afdichting deuren
FrenskeW
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 05 mei 2010 01:31 PM

nadat ik enkele keren wat water aan de binnenzijde van mijn achterdeuren had gevonden ben ik maar eens op het forum gaan zoeken naar oorzaak en gevolg. Nadat ik een deurpaneel weggehaald had zag ik dat de gaten in de deuren niet meer afgedekt zijn !!! Op het forum lees is steeds het dwingende advies om deze gaten weer met de afdekflappen dicht te zetten maar ik heb dus helemaal geen ‘flappen’. nono
Wat kan ik hier het best voor gebruiken en met welk bevestigingsmiddel (lijm/kit)? Misschien zijn er ook zelfklevende mogelijkheden?
Lijkt me een mooie klus voor de meivakantie.

La déesse, la voiture du avenir.

Profiel  

Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3422

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 05 mei 2010 02:07 PM
  [ # 1 ]

Chyparse heeft ze. 1 set voor alle 4 de deuren. Ik heb met gewone Bison kit gelijmd.

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7354

- SM 2.7 carb
Gepost: 05 mei 2010 02:21 PM
  [ # 2 ]

Of…. je gaat die “flappen” zelf maken met bijv. landbouwplastic. Ik een karton en/of papier gebruikt als mal. De flappen heb ik vastgezet met een kit(spuit).

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook