25 van de 25
« Eerste  < Vorige 23 24 25
   
Van de voorpagina: Napraat & fototopic Citromobile 2011
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 08 juni 2011 12:12 AM
  [ # 361 ]
La Léo schreef:

“Leontien heeft zich als een goeie gastvrouw gedragen”


Woehahahahahaha!!!  haha   Die Peter!

Tja red face , dan krijg je een camera op je gericht en dan moet je wat zeggen. Met 50% aandacht voor het rijden en 50% aandacht voor de inhoud… En dan wil je eigenlijk zeggen “Leontien was een fantastische gastvrouw” en dan komt het een beetje knulliger je str.. uit. Rolling Eyes

Vince, super film man! Ik heb genoten!  clap

Ben blij dat je mee gaat naar Parijs! Smile  banana Voor wie denkt: waar gaat dit over? KLIK!

Profiel  
 
Roadmaster 7
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 432
Geregistreerd: 11-12-2008

- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Gepost: 08 juni 2011 02:06 AM
  [ # 362 ]

In dat stukje History of Metal?
Ik weet alleen nog dat die 70’s Judas priest was en die 90’s Slipknot.
Heb het al zeker 1 jaar geleden gemaakt ofzo…
die 80’s kom ik even niet op maar Pantera zegt me niks!

———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
———————————————————————————————————-

Profiel  
 
Roadmaster 7
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 432
Geregistreerd: 11-12-2008

- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Gepost: 08 juni 2011 02:10 AM
  [ # 363 ]
par eXeMple! schreef:
La Léo schreef:

“Leontien heeft zich als een goeie gastvrouw gedragen”


Woehahahahahaha!!!  haha   Die Peter!

Tja red face , dan krijg je een camera op je gericht en dan moet je wat zeggen. Met 50% aandacht voor het rijden en 50% aandacht voor de inhoud… En dan wil je eigenlijk zeggen “Leontien was een fantastische gastvrouw” en dan komt het een beetje knulliger je str.. uit. Rolling Eyes

Vince, super film man! Ik heb genoten!  clap

Ben blij dat je mee gaat naar Parijs! Smile  banana Voor wie denkt: waar gaat dit over? KLIK!

Gheheheheh Very Happy Jah het viel wel wat op dat je duidelijk bezig was de aandacht bij beide te houden. Wij mannen moeten nu eenmaal niet proberen te multi-tasken Very Happy

Maar nou, dat is leuk om te horen! van de film en van parijs! ik heb er ook ontzettend veel zin in. Very Happy

Het is ook een beetje mijn enige echte vakantie dit jaar. voor zo kort als het dan ook duurt.
Want mijn pa en zijn vriendin + mijn zusje zitten momenteel op Kreta en ze zijn zo vriendelijk geweest me niet mee te vragen. op deze manier ben ik er toch ook nog even uit deze zomer!

———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
———————————————————————————————————-

Profiel  
 
Gepost: 08 juni 2011 11:22 AM
  [ # 364 ]
Roadmaster 7 schreef:

en die 90’s Slipknot.
die 80’s kom ik even niet op maar Pantera zegt me niks!


O Snotlip! Die gasten met die gevangenisoutfits en die ranzige maskers.. Jammer van al die fratsen want ze spelen wel strak. Echter nooit de moeite genomen ernaar te luisteren, wegens die fratsen dus…

En Pantera mag niet ontbreken in je collectie hoor! Retestrakke riffs uit Texas.

Was je trouwens niet heel blij dat die gozer met die witte zelfbouw-eend je niet aansprak?? Die had zo je hele teepje volgekletst hoor!


@Peter: Ja ik weet wat het is met die camera! Voelde me ook net Linda de mol in 1984 tijdens haar eerste optreden in the DJ Kat Show op Sky Channel. Alleen dan zonder draaiboek of autocue! Laughing

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
Roadmaster 7
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 432
Geregistreerd: 11-12-2008

- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Gepost: 08 juni 2011 12:57 PM
  [ # 365 ]

Ookal ben ik in het heden meer in de 60’s en 70’s beland met mn muzikale oor. Maar ik zal het eens opzoeken! En die gekke outfits zijn later nooit meer aan bod gekomen! En without Paul Grey there is no Slipknot Sad en het achtergelaten werk blijft de moeite waard:D

Oke, terug ontopic. want over muziek kan men met mij uren doorlullen maar dit is geen muziekforum Very Happy

Zo’n camera voor je neus is ff apart ja. Ik ken het ook, al zou je denken van niet gezien ik dat kreng de hele tijd vasthoud Very Happy
Vroeger ook met mn neus op de tv geweest met een documentaire waarvoor er in totaal zeker 4 uur een camera op me heeft gestaan voor uiteindelijk 20 minuutjes tv ofzo. maar jullie hebben beide een leuk verhaal gegeven. ook al waren de zenuwen af te lezen. dat maakt men enkel menselijk zeg ik maar Very Happy

———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
———————————————————————————————————-

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 08 juni 2011 01:05 PM
  [ # 366 ]

Zijn we hier in het café of zo? Back on topic!

Citroen!

Profiel  
 
siemenazu
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 579
Geregistreerd: 19-05-2006

- CX 2500 turbodiesel limousine
- 2CV AZU
- 2CV AK 400
- Berlingo 1900 D
Gepost: 10 juni 2011 12:30 AM
  [ # 367 ]

mooie film! ik sta weer voorop met me blauwe 250 zie ik wel! hahaha

azu 1973          
ami 6 1965
ami 6 1968
2cv azam 1963  
Cx 20re            
berlingo
dyane4

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7531
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 10 juni 2011 02:19 PM
  [ # 368 ]

Goh - had ik dit vooraf geweten dan had ik niet zelf zo lang over de parkeerplaats hoeven te zwerven Smile

Profiel  
 
 
25 van de 25
« Eerste  < Vorige 23 24 25
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook