Als je die leidingen zelf kan en wil vervangen dan valt dat wel mee zeker?

Totaal aantal Berichten: 6212
- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports
Nee, dat valt NIET mee.
Ik bedoel qua prijs En dankje om mij moed te geven
(was van plan het deze zomer eventueel bij de mijne ook te doen…)

- C1 1.0 Collection
Ik heb het ook over de prijs. Originele leidingen zijn, als ze al te krijgen zijn, stervensduur. Of je moet ze laten maken en dat is OOK duur. Of je gaat ze zelf maken (kan), maar dan heb je weer DUUR gereedschap nodig. Hoe je het ook wendt of keert, je bent zo een euro of 500 (in het goedkoopste geval) kwijt.
Ik had ergens gehoord ‘vervang dan meteen de leidingen naar achter, dat is niet de grote kost en als je de ADALS vervangt dan ben je toch al halfweg’ . Dus dacht ik dat die leidingen geen fortuin zouden kosten :S .
Ga ik die van mij toch maar eens goed inspecteren eerst en dan pas beslissen. Auch…
Ik heb 2 maanden geleden het leidingpakket van mijn 16V laten vervangen, 800 euro!
Zal best wel hier en daar goedkoper kunnen, maar echt goedkoop zal het dus nooit zijn.

Totaal aantal Berichten: 442
- XM V6.24V
- BX 16Valve
zit ook te kijken bij mijn 16V, maar voorlopig is het spul nog goed genoeg. Dure gein is het sowieso alleen de leidingen al (origineel) plus ook wel eventjes werk.
betreft te koop: deze 16TRS ziet er wel erg fris uit met 2ton http://www.leboncoin.fr/voitures/107173764.htm?ca=1_s
Renault 5 Alpine Turbo | Renault 21 Turbo ph1 | | Renault 21 Turbo ph2 | Renault 25 Baccara V6 Turbo | en div Alpines en RS

- C1 1.0 Collection
Zou die van een Hollander zijn? Arnold van Beest klinkt niet al te Frans.
Héél mooie BX, maar een type 2 met TZx-bumpers en BX 14-basis wieltjes: bizarre combinatie.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX

Totaal aantal Berichten: 442
- XM V6.24V
- BX 16Valve
XBXG schreef:Héél mooie BX, maar een type 2 met TZx-bumpers en BX 14-basis wieltjes: bizarre combinatie.
dat viel mij ook al op, maar ziet er wel echt heel netjes nog uit
Renault 5 Alpine Turbo | Renault 21 Turbo ph1 | | Renault 21 Turbo ph2 | Renault 25 Baccara V6 Turbo | en div Alpines en RS
Mooi wit is inderdaad niet lelijk

Totaal aantal Berichten: 11895
- Xantia TD SX
Hilko16TZI schreef:Zou die van een Hollander zijn? Arnold van Beest klinkt niet al te Frans.
Bel ‘m eens op zou ik haast zeggen, er staat een tiencijferig nulzesnummer naast dus wie weet…
Wel een erg verzorgd uitziend ding, zo op de foto’s!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Hilko16TZI schreef:Ik heb het ook over de prijs. Originele leidingen zijn, als ze al te krijgen zijn, stervensduur. Of je moet ze laten maken en dat is OOK duur. Of je gaat ze zelf maken (kan), maar dan heb je weer DUUR gereedschap nodig. Hoe je het ook wendt of keert, je bent zo een euro of 500 (in het goedkoopste geval) kwijt.
4 leidingen naar achteren vervangen 500 euro als je het zelf doet? Ik was voor 2 leidingen naar achteren 100 euro kwijt, bij Bart Ebben nog wel.
Eveneens ben ik tevens ook.

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Penny Lane schreef:er staat een tiencijferig nulzesnummer naast dus wie weet…
Goh, laat ze nu in FR ook 06 nummers hebben met 10 cijfers
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 11895
- Xantia TD SX
25trd schreef:Penny Lane schreef:er staat een tiencijferig nulzesnummer naast dus wie weet…
Goh, laat ze nu in FR ook 06 nummers hebben met 10 cijfers
O, sja, weet ik veel Maar het hád een NL mobiel kúnnen zijn…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!