Beste mensen,
Een vraagje van mijn vader over zijn C5. Sinds kort heeft hij een nieuw (mobiel)telefoon abonnement, maar nu wil het geval dat zijn nieuwe sim-kaart niet werkt met zijn ingebouwde telefoon. Het gaat om een C5 2.2 HDi exclusive uit 2001. Het probleem zou zijn dat de autotelefoon nu gebruik zou maken van het single-band netwerk (900 MHz.) terwijl er gewoon dual-band (1800 MHz.) nodig is. Heeft iemand een idee of dan wel hoe dit op te lossen valt. Bij voorbaat dank!
Groeten,
Laurens
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos




Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 31-03-2006
- ID/DS Dspecial
- C3 1.4i
Dit probleem heb ik ook met mijn ingebouwde telefoon.
Het heeft inderdaad met de 900 en 1800 band te maken. De meeste providers maken gebruik van de 1800 band, terwijl de ingebouwde telefoon gebruik maakt van het 900 netwerk. Het schijnt dat KPN en Vodafone nog wel van de 900 band gebruik maken, maar vraag dit voor de zekerheid even na bij je provider.
Robert
Dit is mijn project… http://www.nieuwzaailand.nl/over_het_project
En natuurlijk onze sleutelplek http://www.sleuteltje-11.net (We hebben nog plaats in de stalling)
De oude provider was inderdaad Vodafone, maar dit is nu T-mobile geworden. Maar als ik het goed begrijp kan de autotelefoon alleen via de 900 band bellen?
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos



















Totaal aantal Berichten: 1815
Geregistreerd: 29-07-2003
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
Alleen vodafone en kpn netwerken gebruiken ....
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82(.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24