Zoals de topictital aan aangeeft, ik houd mijn XM!
Er zou vanavond iemand komen kijken, dus ik gisteren de auto helemaal schoongemaakt, gezogen, gepoetst en toen stond ie er toch mooi bij! De twijfel sloeg me om de oren…. Vannacht van wakker gelegen, twijfel twijfel, moet ik hem wel verkopen?
Ik wilde vanmorgen de potentiele koper afbellen maar besloot af te wachten, laat het lot het maar bepalen. De koper kwam niet opdagen!
Eigenlijk was ik daarmee erg blij! Dus vanavond mijn spulletjes er weer in terug gelegd, hondendeken weer in de bak, advertentie op MP aangepast (kon het niet laten!) en besloten om de wagen lekker te houden! Dan maar een paar tientjes extra betalen per maand aan de belasting, daarvoor rijdt je wel in een vette bak met vanalles erop en eraan, lekkere automaat, felle motor etc.
Ha!
Ben nu erg blij! Ik wil het raam gaan fixen en eens kijken voor een goede aircopomp. Beurtje, verse APK en gaan!!!

Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Helemaal top, wij zijn trots op u.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Totaal aantal Berichten: 108
- XM Break 2.0i Turbo C.T AUT. LPG G3
- XM 2.0 16v aut SX
Goed gedaan Mathijs!
Ik heb de aircopomp nog liggen, dus kom deze maar eens ophalen
Groet,
Jaap
Soms is het beter, om te vragen om vergiffenis, dan toestemming. (Oud-Zeeuwse wijsheid)
Heerlijk herkenbaar dilemma… maak haar maar weer mooi in orde!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Zo kennen we je weer !!!
XM TCT Ambiance`94
Hehe draaikont, je kan zo de politiek in!
Wel leuke wending hoor Maak dr maar wat moois van. Komen die zonneklepjes nog op de goede plek terecht
Ouwe mopperkont

Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Hey Matthijs,
Goede keuze hoor! Breaks moet je houden. Had ik bij mijn vorige ook gewoon moeten doen
marxandjacx schreef:Goed gedaan Mathijs!
Ik heb de aircopomp nog liggen, dus kom deze maar eens ophalen
Groet,
Jaap
Heel goed! Zal ik zeker doen. Kan wel even duren, want -alsof de duivel ermee speelt- vanmorgen zag ik LHM bij het voorwiel liggen. Vanavond eens checken, misschien een remleiding of iets van de vering wat is gaan lekken. Dus dat moet eerst gerepareerd worden. Kom ik daarna (binnen een paar weken) naar Apeldoorn! Had je ook nog die grille in de andere kleur blauw? Dan spuit ik ‘m wel…
vanmorgen zag ik LHM bij het voorwiel liggen.
Zal wel je rubberen retourleiding zijn , die gaan meestal lekken als ze te oud worden .
Loopt van je veercylinder ( met een klem) naar een stalen pijpje waar je `em zo van af kunt trekken.
Die klem is even pielen om die er weer strak op te krijgen .
XM TCT Ambiance`94

Totaal aantal Berichten: 108
- XM Break 2.0i Turbo C.T AUT. LPG G3
- XM 2.0 16v aut SX
Ha Mathijs, de grille is in april al verkocht, de break staat er nog kijk maar wat je er nog van nodig hebt, hij gaat snel naar de grote citroenhemel
Soms is het beter, om te vragen om vergiffenis, dan toestemming. (Oud-Zeeuwse wijsheid)
@Xsara coupe heeft nog een blauwe grill los…en die ligt bij mij. Moet ie nog een keer ophalen. Misschien kun je m pb-en?
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Een mooi besluit om de XM Break te houden, succes met het herstellen van de kleine dingen .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker
!
anders heb ik nog wel een groene grill, als kleur geen probleem is
Ouwe mopperkont
Beste Forummers,
Sinds mijn vorige post zijn we een half jaar verder, heerlijke auto hoor die XM.
Ik zoek er 2 hoeklampjes voor, die stadslichtjes aan beide zijden naast de koplampen. Heeft iemand ze toevallig liggen of weet hoe ik eraan kan komen? Via de dealer zijn nieuwe erg duur….
Verder…. ga ik mijn trouwe XM toch van de hand doen. Lekker in de zomer met de DS rijden en in het najaar zie ik wel weer verder.
Bealngstellenden mogen zich melden, auto mag voor een faire prijs weg, niet de hoofdprijs, ook niet voor koopjesjagers maar liefhebbers. Heeft een APK tot dec. 2012, regelmatig onderhoud, rijdt heerlijk….
Groet Matthijs!