Op de standaard radio zit nu geen usb aansluiting kan je deze met een extra kabeltje er op aansluiten ;;bij de dealer zijden ze van niet maar die willen ook dan niet even kijken (alleen nieuw verkopen) en kan je dan ook er een bluetooth er op aan sluiten ,,er is vast wel een verloop er voor lijkt me
citrofiel /dieselmonteur scheeps ,,
werkplaats SHM stoom Hoorn en chef trein stoom

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik zou zeggen, zoek het uit en verras ons!
tja kan ik ook verwachten van een forum ???

- C5 X Shine Hybrid 225
Kan je doen, maar soms moet je dan lang wachten.
Een forum is een verzamelplek voor mensen met gelijkgestemde interesses. Mocht er iemand hier zijn die hier al ervaring mee heeft dan zal die zich zeker in dit topic melden. Zo niet, dan ben jij blijkbaar de eerste. Als jij er dan uiteindelijk achter komt hoe het in mekaar zit en wat de mogelijkheden zijn, kan je die dan weer hier neerzetten zodat andere GC4P rijders of aanstaande rijders daar dan weer hun voordeel mee kunnen doen. Zo helpt iedereen iedereen hier.
Dus, mochten er mensen zijn met ervaring in deze, meldt u allen!

Totaal aantal Berichten: 3909
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
henkiehenk schreef:Op de standaard radio zit nu geen usb aansluiting kan je deze met een extra kabeltje er op aansluiten ;;bij de dealer zijden ze van niet maar die willen ook dan niet even kijken (alleen nieuw verkopen) en kan je dan ook er een bluetooth er op aan sluiten ,,er is vast wel een verloop er voor lijkt me
heb je al gelezen in de documentatie van je radio over een line-in?
indien daar niks staat, zal ‘t wel niet.
dus gewoon een handige / moderne radio uitzoeken.
line-in / USB / Ipod…. +/- bluetooth, wat je wil.
of een bluetooth van Parrot, MKi 9000 serie heeft een USB/IPOD ingang. die zit achter de radio tussen de ISO stekkers (kijk maar eens).
suc6
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 944
Wat voor standaart Radio? RD4? Myway? RT4? RT5?
De Volkswagenevangelist, van citroen-forum.nl
Ik heb een nieuwe C4GP en had er een USB box bijbesteld. Die zit in het handschoenen kastje ingebouwd met 3 verschillende aansluitingen. Tw, een rode/witte tulpstekker, een USB poort en een draad die je rechtstreeks op je Ipod kan aansluiten. Helaas werkt hij niet en moet de auto a.s. week terug om de USB box te laten vervangen.
radio er uit gehaald en er staat rd4 op de zijkant ,,ook zijn er op de centrale stekker aansluiting nog aansluitingen over

Totaal aantal Berichten: 944
RD4 ondersteunt volgens mij geen USB.
De Volkswagenevangelist, van citroen-forum.nl

- C5 X Shine Hybrid 225
Wellicht via de AUX met een converter?
ben druk aan het google en zoeken ,,kom op het volgende uit
xcarlink en de navinc prijzen van 80 en 135 euro ??bijde voor ipot usb en memostick en te bedienen vanaf het stuur ook uit tebreiden voor telefoon
maar ik spit verder
veel google en zoeken kom ik op een paar dingen uit
het kan wel en er is zelfs een standaard verloop voor met usb ,plug ,en ipod , aansluiting
ord no bij citroen/peugeot [psa] 9702.EZ
wel de comp het laten erkennen instellen bij de dealer
de prijs ??? zal ik opvragen bij de dealer zal wel schrikken zijn

Totaal aantal Berichten: 184
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance LPG
In mijn vorige auto had ik een Alpine CDE 103BT autoradio, daar zat een ingebouwde Parrot bluetooth handsfreeset in, errug handig.
Verder zat er ook een USB-ingang in daar drukte ik een 8gig stick in.
Heb sinds vrijdag een C4 GP met een standaard radio met cd/mp3 volgens mij een RD4 en zonder wisselaar.
Ik kan de Alpine inbouwen met een convertor a € 119,00 en dan is het de vraag of alles werkt.
Na wat surfen kwam ik deze tegen:
http://www.xcarlink.co.uk/product.php?productid=70&cat=12&page=1
Mijn radio ziet er uit als die onderste van de twee, in de tab compatibility
Wie heeft hier ervaring mee en zijn ze ook in Nederland verkrijgbaar?
Op bovengenoemde site € 89,00 omgerekend, komen verzendkosten bij a € 11,12 (omgerekend)
ik vond ook nog een verloop stekker om van een gewoone iso radio in te bouwen en aan te sluiten op de c4 bedrading ,,zaterdag ga ik eens info vragen of dan ook alles vanaf het stuur nog te bedienen is ???;-)
deze is in nederland te bestellen en kost 19,00 euro

- C5 X Shine Hybrid 225
Er zijn geloof ik maar een beperkt aantal radio’s waarbij de stuurbediening behouden kan blijven. Let wel op dat je dan ook kans maakt een aantal menu-opties te verliezen. Met je radio bedien je immers ook je boordcomputer.

Totaal aantal Berichten: 184
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance LPG
Ik heb het type van mij radio in GOOGLE ingevoerd met de toevoeging remote. In mijn geval kwam ik uit op de APF-D101PS.
Deze heeft display ondersteuning. Ik dub er nog even over. We dreigen nu wel off topic te gaan.