Ik heb al wat topics gelezen over stuurhuishoezen, een leuke klus en de nodige uitdaging.
Wat ik wilde vragen: is er geen oplossing mogelijk in de vorm deelbare stuurhuishoezen? Zou een stuk makkelijker zijn, ik weet alleen niet of dit mogelijk is met de eventuele LHM.
Ik hoor het weer graag.
Re: Stuurhuishoezen
SPAM schreef:Ik heb al wat topics gelezen over stuurhuishoezen, een leuke klus en de nodige uitdaging.
Wat ik wilde vragen: is er geen oplossing mogelijk in de vorm deelbare stuurhuishoezen? Zou een stuk makkelijker zijn, ik weet alleen niet of dit mogelijk is met de eventuele LHM.
Ik hoor het weer graag.
Er komt als het stuurhuis niet lek is geen LHM bij de hoezen, dus dat is geen probleem.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
Egbert schreef:SPAM schreef:Ik heb al wat topics gelezen over stuurhuishoezen, een leuke klus en de nodige uitdaging.
Ik hoor het weer graag.
Er komt als het stuurhuis niet lek is geen LHM bij de hoezen, dus dat is geen probleem.
Maar zijn deze deelbare stuurhoezen dan ook in de handel ?
SPAM schreef:
Maar zijn deze deelbare stuurhoezen dan ook in de handel ?
Geen idee.
Ben op internet wel een deelbare harmonica hoezen tegen gekomen, moet je ook nog de goed maat vinden. Zelf zou ik altijd voor de ´originele´ hoezen gaan. Ook voor deelbare zal je denk ik het stuurhuis moeten demonteren, want anders zit je erg in de diepte en in het vuil te werken en zal het plakken nooit goed gaan.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
SPAM schreef:Ik heb al wat topics gelezen over stuurhuishoezen, een leuke klus en de nodige uitdaging.
Met genoeg zeep, een malletje van plastik en 2 handen is het kinderspel Wel even wat spek eten ‘s ochtends

Totaal aantal Berichten: 486
- XM XM 3.0 V6 Exclusive
Óf je rijdt even langs bij Herman Jansen in Bennekom met je stuurhuis.
Daar reken je een minimaal bedrag af voor 2 stuurhuishoezen en kijkt hem vervolgens heel lief aan met de vraag of hij ze er even op wil schuiven.
Hij heeft er een fantastisch tooltje voor. En je moest toch al je stuurhuis eruit halen + nieuwe hoezen kopen, dusss…
Nu heb je het voor een minimale prijs meteen mooi in orde. Misschien wil hij er zelfs wel even Ligarex-bandjes omheen knopen, tegen meerprijs. Kan je het stuurhuis zó weer terugzetten, en klaar is *naam van jouw dame hier*
Vliegend tapijt: Citroën DSuper 1973, Bleu Delta (in restauratie)
Daily 1: Citroën Dspécial 1974, Candy Root Beer (“Thrasher” a.k.a. Hok Rod)
Daily 2: Citroën C5 X7 1.6 Ligne Business Blanc Perlé
En ik mis nog steeds m’n V6 XM…