schoonmaken krimplak oud dashboard
robbertkars
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 839

- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Gepost: 11 oktober 2009 04:14 PM

Ik geloof dat ik iets moois heb uitgevonden : het gebruik van dreft losweekspray buitenshuis.
Niets te doen op een druilerige zondagmiddag?
Mijn nieuwe oude neus waar ik nu dagelijks mee rijd (jaja) behoefte een schoonmaakbeurt van het interieur.
Waar mijn oog viel op de vervuilde creme krimplak van stuurhuis en dashboard rand.
Dreft losweekspray erop, even laten inweken, met zo’n insectenverwijderaar spons even uitpoetsen en met een droge doek de rotzooi verwijderen. lijkt verdorie wel nieuw!
Wel even het tapijt eruit en bij een pallas het leer onder het dashboard beschermen.

Profiel  

Jeroen ID19P
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 463

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 11 oktober 2009 04:27 PM
  [ # 1 ]

Klinkt goed. Ik heb de krimplak als nieuw gekregen met ovenreiniger (eerst aan de achterkant getest). Alle andere losse kunstof en rubber delen heb ik in de vaatwasser gedaan en kwamen er als nieuw uit.

Profiel  

Hydro
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 323

- ID/DS DS 21 5 bvh
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
Gepost: 04 april 2011 11:41 PM
  [ # 2 ]

Inderdaad maakt Mr. Muscle ovenreiniger zeer grondig schoon. Hierbij een voorbeeldje plaatje van mijn asbakje. De ovenreiniger is alleen op het rechterdeel geweest, links was afgeplakt. De hele asbak was al wel met gewoon afwasmiddel schoon gemaakt, maar de ovenreiniger is toch krachtiger. Nu krijg je de originele kleur ook weer terug.

Wel je chroom goed afplakken, anders wordt het ook aangetast!

Afbeelding Bijlagen
Asbak - R helft schoongemaakt met ovenreiniger.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Hydro

Elle va comme les pompiers!
Wink

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook