Totaal aantal Berichten: 19
- Berlingo Multispace 1,6 HDI 90 pk
Vandaag omstreeks 11,55 uur een programma over deze auto sloperij waar in DE GODIN van Frankrijk de Citroen DS in de belangstelling komt.
Iedere werkdag omstreeks 12 uur is het programma DIE LUDOLFS op DMAX TV,op zaterdag en zondag op andere tijden.
Op internet zijn zij ook onder DIE LUDOLFS DE te vinden zelfs op het Nederlandse internet en diverse andere landen.
Dit programma geniet ik bijna alle dagen van.
Groete Jelle Adema
Lubsko Polen
Deze Citroen"s heb ik gehad.
AMI 6 Break 1969 ROOD / AMI 8 Break GROEN / DYANE LICHTBLAUW / VISA BRUIN /BERLINGO 1,9 D MULTISPACE 1999 GOUDGEEL EN DEZE KOMENDE WEEK BERLINGO 3 1,6 HDI 90 pk MULTISPACE ZANDBEIGE NIEUW MODEL

Totaal aantal Berichten: 15757
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Wordt in Nederland ook gewoon uitgezonden op Discovery en is hier welbekend Veel kijkgenot evenwel, als je je af en toe nog even kunt losweken van dit forum.
ademajelle schreef:Vandaag omstreeks 11,55 uur een programma over deze auto sloperij waar in DE GODIN van Frankrijk de Citroen DS in de belangstelling komt.
Iedere werkdag omstreeks 12 uur is het programma DIE LUDOLFS op DMAX TV,op zaterdag en zondag op andere tijden.
Op internet zijn zij ook onder DIE LUDOLFS DE te vinden zelfs op het Nederlandse internet en diverse andere landen.![]()
Dit programma geniet ik bijna alle dagen van.
Groete Jelle Adema
Lubsko Polen
Ik ben van de zomer bij de Ludolfs op bezoek geweest, ze zijn net zo “echt” als in de serie. Ik was in de buurt en probeerde eens een gokje te wagen. Ze maakten tussen de middag wat tijd vrij voor de mensen die buiten hun huis stonden te wachten.
Geen sterallures, gewoon lekker smerig. En veeeeel kleiner in het echt
Helaas was onze dikste Ludolf binnen aan het eten koken.
Die Ludolf met die zonnebril heb ik nog niet eerder gezien….............
Leuke Foto’s SPAM…

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Ben er ook wel eens geweest. Ze zijn helemaal echt!
Citroen!

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
R.I.P.
Citroen!
Het blijft triest natuurlijk, maar wat ik er van heb gezien is een man die 20 bloemvazen koffie per dag dronk, continu een cigaret in de fik had en nauwelijks beweging genoot. 56 jaar is wel jong.
Het is/wordt in elk geval een legende, en we zullen hem in gedachten houden

Totaal aantal Berichten: 19
- Berlingo Multispace 1,6 HDI 90 pk
Deze middag nog een uitzending gezien op DMAX TV,regelmatig zie ik nog herhalingen van hun en altijd weer met genoegen.
Dan denk je hoe gaan ze nu verder Peter moet weiniger slapen en zelf de tel opnemen.
Uwe heeft Gunter zaterdag naar huis gebracht en wilde met hem naar de noodarts gaan maar Gunter wilde hier niets van weten.
Maandag ochtend is hij dood gevonden in zijn stoel,
was het niet te verwachten met zo een ongezond leven.
Voor de Fam is het toch zeer triest en zullen hem zeer missen.
Mijn vrouw was 46 toen zij overleed en leefde wel gezond,je kunt er zelf niet voor kiezen.
Als ik de Ludols nu op TV zie dan denk je er toch altijd weer aan.
Groeten Jelle Lubsko PL
Deze Citroen"s heb ik gehad.
AMI 6 Break 1969 ROOD / AMI 8 Break GROEN / DYANE LICHTBLAUW / VISA BRUIN /BERLINGO 1,9 D MULTISPACE 1999 GOUDGEEL EN DEZE KOMENDE WEEK BERLINGO 3 1,6 HDI 90 pk MULTISPACE ZANDBEIGE NIEUW MODEL