Mensen,
Mijn CD wisselaar lijkt niet te werken in m’n standaard autoradio, snap er geen reet van.
Hoe krijg ik hem uberhaupt aan de praat en hoe krijg is als ik hem aan de praat heb mijn cd’s er weer uit….
achteraf zelf aangesloten dat ding?
dus auto gekocht zonder cd wisselaar?
achteraf zelf geplaatst door u, naar garage rijden en poort laten activeren dacht ik…
Dat ding is gewoon de standaard Cd wisselaar die in de armsteun zit.
Ik druk op source, de normale cd speler doet het wel, daarna druk ik er nog een keer op en moet ik een ogenblik hebben, maar er start niks op.
Ook zitten er cd’s in m’n cd wisselaar, die krijg ik er met geen mogelijkheid uit.

Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Misschien krijgt CD-wisselaar geen stroom meer… Check of de lampjes op CD-wisselaar oplichten. Zo niet dan is er dus geen stroom. Zo ja dan moet je verder kijken Stap voor stap kom je er wel. Succes!
Trouwens, ik heb ook af en toe dat na het starten van de auto, CD-wisselaar niet wil. Dan laat ik de laatst gespeelde CD eruit komen (als je niet weet welke het was, moet je één voor één eruit halen en terug stoppen). Zodra de “juiste” CD eruit is dan speelt de CD-wisselaar weer af. (dit is natuurlijk voor jou geen optie omdat je CDs er niet uit krijgt… maar goed, ter info) Het lijkt overigens niet uit te maken óf het om een originele CD gaat of om een gebrande.
Hallo,
Ik heb deze zomer ook een C4 Grand Picasso gekocht van nov 2007.
Nu zag ik in het boekje dat er ook bediening van een CD wisselaar mogelijk is.
Hoe kan ik sjekken of er in mijn auto een CD wisselaar ingebouwd kan worden en aangesloten op de standaard radio?
En welke audio merken hebben een geschikte CD wisselaar voor mijn C4?
Wat kosten deze nieuw?
Eddy

Totaal aantal Berichten: 107
- C4 (2004-heden) C4 1.6 e-HDi 115 Airdream BMP6 98g Exclusive
Een vraagje : Wat zijn Cd’s en wat is in godsnaam een Cd-wisselaar ?