





















Totaal aantal Berichten: 3198
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Uit mijn ruime ervaring met ondergelopen garages kan ik je het volgende melden :
zo snel mogelijk droog maken , benzinetank aftappen , ,nieuwe batterij , alle sapjes spoelen ,zoveel mogelijk rijden , en enkele weken later nog eens alles verversen.
En dan bang afwachten of het gaat houden .
Bij de ene wagen blijft alles het doen ,
bij de andere heb je op een jaar tijd alle electriche componenten vervangen omdat deze stuk gingen : regelaar , wisselspannings “DYNAMO” , starter , benzinemeter alle schakelaars en lampfittingen , dachbord , benzinemeter in de tank .....
Het is een gok waard , maar wanneer moet je stoppen ????
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Een auto kan niet zwemmen en verzuipt, maar sterft heel langzaam. Alles gaat stuk, alleen niet tegelijk. Het is rampzalig om een mooie dame zo langzaam te zien sterven, dat kun je je beter besparen.
Alleen de metalen delen zullen mits goed droog en schoon gemaakt overleven, dus moet je de rest stuk voor stuk noodgedwongen vervangen en de vraag is of zij dat waard is.























Totaal aantal Berichten: 4311
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Heeft nog niemand foto’s gevonden van het voorval?
Nee, tot nu toe niets kunnen vinden.
Iemand abonnee van het Eindhovens Dagblad?
Via Google geen resultaten.
Bijzonder jammer van de DS (hoe dan ook)
JoF
Jumpy 2.0 HDi 136 PK FAP 9/2008, Buscamperuitvoering (Gris Fer Metallic)
2CV6 Spécial 6/1988 (Blanc Meije)
(in verleden 2x Acadiane, 3x2CV, DS21, Visa, GSA-Break, 2xBX D, 2xXantia D, C5 HDi en Xsara Picasso)