Hallo Mannen, (en dames natuurlijk)
Ik heb vorig jaar een break aangeboden o.a. op ons forum en vandaag heb ik de foto’s terug gekregen hoe ze is geworden pfff…Zo mooi! Ik wilde even uit enthosiasme het sentiment met jullie delen. Tuurlijk beetje dubbele gevoelens, van had ik haar zelf maar opgeknapt voor erbij. Maar aan de andere kant, ik wilde voor mezelf graag een DS break met LHM, Daar ben ik nu dan ook druk mee bezig! http://www.mijnalbum.nl/Album=7VZ6LVCM
Maar goed het resultaat,
http://www.mijnalbum.nl/Album=8LT3GXXP
Groetjes!
Schitterend ! welke kleur is dit ?
edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
Ik denk Grise d’ ete?

Totaal aantal Berichten: 4311
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Erg mooi resultaat.
Wat mij opvalt, er zit een ander kenteken op, klopt dat?
erug scherp gezien citro-power! Ze is nu in handen van een Italiaanse meneer.
Gris d’été is gewoon helemaal grijs-grijs. Hier zie ik een blauw soort grijs, meer in de sfeer van Gris Ardoise, maar daarvoor lijkt het me weer wat te donker. Het zou dan ook nog de Gris Ciel Lourd kunnen zijn. Ben wel benieuwd.
Even wachten tot Waterman en DriverD in de lucht zijn denk ik ...

Totaal aantal Berichten: 4311
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
lopezdijkstra schreef:
erug scherp gezien citro-power! Ze is nu in handen van een Italiaanse meneer.
Maar er zit dan nog een nederlands kenteken op?
kleur is echt geweldig.
Nee hoor…..Ze is uitgevoerd en daarbij is er een setje platen ingeleverd. Ik had toevallig nog deze platen nieuw laten bijmaken. Vroeger kon je dat nog doen zonder de oude platen in te leveren.
Ik vindt ook dat hij de kleur goed gekozen heeft. Past bij het tijds beeld en oogt toch fris.

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
De kleur lijkt me Gris d’Anjou, zoals ook op mijn break zit:
Is wel een kleur die orgineel alleen in 1971 geleverd is….
Citroen!
Het heeft wel iets weg van hoe d’Anjou uit 71 hoort te zijn..maar op de mijne is dat vervaagd, DriverD heeft dat (nieuw) op zijn break en kan het misschien beter beoordelen. Maar het is niet gezegd dat hij een officiele kleur heeft genomen natuurlijk.
(edit: eehh..DrD beat me to it)
[Break 20 Familiale ‘71]

Totaal aantal Berichten: 7618
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
lopezdijkstra schreef:Hallo Mannen, (en dames natuurlijk)
Ik heb vorig jaar een break aangeboden o.a. op ons forum en vandaag heb ik de foto’s terug gekregen hoe ze is geworden pfff…Zo mooi! Ik wilde even uit enthosiasme het sentiment met jullie delen. Tuurlijk beetje dubbele gevoelens, van had ik haar zelf maar opgeknapt voor erbij. Groetjes!
Die dubbele gevoelens had ik ook Ook ik had m’n break graag zelf (laten) opknappen. Tja. Volledig verpallast tot een soort prins Bernhard break is het ding op weg gegaan naar Zwitserland.
Is het dak van jouw voormalige break nou een beetje blauwig geworden? Of ligt dat aan de foto’s.
Het schijnt erg lastig te zijn, maar we hebben geduld.
Ik heb de foto’s aangeleverd gekregen dus dat ik kan daar geen zinnig antwoord op geven. Naar Zwitserland gaan en de tunnels doen verfraaien, spreekt tot de verbeelding! Op vakantie gaan is dan ook mijn grootste hobby met onze dames. Vooral auto’s inhalen inhalen in de bergen ik kom met de ds zo snel de haarspeld bochten door. Yiha!

Totaal aantal Berichten: 47
- ID/DS DS 21 Pallas
Nou LopezD als het helpt tegen je dubbele gevoelens: ik ben dan weer jaloers op die bekleding in jouw huidige familiale-project ..precies wat ik zelf wel zou willen hebben. Is wel later nagemaakt denk ik met die zwarte biezen of niet?
[Break 20 Familiale ‘71]
Edit moderator: Nogmaals een poging: het quoten op het laatste bericht is dus écht nergens voor nodig!
Jaloers zijn hoeft niet hoor. Kwestie van goed zoeken en vroeg of laat kom je een betaalbare tegen. Er staat geloof ik ook nog een familialle project in belgié? Kapaza? Mijn break was te koop aanboden als sloper, toen ik haar kocht en ook voor een sloop prijs. Inmiddels liggen de plaatdelen bij de spuiter en wordt ze vert argente.
Volgens mij is de bekleding orgineel. Er zitten geen scheuren maar de vorm is er redelijk uit en het is wel versleten en vies. Dus op termijn ga ik het wel vervangen. Ik ben er nog niet over uit of ik de voorbank ga behouden? Niet erug praktisch maar wel erug leuk. Ik gebruik de auto’s echt om mee op vakantie te gaan dus gebruikers gemak is absoluut belangrijk. Ik zat ook te denken om een middenweg te kiezen door de leunig verstelbaar te maken van de voorbank? Heeft iemand hier ervaring mee op het forum?

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Een voorbank ik leuk, voor korte afstanden, ook al is de leuning verstelbaar. Zeker op langere vakantie’s wil je liever op een stoel zitten!
Citroen!