Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
deze zal ook wel wat kosten, maar is een lekkerding:
http://link.marktplaats.nl/372842261
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Even off-topic: ik wil die witte CX Athéna! Hebbuh, hebbuh.
On-topic: wat een fraaie BX’en zeg, lijken me zeer de moeite waard.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
BX fans,
Ik bezoek regelmatig jullie forum maar heb zelf nooit een reactie geplaatst. Vooral heb ik veel gekeken naar de topic van BX-en gespot. Helaas heb ik de mijne er nooit tussen gevonden.. Wel was het altijd erg leuk om te kijken naar de verschillende bijzondere bx-en.
En wat jullie liefde eigelijk wel niet is voor deze door Marcello Gandini ontworpen auto.
Ik heb de mijne nu 2 jaar in bezit maar vanwege mijn studie heb ik mijn trouwe BX niet meer nodig..
Het liefst verkoop ik mijn auto aan een echte BX liefhebber en ik denk dat ik hier op het juiste adres ben.. Ik vind het erg leuk om te zien wat jullie met BX-en hebben en hoe jullie daar mee om gaan..
Ik weet niet of dit is toegestaan maar ik zou het gewoon erg leuk vinden als een liefhebber mijn trouwe bx overneemt.
Het betreft een BX chic uit 1992 met +/- 240.000 km.
De advertentie met de foto’s heb ik op marktplaats gezet.
Mocht 1 van jullie interesse hebben dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Marc.
Een BX 16 Automaat met zeer weinig kilometers. BX heeft maar +/- 23000 km gelopen. prijs is wel stevig maar BX ziet er nog wel erg strak en mooi uit.
Grote kans dat deze uit frankrijk komt en dat deze “handelsonderneming” flink geld wil verdienen.
Ik geloof nooit dat deze onderneming echt veel geld heeft betaald voor deze BX.
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
Hierbij ook een mooie met weinig km en voor veel minder geld en wordt belasting vrij.
The King is in de building
Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011
Citroen C3 14 exclusief 2003

Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
En zo doe je de korte link: http://link.marktplaats.nl/378415301
Ik weet overigens niks over deze bx, behalve dat ‘ie volgens zeggen nogal rot is. Maar dat heb ik niet zelf geconstateerd.
P.S: Je kunt je topics niet zelf sluiten, als ‘t nodig is, kan dat door een moderator gedaan worden. Bovendien snap ik eerlijk gezegd niet waarom ze gesloten zouden moeten worden, er zo snel doorheen bladerend is geen van je topics tot een finale conclusie gekomen.
P.P.S: BX 19 TRD type 1 in Beige Sphynx, met slechts 160k: http://www.leboncoin.fr/voitures/141301153.htm?ca=12_s

Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Hilko16TZI schreef:GWHENDRIKS2 schreef:http://link.marktplaats.nl/371625085
Goh, een bekende BX van een forummer..
(Een erg mooie MK2 16V)
http://link.marktplaats.nl/369237096Een TRS uit 84 NL!
Die TRS heb ik bekeken. Is een leuk ding met helaas wat rotterij aan de bodem en de dorpels, samen met 3 rotte portieren. Ik denk niet dat ze dat al aangepakt hebben en daarmee is de auto naar mijn idee wat aan de prijzige kant. Subframe voor is wel hard, geen spelingen op verdachte plaatsen, ADAL’s zijn ook in goede staat (al eens vervangen, denk ik). Verder qua onderhoud een prima auto. De octopussen zijn nog wel originele montage, die gaan geen jaren meer mee. Laatste pluspunt: een smetteloos interieur. Deze auto verdient een echte liefhebber. Eerlijk gezegd zou ik hem graag willen kopen, maar ik kreeg de financiën niet rond. Dat is met laswerk en spuitwerk meegerekend. Ik had hem wel kunnen kopen, maar ik heb al een “projectje” en dan zou er nog een bij komen staan. Deze auto heeft onmiddelijke aandacht van een plaatwerker en spuiter nodig, anders kun je hem over een jaar of twee naar de sloop brengen.
Dit is het verhaal over de auto.

Totaal aantal Berichten: 6201
- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports

Totaal aantal Berichten: 9071
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Een 1.6 RS Break type 1:
http://link.marktplaats.nl/381577927
En bij diezelfde een Sport:
http://link.marktplaats.nl/381577917
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Totaal aantal Berichten: 335
- BX 16TRS Automatic
- CX Prestige
Wat een prijs..
De foto’s zijn wel erg summier.
Met zo’n prijs verwacht je een uitgebreide fotoreportage waaruit de concoursstaat blijkt.
EX: BX 16TRS ‘85 / CX 25 Limousine Turbo ‘84 / 2CV ‘78 / BX 16 TRS Automatic ‘86 / BX 16 TRI ‘87 / CX 2000 ‘75 / CX 22 TRS ‘88.
Die Sport staat zo te zien nog wel een tijdje stil..

Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Die 1.6 break staat al 10 jr stil, laatste apk vervaldatum 2000, laatste ternaam stelling 1999…
Afwachten waar die stil heeft gestaan binnen / buiten
Maar zo buiten op de foto geeft geen liefhebber aan, samen de prijs die geen typfout is lijkt dit een Juwelier die hem verkoopt….
Als er deze prijzen gaan komen op BX-en bestel ik nu een vrachtwagen en laat ik heel frankrijk leeg trekken…
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

- C5 Break 2.0-16V
Die Sport voorspelt ook niet veel goeds. Hij heeft nog niet eens nieuwe GAIK kentekenplaten. Voor die prijs moet de eigenaar hem zelf helemaal opknappen. Denk aan verrotte leidingen naar achter, octopus die droog is, rubbers van de carburateurs(niet meer nieuw te koop, dus namaken), Uitlaat en banden. En ongetwijvel komt er na een paar kilometer weer iets naar voren dat dan kapot gaat. Niet kopen of 90% korting krijgen

Totaal aantal Berichten: 2779
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Die prijzen lijken gewoonte te worden… Misschien hebben de handelaren wel onderlinge afspraken gemaakt…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

- C5 Break 2.0-16V
Op de foto’s ziet hij er wel redelijk uit, maar in het echt is het helemaal niks meer voor dat geld. En staat ook al jaren stil.