Totaal aantal Berichten: 409
- ID/DS D super
- C1 hatchback
Hoi even een vraag ,ik zou graag in het bezit willen komen van een windkap van een peugot 504.
Deze zou passen op een DS ,helaas moeilijk aan te komen .Wie weet er nog aan te komen of heeft er een.
Mvg jan

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Heb hier een bruine (rook"glas”-kleur) kap liggen. Stuur je een PM als je belangstelling hebt?
Citroen!

Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Anders bij Jonkhart in Hilversum proberen: http://www.evertjonkhartpeugeot.nl/ die hebben zeer veel (oude) onderdelen liggen.
Ik denk dat deze man ook wel een kapje voor je Ds heeft. Alleen zul je d’r fff heenmoeten om te zien welke past.
Deze van een W126 (mercedes) lijkt wel erg veel op een Ds kap
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Totaal aantal Berichten: 11896
- Xantia TD SX
En diezelfde kap zat volgens mij ook op oudere Benzen (mijn w115 had er een). Daar zijn er dan weer redelijk wat van. Zou me zelfs niks verbazen als de Mercedes dealer ze gewoon nieuw levert… Het is perspex of zoiets dus de onderrand is vast wel iets aan te passen als het moet?
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 409
- ID/DS D super
- C1 hatchback
Hoi allemaal :bedankt voor jullie reacties,via dit forum toch nog 1 te pakken kunnen krijgen.
Mvg jan