Wij hebben sindskort een Citroën BX 16 TGI uit 1993 met slecht 52.000 kilometers. De auto ziet er zéér mooi uit, is van de eerste eigenaar geweest (familie) en stond altijd binnen. Er werd ongeveer 3000 kilometer per jaar mee gereden en was in onderhoud bij een Citroën dealer. De kleur van de auto is groen, de BX heeft géén stuurbekrachtiging, elektrische ramen, centrale deurvergrendeling, maar wel een elektrisch schuif en kanteldak! De auto heeft ook nog een originele Philps radio/casette. De auto heeft alleen een tijdje in de zon gestaan, hierdoor is de hoedenplank helemaal kromgetrokken. Ik ben dus op zoek naar een hoedenplank (liefst met zonnegordijntjes) in zéér goede staat in de kleur zwart. Daarnaast ben ik op zoek naar een set van 4 mooie, originele BX spatlappen. De auto kan nu niet binnen staan en ik woon op een landweggetje, hierdoor vooral de onderkant van de auto erg snel vies.
Citroen BX 16 TGI 1993 Vert Triton

Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Had een nieuw setje spatlappen bij de dealer gekocht vorig jaar, zou je eens kunnen proberen?
Welkom trouwens!
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Totaal aantal Berichten: 91
- BX Bx 1.6 TZI Automaat
van de week stonden er op M.P zowel een hoedeplastic met gordijnen en spatlappen te koop, ff kijken dus…
if you believe in it you can make it happen

Totaal aantal Berichten: 3222
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Dit vraagt om foto`s!
Volgens mij is de 1.6 de fijnste motor van de BX-en.
Lekker veel kracht en lekker zuinig.
(alleen niet in combinatie met automaat helaas)
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Foto’s volgen zo spoedig mogelijk!
Citroen BX 16 TGI 1993 Vert Triton

Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Wat een km-stand trouwens, ben ook wel benieuwd naar de foto’s!
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004