Totaal aantal Berichten: 388
- 2CV 2cv6
- ID/DS DS21 pallas
hoi allemaal
Zijn er op internet of op dit forum ook digitale reparatie handboeken te vinden, het lijkt me wel makkelijk om via m’n laptop deze boeken eens door te lezen.

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
[edit rene] link gewist. [/edit rene]
Citroen!

- 2CV 2cv6
- ID/DS DS21 pallas
bestaat er misschien ook een nederlandse versie, mijn engels is niet zo geweldig en zeker niet op technisch gebied

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Wie het onderste uit de kan wil hebben….
Citroen!

Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
DS rijder schreef:bestaat er misschien ook een nederlandse versie, mijn engels is niet zo geweldig en zeker niet op technisch gebied
Ieder heeft zo zijn kwaliteiten, hoor!
Heb poosje geleden een CD-rom besteld via marktplaats met gescande nederlandse versie, woon je in de buurt van Oss kom je met je laptop even langs en klaar, toch?
Nederlandse versie? wist niet dat die bestond.
Misschien leuk om die op een server te zetten zodat we er allemaal bij kunnen?
Hallo mensen, denken we nog even aan de copyrights?
Dat gaat zo niet he?

- 2CV 2cv6
- ID/DS DS21 pallas
sorry het was een vraag als het niet kan houdt het gewoon op en schaffen we de rep.handboeken aan. Brouwershaven - Os is wel behoorlijk ver.Bedankt voor de reacties

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Kosten ook geen godsvermogen, en ik vind het een stuk makkelijker bladeren dan op de compu. Zeker tijdens het klussen.
Volg je hart, gebruik je hoofd.

- 2CV 2cv6
- ID/DS DS21 pallas
oke tijdens het sleutelen is een boek handiger, maar op de bank met je laptop op schoot is het ook wel eens handig.Nogmaals als het niet kan vind ik het prima zo.Het forum is er toch om vragen te stellen,hoe het met rechten zit weet ik niet.
Of er sprake is van rechten, weet ik ook niet.
Weet iemand waar je de cd/dvd met de Nederlandse wph-boeken kunt kopen?
Op Marktplaats staan ze niet meer.
En als iemand op marktplaats ze kopieert komt het wel goed met rechten? Denk niet dat de schrijvers daar iets van terug zien.
Het is een slechte nare wereld!
.komma
Schrijvers? Citroën Frankrijk?
Er zijn in dit geval alleen scanners denk ik. En of daar nou rechten op rusten…?

Totaal aantal Berichten: 1533
- Traction Avant 11BL
- ID/DS 23IE Pallas mech
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance
“Op alles rusten rechten” tenzij vrijgegeven, zoals oude bladmuziek.
Muziek, documenten e.d. mag je kopieren voor eigen gebruik. Verkopen of weggeven van kopieen aan anderen is dus formeel strafbaar. Voor lege cassettebandjes betaalde je toentertijd een toeslag, plannen voor CD’s/DVD’s zijn onlangs afgeblazen.
Ik geef iemand graag een CD met de wph en onderdelen in pdf als ie mij kan verzekeren de originele boeken ook te hebben.
Du pain, du vin et… Citroën!
Citroen-forum.nl: ...omdat je Citroën nooit af is!

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Ik heb dus wel de WPH’s via de club, maar daar zit helaas geen deel IV bij. Nu heb ik ook nog wel een pdf van het internet waar die wel bij zit, maar die is in het Engels. Nou is dat Engels niet het probleem, wel dat die beschrijft voor rechtsgestuurde DS’en. Wie kan mij in het Nederlands handeling 521-4 leveren?
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Ineens fatsoenrakkers geworden, in de oude setting van dit forum was half mei 2009 een linkje naar de nederlandse versie, geloof dat er toen niet zoveel op aan te merken was.