Hallo aan allen,
Blij hier weer te kunnen lezen en typen! :-)
Zaterdag heb ik e.e.a. vervangen aan de ID, nl: startrelais, regulator en alternator en batterij.?
Ik had al langer last van lichten die meer of minder gloeide naargelang het toerental van de motor. En sind de batterij stuk gegaan was dacht ik alles toch even aan te pakken.
Nu na de ommebouw, alles netjes terug aangesloten heb ik geen licht meer achteraan. geen standlichten, geen remlichten.
Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Ik dacht eerst aan de lichtschakelaar maar het feit dat de remlichten het ook niet doen sluit dit uit..
groeten
Vik
vikingo schreef:Hallo aan allen,
Blij hier weer te kunnen lezen en typen!
Zaterdag heb ik e.e.a. vervangen aan de ID, nl: startrelais, regulator en alternator en batterij.?
Ik had al langer last van lichten die meer of minder gloeide naargelang het toerental van de motor. En sind de batterij stuk gegaan was dacht ik alles toch even aan te pakken.
Nu na de ommebouw, alles netjes terug aangesloten heb ik geen licht meer achteraan. geen standlichten, geen remlichten.
Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Ik dacht eerst aan de lichtschakelaar maar het feit dat de remlichten het ook niet doen sluit dit uit..groeten
Vik
Leg voor de zekerheid een extra massadraad aan zodat je dit kan uitsluiten. Even een stuk blank staal opzoeken, tijdelijke stroomdraad hierop maken en deze verbinden met je chassis van je verlichting, desnoods op het metaal van je behuizing van de lampen.
Succes