1 van de 25
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
Van de voorpagina: Napraat & fototopic Citromobile 2011
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 07 mei 2011 06:48 PM

Heb er maar even een napraat en foto topic aangemaakt.
Het was wel ff wennen, maar de hal is ruim en het is een mooie locatie.
Je moet wel verder lopen om alle auto’s te zien: de Citrodichtheid is minder dan op de parkeerplaats van de Veemarkthallen.

Al met al natuurlijk een geslaagde dag met prachtig weer, oordeel zelf:
https://picasaweb.google.com/Ernst2323/110507Citromobile?feat=directlink


Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
Rieske
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 17-01-2011

- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Gepost: 07 mei 2011 07:37 PM
  [ # 1 ]

Leuke foto’s.

Ik ga morgen en neem mijn toestel ook mee.
Grappig dat die Duitser met hun CX dit ook in hun kentekenplaat hebben.

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 07 mei 2011 08:02 PM
  [ # 2 ]

Vandaag ook naar Citromobile geweest, leuk om weer heel wat bekenden tegen te komen Smile

Ik was wat sceptisch i.v.m. de nieuwe locatie, maar die heeft wat mij betreft meteen de Veemarkt doen vergeten. De hal is ruimer en vooral ook lichter. Daarnaast was de parkeerplaats wel groot, maar er stonden ook lekker veel Citroëns Smile Ik vond juist dat er weinig ander spul tussen stond, die werden grotendeels naar de andere parkeerplaats gestuurd.

Overigens ook een plus voor de catering, echt stukken beter als in de Veemarkt!

Profiel  
 
Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3354
Geregistreerd: 26-01-2006

- 2CV Auto
Gepost: 07 mei 2011 08:15 PM
  [ # 3 ]

Oh catering heb ik niet van genoten. Was op de fiets vandaag en ben even naar de Hoogvliet gefietst in het nabijgelegen dorp Wink

Profiel  
 
25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 07 mei 2011 08:25 PM
  [ # 4 ]

Ik zie dat Ernst mijn BX (29-NZJ-9) in ieder geval gespot heeft Smile

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  
 
Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 689
Geregistreerd: 17-08-2005

Gepost: 07 mei 2011 08:31 PM
  [ # 5 ]

Ik woon in Hoofddorp. Vannochtend opgestaan. Werkdag.
Douchen, aankleden, ontbijt. Autosleutels van de Cit zoeken instappen en zweven maar.
-Hey wat een mooie CX serie I komt mij tegemoet, prachtig heerlijk begin van de dag.
-Wauw 2 ID’s en mooie AZU rijden me tegemoet.  Hoe kan dat opeens?
- AAAHHH stomkop. Citromobile!!!! Zo op de vroege ochtend helemaal vergeten.
Ik ga morgen. Dank vast voor de foto’s van vandaag.

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 07 mei 2011 08:36 PM
  [ # 6 ]

Vandaag ook even de rit gemaakt naar CM. De voorgaande jaren was het toch wel lekker om binnen 5 minuten van de Veemarkt hallen te wonen.

Dat voordeeltje even erbuiten gelaten, ik vond het toch wel minder op de eoa manier. Bij de veemarkt hallen. In utrecht staat de hal midden op de parking en loop je vanuit de hal zo naar buiten om vervolgens op de parking te struinen. Die afstand is nu veel groter geworden waardoor je dat eigelijk niet meer doet.

Het is en blijft een leuk evenement maar de hallen spraken me meer aan .

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 07 mei 2011 09:09 PM
  [ # 7 ]


Wat een plaatje! Hehehe…

Het beviel me zo goed dat ik morgen weer per karakterbak ga… Mr. Green

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4302
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 07 mei 2011 09:20 PM
  [ # 8 ]

De hallen,catering en toiletten waren een verbetering. De parking was een dikke tegenvaller. Je kunt er niet zo fijn over heen lopen stuinen als in Utrecht. Al die slootjes er tussen enz. Tevens ontbrak de juiste gemoedelijke sfeer wat in Utrecht wel was.

Al met al vind ik het niet zo’n verbetering.

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 07 mei 2011 09:32 PM
  [ # 9 ]

Mijn foto’s heb ik ook even online gezet, je kunt ze hier vinden:

http://www.flickr.com/photos/25145439@N08/sets/72157626543534431/

Voorproefje:

Profiel  
 
Visa 1.4 TRS
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006

- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Gepost: 07 mei 2011 09:37 PM
  [ # 10 ]

Mijn ervaring:

- De sfeer is weg
- Stoftroep, en als het regent is het een modderpoel
- Overzicht is kwijt op de parkeerplaats
- Het lag er verlaten bij, parkeer terrein en gebouw appart
- Als je van het parkeerterrein komt en naar het gebouw wilt moet je een busbaan over
- In het gebouw ga je bijna dood van de broei die er hangt
- Stinkt gigantisch in het gebouw doordat iedereen flink aan het zweten is.

Tevens is het aanbod veelal ID/DS en 2cv.

