Totaal aantal Berichten: 43529
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70 Summum
- Overig Saab 96 V4
Ik zie het.. zie 26van 35
Dat betekend dat ik nog 6 rubbers moet vervangen
![]()
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Is bij mij ook zo.
Een komvormig onderlegringetje en een rubbertje der tussen.
Totaal aantal Berichten: 43529
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70 Summum
- Overig Saab 96 V4
Yup. Ik had het mis.. je hebt die 12 rubbers dus tóch nodig
ops:
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Dan zijn hierbij alle ringetjes op hun plaats terecht gekomen.
Nou alles nog zien af te stellen.
Totaal aantal Berichten: 43529
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70 Summum
- Overig Saab 96 V4
Da’s niet zo moeilijk. De synchroontesters heb ik, dus als je dat een keer samen wil doen, dan hoor ik dat wel ![]()
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 3198
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
waterman771 schreef:Da’s niet zo moeilijk.
En hoe regel je die balans schroefjes ?????????
Chit de camera geeft het op .... fotos zijn voor de volgende keer .
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Totaal aantal Berichten: 43529
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70 Summum
- Overig Saab 96 V4
Met een synchroontester kun je alles per venturi regelen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Dat zijn die schroefjes met contra moertje van 7mm op?
Die zaten er in ‘t begin niet op bij de eerste SM’s en zijn in
de loop van 1971 erop gekomen.
Dus daar regel je de luchtbalans mee af tussen links en rechts?
Dus dicht zetten en stilletjes openen aan de kant die afwijkt,indien zo??:wink:
Totaal aantal Berichten: 43529
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70 Summum
- Overig Saab 96 V4
Gewoon dichtzetten, daarna 2 slagen los en losjes borgen. Carbu’s monteren en met de synchroontesters de boel juist afstellen, bij een verhoogd stationair toerental van rond de 1500 tpm.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
waterman771 schreef:Da’s niet zo moeilijk. De synchroontesters heb ik, dus als je dat een keer samen wil doen, dan hoor ik dat wel
Dat zou mooi zijn! tegen de tijd dat ik de weg op ga meld ik me wel.
thx.

