Zo kom je ze nog weleens tegen op een hedendaagse sloperij, twee DS’en een 403, Visa Chrono, Lancia, Renault 4’jes en een Ford Fairlane uit de jaren ‘50 met een moderne Cinquecento op het dak. Bijgaand een link naar de foto’s: (alle kentekens zijn op verzoek van de eigenaar geretoucheerd)
>>>>> http://www.mijnalbum.nl/Album=UQ4FEY3L
De eerste de DS die op de plank hangt betreft een Nederlandse D special uit 1971 en de tweede een Franse import met DE kenteken waarvan het chassis nog in een respectvolle toestand verkeerde.
De Nederlander was echter al flink aan het doorbuigen en heeft haar achterwielen aan mij afgestaan daar deze 165-15 Michelin’s nog in nieuwstaat verkeerden. Beiden godinnen beschikten nog over een complete motor. De eigenaar kon mij mededelen dat beiden wagens uit de opslag van een particulier afkomstig waren en die helaas een restauratie niet meer zagen zitten. Dit geld ook voor de beiden Tatra’s waarvan 1 al grotendeels is gerestaureerd maar waar de projecten helaas van zijn gestrand. ook deze oostblokkers zijn voor ongeveer E400,- nog af te halen. De Visa Chrono is nog in rijvaardige toestand te koop en bezit evenals de import DS nog haar originele contact sleutels !
Via een PM’tje kan ik serieuze gegadigden een adres doorgeven.
C’est une voiture du ministre !
Zonde dat iemand die auto’s naar de sloop brengt.
Schijt aan originaliteit.
Wow! Die Visa…....
Die Tatra is ook geweldig…......als ik de tijd en de ruimte had….
Ex Cit. (in no particular order): CX GTi25 aut., zwart, Madame l’Incontinente. BX 16 TZi aut., zwart, Graf Spee. CX 25 diesel, grijs, Sloompie. CX 25 Prestige aut., hemelsblauw metallique, El Presidente. BX Turbodiesel, rood, Viking. BX Break diesel, wit, UNFOR. BX diesel aut.(!), grijs, “het hok 2”. CX 22TRS, lichtblauw, Rusty. CX 20 Reflex, donkerblauw, Comfy. XM 20 aut., groen, Froggy. XM V6/12 aut., groen, Froggy2. Xantia Break turbodiesel, groen, business slut. ID19, wit, “het hok”.
Nu: Audi A8 V8 aut., grijs, Wolfgang (Boeh!).

Totaal aantal Berichten: 7608
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Bizar - waarom meldt zo iemand niet op Marktplaats dat e.e.a. gratis is af te halen? Dan is de kans toch net iets kleiner dat alles rechtstreeks naar de Hoogovens gaat. Van het met een vorkheftruck op een stelling plaatsen worden auto’s in elk geval niet beter.

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
En ook nog een kever
Volg je hart, gebruik je hoofd.

Totaal aantal Berichten: 9071
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
En een Renault 18 break, gaaf!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Die Visa is niet meer te redden! Die moet gewoon in de hoogovens
Volgens hun zou het motorblok nog goed zijn, deze zou je samen met het dashbord eruit kunnen halen. Meer zit er ook echt niet meer aan die auto!

Totaal aantal Berichten: 11867
- Xantia TD SX
Ook nog een R12 Break en zie ik daar op de eerste foto linksonder in de stapel (onder de R4’tjes) nou een NSU Prinz?? Tjee. Wel apart spul. Zeker die Tatra’s zijn reuze!
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
de velgen van de chrono halen aub !!
Ja, is altijd wel droevig om ze op een sloop tegen te komen, vooral die Tatra’s verdienen zeker iets beters. Bedoel de laatste keer dat ik er 1 rijdend op ons wegennet tegenkwam is toch al enkele jaren geleden
C’est une voiture du ministre !
[edit moderator]Post verwijderd: Had niets met DS te maken[/edit moderator]