Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Brian schreef:DriverD schreef:2 dingen die je kan doen:
1. Check massa van vlotter naar carrosserie.
Weerstand meten tussen het massaschroefje boven op de vlotter en de carrosserie, weerstand moet dan 0 Ohm zijn?
Ja, zo klein mogelijk.
2. Vlotter kan op aan de bovenkant (3 schroefjes), dan zie je hoe gecorrodeert die is. Heeel voorzichtig weerstanddraadjes schoonschuren met heel fijn schuurpapier.
Bij mijn Panhard (zelfde tankvlotter) deed ie het daarna!
Zijn dat dezelfde schroefjes waarmee de vlotter op de tank zit geschroefd? Het vierde schroefje (‘massaschroefje’) kan ik dan gewoon laten zitten?
Zelfde 3 schoefjes ja, dan kan het dekseltje eraf. 4 schroefje (massa) weet ik niet meer, misschien kan die blijven zitten. Is een kwestie van proberen.
Citroen!

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
DriverD schreef:Brian schreef:DriverD schreef:2 dingen die je kan doen:
1. Check massa van vlotter naar carrosserie.
Weerstand meten tussen het massaschroefje boven op de vlotter en de carrosserie, weerstand moet dan 0 Ohm zijn?
Ja, zo klein mogelijk.
2. Vlotter kan op aan de bovenkant (3 schroefjes), dan zie je hoe gecorrodeert die is. Heeel voorzichtig weerstanddraadjes schoonschuren met heel fijn schuurpapier.
Bij mijn Panhard (zelfde tankvlotter) deed ie het daarna!
Zijn dat dezelfde schroefjes waarmee de vlotter op de tank zit geschroefd? Het vierde schroefje (‘massaschroefje’) kan ik dan gewoon laten zitten?
Zelfde 3 schoefjes ja, dan kan het dekseltje eraf. 4 schroefje (massa) weet ik niet meer, misschien kan die blijven zitten. Is een kwestie van proberen.
OK dan! Dank je wel.
Volg je hart, gebruik je hoofd.