Totaal aantal Berichten: 106
- ID/DS DS 23 Break
- BX 1400 cc benzine
- Berlingo 16 hdi multispace
de leidingen van voor naar achter zijn doorgeroest van mijn ds.
Waar ben ik best om nieuwe te laten maken,blijkbaar bestaan er voorgeplooide leidingen ,zijn deze dan gemakelijk te plaatsen,want veel plaats is er om door de tunnelgaten te krijgen?
mgv
Francis
Ik ben momenteel bezig met de volledige vervanging van alle leiddingen in mijn te restaureren DS.
Bij Dirk Sassen kan je voorgevormde krijgen ( echter wel prijzig). Anders bij het magazijn van de Ds-club.
Ik heb bij Citroworld begrepen dat zij de leiding voor je kunnen reproduceren, mits de lengte en de doorsnede bekend is.
Deze leidingen hebben als voordeel dat ze van CuNi zijn gemaakt en makkelijk buigzaam.
Ik doe de laatste tijd prettig zaken met Citroword. Informeer anders eens via de mail of telefoon.
Succes
Ook bij Chyparse kunnen ze de leiding voor je reproduceren, mits de lengte en de doorsnede bekend is.
Deze leidingen hebben als voordeel dat ze van CuNi zijn gemaakt en makkelijk buigzaam.
Informeer anders eens via de telefoon.
Succes
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Er zijn voor de DS ook bundels te koop die uit twee delen bestaan , die koppel je aan elkaar met nippels in het midden van de auto , rubbertje ertussen en klaar , scheelt een hoop gevloek en gebuig , je zou die leidingen natuurlijk ook overal kunnen laten maken uit twee delen
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
benjamin schreef:Er zijn voor de DS ook bundels te koop die uit twee delen bestaan , die koppel je aan elkaar met nippels in het midden van de auto , rubbertje ertussen en klaar , scheelt een hoop gevloek en gebuig , je zou die leidingen natuurlijk ook overal kunnen laten maken uit twee delen
Als voorbeeld:
http://www.citroworld.com/tableaux/index.php?pageId=24&catId=85&returnId=75&itemId=726
SPAM schreef:benjamin schreef:Er zijn voor de DS ook bundels te koop die uit twee delen bestaan , die koppel je aan elkaar met nippels in het midden van de auto , rubbertje ertussen en klaar , scheelt een hoop gevloek en gebuig , je zou die leidingen natuurlijk ook overal kunnen laten maken uit twee delen
Als voorbeeld:
http://www.citroworld.com/tableaux/index.php?pageId=24&catId=85&returnId=75&itemId=726
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Als je ze van Cunifer laat maken, kan je ze buigen en terugbuigen. Geen probleem met plaatsen dan.
Het magazijn van de IDDS-club heeft de orginele leidingen ook op voorraad.
Citroen!

- ID/DS DS 23 Break
- BX 1400 cc benzine
leidingen bij citroworld besteld,die zujn reeds toegekomen.
Het was een snelle en correcte bediening
met dank voor de tip.
cisds schreef:leidingen bij citroworld besteld,die zujn reeds toegekomen.
Het was een snelle en correcte bedieningmet dank voor de tip.
Ik moet zeggen dat ik ook zeer goed geholpen wordt bij de mensen van CitroWorld..

- ID/DS DS 23 Break
- BX 1400 cc benzine
voila leidingskens zitten er in, toch een beetje moeten verbuigen en plooien.
er is een probleempje er zit een leiding die tegen de stang van de hoogteregelaar achteraan zit.
Maar t’komt goed.

Totaal aantal Berichten: 323
- ID/DS DS 21 5 bvh
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
Gezocht: lengte van leiding van bloc hydraulique naar koppelstukje onder traverse.
Dit de leiding die loopt van het bloc hydraulique naar de koppelingsvergrendeling. Deze leiding loopt langs de bundel leidingen die naar de versnellingsbak gaat.
Weet iemand wat de lengte is van het leiding deel van het block hydraulique naar het koppelstukje, of kan iemand het voor mij opmeten?
Ik moet een nieuwe leiding laten maken, de oude is lek, maar ik kan nu even niet bij mijn auto en wil alvast een stuk leiding hier in de buurt halen.
Het gaat over een halfautomaat, uiteraard.
Hydro
Elle va comme les pompiers!

- ID/DS DS 21 5 bvh
Opmeten hoeft niet meer: ik heb een te lange leiding laten maken.
De overlengte kan ik dan met een expansie bocht wegwerken.
Hydro

- ID/DS DS 21 5 bvh
En voor wie het weten wil, de leiding was 93 cm lang. Uiteindelijk heb ik een nieuwe leiding van 95 cm laten maken omdat het nog best lastig om de bochten precies gelijk te krijgen.
De expansie bochten van de overmaat leiding werkte wel, maar was niet zo fraai en het is al behoorlijk vol daar.
Hydro