # 177 ]
DS3Breda schreef:

Bluetooth streaming (muziek) verlies je met de myway optie, maakt niet uit welke telefoon.

Begrepen, heeft iemand al het volgende geprobeerd?

In de USB-box een usb-bluetooth dongle steken en de muziek via bluetooth naar de USB-box streamen.

Ik neem aan dat dan wel tot gevolg zal hebben dat niet alleen de muziek via usb gaat, maar ook de telefoongesprekken en dat je bijgevolg noch de muziek, noch het telefoonboek kan bedienen via de stuurwielbediening…

Profiel  
 
DS3Breda
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 209
Geregistreerd: 03-03-2011

- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Gepost: 22 november 2011 12:58 PM
  [ # 178 ]

Nee dat kan niet, je hebt wel bluetooth op de myway, maar dit is puur voor telefoon

Extra bluetooth dongle geeft deze functionaliteit niet terug.

DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway

18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.

Profiel  
 
NeufegliseThierry
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 813
Geregistreerd: 06-06-2011

Gepost: 22 november 2011 07:04 PM
  [ # 179 ]

Van de week mijn dealer gesproken, nieuwe kaarten worden op KT verwacht, nieuwe auto’s zijn namelijk van de transporter gekomen zonder SD kaart.

Zodra ze binnen zijn ontvang ik de update gratis, ter compensatie vand e verouderde kaart die ik in mijn DS3 van juli 2011 heb zitten.

Weer een tevreden klant!!

O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…

Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.

Profiel  
 
Fabian Wierth
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 503
Geregistreerd: 06-11-2010

Gepost: 22 november 2011 07:41 PM
  [ # 180 ]

Heb van het weekend een brief binnen gehad dat ik de nieuwe kaarten kan bestellen via internet.
Wel tegen een belachelijke prijs van 199 euro….

Erg jammer gezien het feit de auto van jan. 2011 is en de kaarten nog uit 2009 stammen….
Ga de dealer eens contacten of er niet iets valt te regelen ter compensatie.
100 euro wil ik er best voor betalen, maar 199 euro echt niet!

Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler

Profiel  
 
 
12 van de 40
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook