Totaal aantal Berichten: 839
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Ik geloof dat ik iets moois heb uitgevonden : het gebruik van dreft losweekspray buitenshuis.
Niets te doen op een druilerige zondagmiddag?
Mijn nieuwe oude neus waar ik nu dagelijks mee rijd (jaja) behoefte een schoonmaakbeurt van het interieur.
Waar mijn oog viel op de vervuilde creme krimplak van stuurhuis en dashboard rand.
Dreft losweekspray erop, even laten inweken, met zo’n insectenverwijderaar spons even uitpoetsen en met een droge doek de rotzooi verwijderen. lijkt verdorie wel nieuw!
Wel even het tapijt eruit en bij een pallas het leer onder het dashboard beschermen.
Klinkt goed. Ik heb de krimplak als nieuw gekregen met ovenreiniger (eerst aan de achterkant getest). Alle andere losse kunstof en rubber delen heb ik in de vaatwasser gedaan en kwamen er als nieuw uit.

Totaal aantal Berichten: 323
- ID/DS DS 21 5 bvh
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
Inderdaad maakt Mr. Muscle ovenreiniger zeer grondig schoon. Hierbij een voorbeeldje plaatje van mijn asbakje. De ovenreiniger is alleen op het rechterdeel geweest, links was afgeplakt. De hele asbak was al wel met gewoon afwasmiddel schoon gemaakt, maar de ovenreiniger is toch krachtiger. Nu krijg je de originele kleur ook weer terug.
Wel je chroom goed afplakken, anders wordt het ook aangetast!
Hydro
Elle va comme les pompiers!