5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

Ik heb geboden op een DS23
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4973

Gepost: 01 september 2010 11:04 AM
  [ # 61 ]

Voor windgeruis moet je bij de Jaguar XJ6 series 1, 2 en 3 zijn, complete orkaan bij 160km/u. Ik heb ook die ervaring met de 206, lekker karretje voor de korte stukjes, maar na een uur heb je al een houten reet. Voor mij is de XM een ultieme lange afstand auto, met de C5 of C6 heb ik niet gereden dus dat weet ik niet. Met de C5 heb ik als passagier meegereden en dat vond ik een stuk minder als de XM.

Maar de DS pallas met stoffen bekleding is voor mij onovertroffen als het om zitcomfort gaat, het lawaai bij hogere snelheden moet dan maar.

Profiel  

CLL Martin
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1425

- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Gepost: 01 september 2010 11:26 AM
  [ # 62 ]
waterman schreef:

Volgens mij moeten jullie allemaal eens met een SM gaan rijden, dan weet je pas hoe veel lawaai een DS maakt als je 120 rijdt Laughing

Goed idee! Wanneer kan je?  cheese

Ik heb serieus een SM overwogen maar om daar es lekker 30dznd km per jaar mee te gaan rijden ga je toch wel tegen kosten aanlopen als je er zelf niet al te veel aan kan/wil doen. (is mij duidelijk geworden in SM hoekje op dit mooie forum.)

Ook heb ik een Jag XJ6 overwogen uit 2005 (kosten echt relatief weinig voor zoveel auto..) lijkt mij een fantastische auto met luchtvering en het rijdt heel anders dan de S-type… Probleem is dat je een auto rijdt met een nieuwprijs van een ton (de rekening van de verzekering is wel erg zuur dan) en ook de wegenbelasting (ik wilde een diesel..) is niet grappig meer te noemen. Verder voelde ik mij met mijn 29 jaar wel wat te jong voor een XJ…

Ik heb dus (te zien in een topic hier) voor een oude neus pallas halfautomaat gekozen (die wordt ook niet goedkoop zoals ik em wil) maar uiteindelijk rij je dan wel in een mooie auto, met voor mij heel erg goede stoelen, fantastische vering en eigenlijk een erg betrouwbate auto die kwa kosten nog te doen is. Dan maar wat windgeruis…  nonsense

Al ik meer grijze haren heb en na 10 jaar de DS-en misschien wel zat ben EN en er de centen voor zou hebben komt die SM en de XJ (of een XK, ook vet) er nog wel een keer..

Profiel  

Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4973

Gepost: 01 september 2010 12:06 PM
  [ # 63 ]

Toen ik op de gezegende leeftijd van 33 jaar was aangeland heb ik na veel DSsen ook een Jaguar gekocht en dat is 34 jaar geleden. Maar nu ben ik weer helemaal terug bij de DS en eigenlijk is het niet met elkaar vergelijkbaar, twee totaal verschillende werelden.

Profiel  

vlietmansje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2967

- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Gepost: 01 september 2010 10:30 PM
  [ # 64 ]

DS forever!

knuffel

Profiel  

5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook