2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Inschakelen eerste versnelling Hydraulique met gekraak
Erict
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 15-06-2007

Gepost: 23 maart 2010 12:01 AM
  [ # 16 ]

Jullie maken me nu nieuwsgierig.

DriverD zal zich wel weer melden om opheldering te geven.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 23 maart 2010 12:32 AM
  [ # 17 ]

Er was een vergissing in het spel, niet van mijn kant overigens.[edit bogaard] nee van mij. ik zat met de eend bak in gedachte… Sad [/edit] Vandaar dat er een post verwijderd is. Eén is ook gesynchroniseerd.

Citroen!

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10633
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 23 maart 2010 12:37 AM
  [ # 18 ]

Dit bericht siert je!

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
Dirkman
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 963
Geregistreerd: 14-05-2006

Gepost: 23 maart 2010 09:55 AM
  [ # 19 ]

okey, ik ga weer even ontopic..

kijk, als je koppeling en/of cenrifugaal niet goed werkt, dan heb je gedonder in al die versnellingen (toch driverD?), Dus dat is dan check. Als je van 0 naar 2 kunt schakelen en weg kunt rijden, en dat kun je, dan zit je probleem in en rond die eerste versnelling. Ik zou toch eerst even kijken of je wel genoeg olie op de bak hebt, misschien ligt het toch daar, gezien de winterslaap..

een zonnige groet!

.komma

Profiel  
 
joris van straaten
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 37
Geregistreerd: 14-09-2010

Gepost: 29 september 2010 10:18 PM
  [ # 20 ]

Nou heb ik dit hele verhaal doorgelezen en alle reacties gelezen maar vroeg me af of je probleem nu is opgelost. Zo ja, wat was het probleem en hoe heb je het opgelost?

Graag nog een reactie!

Profiel  
 
joris van straaten
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 37
Geregistreerd: 14-09-2010

Gepost: 01 oktober 2010 09:14 PM
  [ # 21 ]

Ik heb via een PB aan charlesdegaulle21 een antwoordt gekregen en dit was de reactie….

“Het probleem is idd opgelost en bleek erg simpel. De afstelling van de koppelingshevel hebben we wat veranderd. Twee hele slagen in dacht ik, waardoor je hem meer ontkoppelruimte geeft en het probleem was opgelost.”


Nogmaals bedankt!

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 01 oktober 2010 10:19 PM
  [ # 22 ]

Eén van de basisafstellingen dus. Daar begin je normaal gesproken altijd mee als je gaat afstellen.

Citroen!

Profiel  
 
joris van straaten
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 37
Geregistreerd: 14-09-2010

Gepost: 01 oktober 2010 10:27 PM
  [ # 23 ]
DriverD schreef:

Eén van de basisafstellingen dus. Daar begin je normaal gesproken altijd mee als je gaat afstellen.

Helemaal mee eens…..ik vind het heel belangrijk, als er op het forum vragen worden gesteld, deze ook uiteindelijk met een oplossing eindigen…of het de basisinstelling is of een complete revisie…het is mij om het even Smile

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook