Goedenavond,
Mijn Citroen heeft een vervelend probleem, de kachel ventilator draait alleen op de hoogste stand.
Na wat zoekwerk nieuwe transitoren aangeschaft via conrad en deze op de kachel module gezet, met 2 nieuwe tranistoren werkt hij helemaal niet. Met een oude en een nieuwe werkt hij wel alleen op max snelheid, wellicht toch een transistor…
Kabels doorgemeten, er komt netjes stroom binnen, verklaard ook waarom de ventilator wel draait op dit moment.
Wat ik ook ontdekt heb is dat de airco wel aangezet kan worden (lampje gaat branden) maar de airco springt niet aan.
Auto heeft climate control.
Ligt het toch aan de transitors of is er iets anders aan de hand waardoor de airco ook niet werkt.
Auto is vorige week in de garage geweest voor het probleem dat het accu lampje bleef branden, volgens garage was er een losse draad aan de dynamo sinds dien is dit probleem begonnen, wat me ook verbaasde is dat ik een lichte brom hoor achter de regelaars voor de temperatuur enz.
Wellicht dat jullie mij verder kunnen helpen met mijn zoektocht naar een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Jens
ik heb ook een lichte brom die meer geluid maakt zodra je gasd geeft.
Nu blijkt mijn airco pomp kapot te zijn. Die gaan ze woensdag vervangen dus ik ben dan benieuwd of die brom dan weg.