Denk dat het volgend jaar geen citromobile wordt voor mij!

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4302
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 07 mei 2011 09:52 PM
  [ # 11 ]

De warmte en stinkerij had je in de veemarkthallen ook gehad. Met de rest ben ik het met je eens, behalve dat ik volgend jaar wel weer ga.

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 07 mei 2011 09:57 PM
  [ # 12 ]

Hmm apart deze minder positieve reacties. Heb toch behoorlijk wat mensen gesproken vandaag en die waren overwegend positief. Het is natuurlijk ook lastig om de good old Veemarkt te vervangen, vanuit dat oogpunt denk ik dat de organisatie een goede job heeft gedaan.

Profiel  
 
Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 689
Geregistreerd: 17-08-2005

Gepost: 07 mei 2011 10:09 PM
  [ # 13 ]

Feit is dat ze weg moesten uit Utrecht toch?
Het is dus een alternatief. Ik heb er toch veel zin in om morgen te gaan.

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5907
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 07 mei 2011 10:34 PM
  [ # 14 ]

Zo te lezen is het voor sommige mensen heel moeilijk om aan verandering te wennen. Very Happy Mijn persoonlijke ervaring vandaag was ronduit positief. Het was anders en Utrecht had zeker ook pluspunten, maar over de hele linie vond ik het een enorme verbetering. Ik had al een verslagje in het aankondigings-topic geplaatst, maar zal dat hier ook nog even posten:

jaco schreef:

Ik ben net weer terug van een topdag in Vijfhuizen. Het was natuurlijk prachtig weer, wat altijd goed helpt, maar ik ben ook heel erg blij met de nieuwe locatie. Wat een prachtplek vergeleken bij die oude aftandse Veemarkthallen.

Een mooie grote, lichte hal die zeer ruim aandoet. Het was prettig slenteren tussen de kraampjes. Vooraf was ik bang dat het binnen onhoudbaar warm zou worden met het zonnetje erop, maar dat viel heel erg mee. Ja, het was binnen goed warm, maar dat was het buiten ook.

Het parkeerterrein ligt er mooi bij en is heel erg uitgestrekt. je moet dus wel wat meer moeite doen dan in Utrecht om alle auto’s te bekijken, maar het is geen vervelende wandeling.

Ook prettig, de kassa is pas na de parkeerplaats (in de hal) en je krijgt daar een stempeltje waarmee je de hele dag in en uit kan lopen. Je kan dus ook makkelijk tussendoor even weg; een stukje rijden, boodschapje doen, thuis lunchen en weer terug. Wat je maar wilt. Wel releaxed.

Het was dus een heerlijke dag. Veel bekenden gesproken, lekker rondgeslenterd, op het terras gezeten en na afloop nog even wat gaan eten met 2d. En morgen weer. Benieuwd wie ik dan weer allemaal tegenkom.

Erg leuk vond ik de Opron Designstudio waar studenten de hele dag bezig waren om oude glorieuze Citroën ontwerpen te vertalen naar het heden. je zag ze in de ochtend driftig oefenen op de lijnen van onze oude helden om in de loop van de dag daar steeds meer een eigentijdse draai aan te geven. leuk proces om te zien. Tegelijkertijd had ik een beetje medelijden met deze jongens (en meisje). Ze zaten daar echt als aapjes in de dierentuin waar een horde publiek met tasjes, petjes en fotocamera’s langs slenterde om de knappe kunstjes van deze aapjes te zien. Very Happy

Robert Opron even gezien, maar niet gesproken. Ik had eigenlijk ook wel een beetje te doen met deze man. Dik in de 70 en dan een beetje moeten opzitten op Citromobile omdat wij zo geweldig vinden wat hij 30, 40 jaar geleden heeft gepresteerd. Gun die man z’n rust, was mijn eerste gedachte. Maar goed, wie weet vond hij het zelf prachtig en wie ben ik dan om te oordelen?

Verder hoorde ik dat Karel Suyling er ook was. Mijn vrouw heeft hem gesproken en mijn bewondering voor zijn werk voor Citroën overgebracht. Maar graag had ik hem zelf even gesproken. Jammer, maar niet getreurd. Wel met Raymond Hirs gesproken die ter plekke een CX omtovert tot kunstwerk. Toen ik hem sprak was hij nog druk bezig de auto af te plakken, maar hij sprak zo heerlijk gedreven en plastisch over zijn (op dat moment nog vage) plannen met de CX dat ik vol verwachting uitkijk naar het eindresultaat.

Zoals gezegd: morgen weer en dan weer de hele dag genieten. Cool

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5907
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 07 mei 2011 10:37 PM
  [ # 15 ]
Poekoek schreef:

Mijn foto’s heb ik ook even online gezet, je kunt ze hier vinden:

http://www.flickr.com/photos/25145439@N08/sets/72157626543534431/

 


Dit was toch wel zonder enige twijfel het grootste misbaksel van de hele beurs… Werkelijk om te janken.

Profiel  
 
 
1 van de 25
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook