beerpeet schreef:halfgaar schreef:Ben nog wel benieuwd wat die zak bij de motor nu eigenlijk is….
Een lekke cartervulpijp. Maar gefeliciteerd
is dit gemakkelijk op te lossen?
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!

Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Dat weet ik niet, maar lijkt me geen drama. Gewoon van een sloper afplukken. Misschien is ‘t trouwens ook wel bedoeld als bescherming tegen de hitte van de radiateur ofzo, al zou ik niet weten waarom dat nodig zou zijn.

Totaal aantal Berichten: 6201
- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports
Bij een monopoint valt het vervangen van de vulpijp wel mee. Het is vooral een smerig klusje. Hoe dan ook, gefeliciteerd met je aanschaf!
Aha dan weet ik ook wat dat is. Ik heb hem nog niet voor de deur helaas.
Als ik hem heb dan ga ik die wel even fiksen lijkt me niet een erg probleem. Is dit dan de plek waar je olie moet bijvullen?
Binnenkort heb ik een haynes dus dan stel ik dit soort vragen niet meer. Ik ga wel even een topic aanmaken voor die rooie.
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!
Dat is inderdaad de plek waar je de olie in gooit als je hem bij moet vullen of verversen, is makkelijk te vervangen een paar slangenklemmen en een boutje losdraaien en je hebt hem in je hand.
super! valt mee dus. Als ik hem heb ga ik wel even kijken.
Bedankt!
Kalm an en rapn beetje!

Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Misschien is dat eraan geknoopt in de hoop sludge tegen te gaan?
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Het Franse equivalent van Ron’s Triton...
En iig ‘t eerste plaatje lijkt wel gewoon van hem gejat…

Totaal aantal Berichten: 5511
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Mwha, niet mijn style qua tuning….
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Gewoon té lachwekkend die advertentietekst.
Die eerste foto is inderdaad niet de BX uit de advertentie, maar een hele oude foto van Rons BX.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
en vooral niet parkeren bij een stoep met de bumper erover…Niks voor mij die stijl.
Kalm an en rapn beetje!
is deze al langs geweest? http://www.marktplaza.nl/Citroen-BX-19-TRS-Automaat-bj-1988-automaat-11098934.php
Kalm an en rapn beetje!

Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Nog zo’n rampending. Opvallend hoe verreweg de meeste 19 TRS Automatics grijs metallic zijn, een deuk in een portier hebben en niet originele doppen of wielen. Ook de prijs is wederom te optimistisch. Het zijn leuke auto’s hoor, eigenlijk net zo leuk als de GTI Automatic. Vreselijk snel! Het verbruik is bijna altijd om te janken zo hoog.
Was destijds echt een ouwe lulle bak.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Gaat er nog iemand de komende dagen naar Oostenrijk? Wandelen of zo ?
Doe er je voordeel mee: ebay at

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
überkoele kleur voor een type1…. 11 jaar gereden, 13 jaar stilgestaan…..
Wat zei Einstein ook alweer, ‘stilstand is achteruitgang (voor een diesel)’?
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa