4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
   
Stationairsproeier stuk!
samuel
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 573
Geregistreerd: 07-12-2009

Gepost: 04 mei 2010 12:29 AM
  [ # 46 ]

- is massa dus jij meet 0 ohm weerstand tussen dat draadje en de massa? mm lijkt me sterk…
Als je een nadieselklep test meet dan eerst met een universeelmeter de weerstand tussen het aansluitdraadje en de massa van de klep. Meet je oneindige weerstand dan is ie idd echt kaduuk. Meet je een waarde (ik weet niet hoeveel) dan is er hoop. Sluit m dan aan op een accu + aan het draadje en de - aan het huis van de klep. Vaak trekt ie dan de naald niet in. Als je nu de naald ietsjes indrukt en hij springt gelijk naar binnen dan is ie goed. Als dat ding gemonteerd zit is de naald ook niet helemaal uit. De naald rust onbekrachtigd met veerkracht tegen de zitting in de carb en heeft nog uitgaande slag over anders kan ie niet afdichten.

Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3222
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 04 mei 2010 08:58 AM
  [ # 47 ]
Alcyone schreef:

Alleen jammer dat de kruipolie direkt verdwenen is zodra de benzine langs vloeit.

Dat leek mij ook, maar toch is tie dan weer gangbaar voor zolang het duurt.

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
 
4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook