Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Dat zijn de goeie beslissingen altijd!
Geldt hetzelfde soms voor jouw prestige?

Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Nee joh, geldt wel voor m’n Marieke. Vandaar dat die wel blijft.
Rayden108 schreef:
Overigens mocht iemand geinteresseerd zijn ....JAMMER want ik verkoop haar niet meer….
Dus liever een jaar boterhammen met pindakaas dan over jaar of twee terug te denken aan die mooie auto die ik nooit had moeten verkopen.
Michael, gefeliciteerd met de beslissing. Ik zei het je al tijdens onze ontmoeting, houden die prachtige kar.
En dat van die boterhammen, da’s de spirit ! Mocht de boterhammen gaan vervelen, dan rij je na terugkomst maar even voorbij Zaltbommel. M’n meisje en ik schuiven je in Den Bosch dan wel een ander hapje voor en dan horen we ondertussen gaarg het verslag van de Afrikareis. Ik hoop je meteen behouden terugkomst nog vaak te mogen zien met de prachtige Vert Cali CX op de clubtoerritten. Succes !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
La Léo schreef:Maar wat het volgens mij JUIST zo interessant én leerzaam (!) maakt is het over en weer opmerken en delen van al die al dan niet “technische” details. Elkaar wijzen op eventuele valkuilen en/of niet-originaliteiten aan een te koop staande CX maakt dit topic juist extra waardevol. Zowel voor de doorgewinterde CX-kenner of -bezitter als voor iemand die vanaf de zijlijn meekijkt. Een soort alsmaar voortschrijdend aankoopadvies!
Deze mening deel ik van harte. Het draadje begon alleen te verzanden in wie het grootste libido had waar het over de techniek ging. En dat vind ik persoonlijk erg jammer.
En wat betreft de auto van Rayden heb je wel een punt. Maar ik ben niet zo van de originaliteit. Als een auto met de betreffende uitvoering leverbaar is geweest, zou ik niet schromen de auto naar gewenste specificaties te brengen. Maar de auto van Rayden is nog zo mooi intact en origineel, dat die inderdaad maar zo moet blijven.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 3004
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
par eXeMple! schreef:familiale schreef:Was deze al langsgekomen:
Volgens mij wel een leuk exemplaar voor het geld wat ze er voor vragen
http://link.marktplaats.nl/290654300en nog een open dakje ook.
Als die laatste foto van het cognac leer erbij hoort, zitten er serie 2 (VIP) deurpanelen in.
Zeer aantrekkelijke auto zeg, voor 1100 euro!
Heb je ‘m gereserveerd ?
Ik was gisteravond helemaal een beetje onrustig toen ik dit draadje zag…..

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Haha, nee ik was ‘t niet Jaap! Maar vast iemand die dit draadje aan het lezen was…
Ben benieuwd of er straks iemand met een nieuw draadje komt…
Als ik naar een CX op zoek was geweest, dan was ik beslist snel gaan kijken!
Trouwens wel opvallend dat (tot nu toe) alleen de 2 Citroëns gereserveerd zijn…
Die CX is gister verkocht….. En helaas niet aan mij. Iemand van het forum??
Nu: Fiets
Ex: W123 | Xantia | BX | Fiesta | Regatta | Golf 1 | R19 | Xsara | Golf 4 | P407 | C4 | Patrol | Land Cruiser
Ex motoren: CB400N | XT550 | GS650 | XL250 | CB650 | GSX1100F | XL600R | Goldwing K1

Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
En deze dan…
Jammer voor de liefhebbers van witte serie 1 breaks…en dat het stuur aan de verkeerde kant zit:)

Totaal aantal Berichten: 2533
- C35 Hilton XLS
http://link.marktplaats.nl/291626269
Nu nog foto’s opvragen prijs lijkt niet verkeerd voor een 2400 pallas
Citroen c32 Hilton XLS

Totaal aantal Berichten: 6524
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Goh das wel heel toevallig… Er wordt een CX 2400 Pallas uit 1978 met cognackleurig leer en 133.000 km voor 1100 euro te koop aangeboden in Aalsmeer, en op 27 oktober verkocht, en vervolgens duikt op 28 oktober bovenstaande advertentie uit Drenthe op. Of zie ik dingen die er niet zijn…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 2533
- C35 Hilton XLS
Mulder schreef:Goh das wel heel toevallig… Er wordt een CX 2400 Pallas uit 1978 met cognackleurig leer en 133.000 km voor 1100 euro te koop aangeboden in Aalsmeer, en op 27 oktober verkocht, en vervolgens duikt op 28 oktober bovenstaande advertentie uit Drenthe op. Of zie ik dingen die er niet zijn…?
Exact, dat dacht ik ook direct….............
Scherp hoor.
Citroen c32 Hilton XLS

Totaal aantal Berichten: 103
- Xantia 2.0 16v Break
Die verkoper heeft zijn naam niet mee: Heling…
Son como niños, pero sin como
Ja, en die BX staat er ook bij.
Lekker snel winst maken zo
geoarthc35 schreef:Mulder schreef:Goh das wel heel toevallig… Er wordt een CX 2400 Pallas uit 1978 met cognackleurig leer en 133.000 km voor 1100 euro te koop aangeboden in Aalsmeer, en op 27 oktober verkocht, en vervolgens duikt op 28 oktober bovenstaande advertentie uit Drenthe op. Of zie ik dingen die er niet zijn…?
Exact, dat dacht ik ook direct….............
Scherp hoor.
De kleur is vrij donker blauwig-groen (of groenig-blauw) met een lichte bies op voorspatbord en deuren. Klopt dat ook?
Jelte
lid #1998 http://www.citroen-cxclub.nl