ik wacht af.. maar het kraken kan dat ook met het"lucht” probleem te maken hebben? kan het mogelijk zijn dat de hoofdbol of remaccu poreus zijn? (beide wel vervangen in 2007)
DS 20 Pallas DY3 hydr.1972














































Totaal aantal Berichten: 43465
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nee, het kraken kan niet met lucht te maken hebben mijns inziens.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Het BH regelt ook de synchronisatiedruk. Als deze te laag is krijg je ook een ‘tandenpoets’ geluid.
Rijden als een Godin in Nederland.
van 2 naar 3 synchromesh versleten? bekend euvel? het is niet altijd maar soms na een flink eind rijden.
DS 20 Pallas DY3 hydr.1972














































Totaal aantal Berichten: 43465
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Na een flink eind rijden is alles lekker heet. Ook de bakolie. Als die in hete toestand te dun is krijg je dit ook. Wat voor bakolie zit er in? Probeer eens Castrol syntrax universal of Redline MT of MT90.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
dat ga ik doen, hoeveel liter moet er in, ik kan het opzoeken maar jij weet het uit het hoofd
welke adviseer je of maakt het niet uit welke van de 3 hierboven
DS 20 Pallas DY3 hydr.1972