quote gewist. liever niet op het laatste bericht quoten
we zullen het zien. voor zover ik kon zien was het wel een pasklare demper. die direct op de middenpijp zat aangesloten. maar aangezien die sebering een stuk korter is dan een standaard xsara uitlaat moet er zowiezo een pijpje tussen.
Citroen Xsara 1.8 16v vts 1998 (sold)
Mitsubishi Lancer Evolution 6
Peugeot 106 1.4 sport

Totaal aantal Berichten: 5514
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Dat was mijn Sebring ook… Pasklare demper voor een Xsara!! Jajaja
Zie maar mijn fotoverslag op mijn site….
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
hmm… jah heb dat eens gelezen jah
had een tijd terug eigenluk een remus besteld maar toen ik kwam vrage of die binne was zeiden ze: dat die niet op vooraat was en nog gemaakt moest worden en dat de fabriek van remus dicht was en pas half septerber weer open was. tegen het einde van het jaar konden ze die uitlaat pas leveren. als alternatief kwamen ze met een zogezegde pas klare sebering uitlaat. maar had daar tog iets teveel mijn twijfels bij
Peugeot 106 1.4 sport
hmm… jah heb dat eens gelezen jah
had een tijd terug eigenluk een remus besteld maar toen ik kwam vrage of die binne was zeiden ze: dat die niet op vooraat was en nog gemaakt moest worden en dat de fabriek van remus dicht was en pas half septerber weer open was. tegen het einde van het jaar konden ze die uitlaat pas leveren. als alternatief kwamen ze met een zogezegde pas klare sebering uitlaat. maar had daar tog iets teveel mijn twijfels bij
Peugeot 106 1.4 sport

Totaal aantal Berichten: 229
- Xsara Coupé 1.6 16v VTR Différence II
Wordt dat verloopstuk standaard meegeleverd door Sebring?

Totaal aantal Berichten: 5514
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Nee, toevallig had Bart Ebben zoiets liggen..
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
vandaag de sebering vanonder de 106 gehaald deze is doormiddel van een soort ring bevestigt aan de orginele uitlaat. de sebering had flens net als het uiteinde van de middendemper, en die ring zit daar tussen dat het op mekaar afsluit. zal wel eens fotos ervan maken
Peugeot 106 1.4 sport
Mannen.
STOP MET DAT ONZINNIGE GEQUOTE
Een qoute kun je gebruiken op een ouder bericht!
Niet steeds op het laatste bericht.
Het topic is zowat niet te lezen!
THX
dus een pasklare sebring uitlaat bestaat voor een xsara 1.6 16v van 2003? waar kan je die dan bestellen? grtz
Helaas, deze bestaan niet. Alleen met die flens die Gert heeft kan het.
bij mij zit er nu een remus op, en daar ben ik in feite wel tevreden over!! zolang hij goed blijft heeft het niet veel zin om te veranderen… en daarna ga ik gewoon naar skytune… zij maken een betaalbare uitlaat op maat voor je wagen terwijl je erop wacht, in rvs, en goed voor de technische controle, met alle nodige attesten dusja
die uitlaten van skytuning zien er idd erg netjes uit. maar heb eens meegerede met een c2 waar er in onderzat en bij 3000 tot 4000 toeren had je heel veel resonantie in de auto en boven de 4000 toeren viel dat helemaal weg. maar aangezien je rond de 3000 toeren 80 rijd is dat tog best vervelend voor je oren op den duur.
deze sebering heb ik gratis gekregen en aangezien een pasklare van remus 350 euro kost kan je er nog wel eens een lasje voor leggen. heb vandaag ff de xsara op de brug gezet en de sebering er naast gehange. moet enkele een pijpje van 25 cm op de demper gelast worden. de demper kan met de bevestigingen die er op zitten worden opgehangen.
Peugeot 106 1.4 sport
goed zo man de fotos volgen neem ik aan? hehe grtz
fotos zullen volgen als die er onder hangt. vandaag toch wat tijd tekort gekomen. de uitlaat is al wel op maat gemaakt, maar moet nog afgelast worden. we hebben er toch nieuwe ophangbevestigingen op gelast anders zou de uitlaat teveel naar achter komen. mijn collega gaat hem morgen aflassen. dus hopelijk kan die vrijdag er onder
Peugeot 106 1.4 sport